Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Recommended Posts

Tussen 14 en 16 ergens toch?

Zin in en hoop op AT-ATs, bounty hunters, en de robot (niet Zeb!) die Tudyk speelt. En ik zet geld in op Vader op het einde van de trailer, al is het maar een ademhaling.

Ik vermoed overigens vooral real sets en acteurs. Het sfx deel zal nog wel aan gewerkt worden 

Mijn eerste reactie is dat ik nu al baal dat dit een eenmalig ding is......de karakters wekken grote interesse. Dat is dus het voordeel van ras acteurs, zonder tekst al intrigeren.

die Felicity .....mmmmmm. Ben Mendelsohn als Grand Admiral (gebaseerd op thrawn?) Alle nieuwe troopers in beeld. Een verschrikkelijke goed ANH sfeertje qua kleding. Mikkelsen nog niet gezien. Mon Mothma wel. De laatste hand wordt gelegd aan de death star. @BoxerlessBossk je hebt je AtAts en je (vermoedelijke) bountyhunters. Echt een goede teaser. Die dus doet wat ie moet doen.....en god wat jeukt het!

Wie is die dude met cape in die ruimte met die imperial guards? Vader met een capuchon?

Edited by Marko

Owja: Donnie Yen = blind......en wie is dat (na een encouter met Darth Maul nu ook?)

Zou het????

1 uur geleden zei Marko:

Wie is die dude met cape in die ruimte met die imperial guards? Vader met een capuchon?

(Vermoedelijk) belangrijker: Wie ontmoet hij in die scene? 

Nja, in eerste instantie viel ie eerlijk gezegd tegen. Geen droid (misschien een glimp van het onderstel op 0:27? Oh, en de achterkant op 1:12. Vooruit, maar ik wilde een goed beeld hebben), AT-ATs al in de preview image gezien, en geen Vader. Maar iedere shot heeft wel iets interessants als je hem pauzeert. Imperial guards, imperial tank, gecrashte X-wing... Het wordt gewoon een hele goede film in het Star Wars universum!

Edit: Gonk gespot! Love it.

Edited by BoxerlessBossk

Dit was echt een goede teaser trailer nu zie je ook echt goed hoe groot de death star is vergeleken met de schepen dit vindt ik namelijk wel erg netjes gemaakt deze gedachten had ik niet met return of the Jedi space battle of endor met de schepen en the death star. verder is deze trailer echt super gaaf en hoop dat er snel nog een zal komen want wil wel wat meer zien van sommige karakters.

44 minuten geleden zei Dennis:

Owja: Donnie Yen = blind......en wie is dat (na een encouter met Darth Maul nu ook?)

Zou het????

Kanan is toch geen aziaat? Ik vond die zwaardvechter overigens een beetje out of place.....lightsaber of geen saber zou ik willen zeggen. 

15 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Dennis, waarom wil je perse een Rebels character in deze film? xD

Omdat het kan. ;)

Omdat ik dan gelijk krijg en jij niet :D

Serieus: het hoeft niet perse...maar het zou een leuke brug zijn.

Ik denk ook van niet. Zo'n belangrijk karakter als Ahsoka in clone wars  kreeg nog geen seconde in de films. De films voeden de cartoons en niet andersom. 

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

To be fair, Ahsoka is pas na Revenge bedacht, dus dat zou geen argument moeten zijn.
Maar ik blijf bij m'n standpunt.

Oeps!

Wat is hier eigenlijk de consensus over de shot met de Royal Guards? Buiten dat het een toffe shot is, natuurlijk. 
Ik zie theorieën die variëren van inquisitors tot Palpatine zelf die buigt voor Snoke in die bacta tank (alsjeblieft niet =/ ), maar zeker zullen we het voorlopig niet weten. Misschien is het wel gewoon een derde Guard xD

Wie het ook is, ik gok dat het Mikkelsen's personage zal zijn.

Dat is ook de meest intrigerende shot uit de trailer. Ik heb echt geen flauw benul, er zijn ook nog te weinig dingen bekend. Sidious lijkt qua motoriek gewoon niet. Weet ook niet zeker of het eenbacta tank is. Mikkelsen lijkt me heel raar dat hij met zo,n mantel rondloopt Het zou  een Phasma achtig/Inquisitor personage kunnen zijn als leider van die deathrroopers......... 

Als dit (heel erg) succesvol is komt er ongetwijfeld wel nog een vervolg hierop. Kan je vergif op innemen.

Verder is de trailer heel erg gaaf. Net als iedereen had ik er mijn twijfels over toen dit aangekondigd werd. Ik blijf er nog steeds bij dat dit niet een verhaal was dat verteld moest worden. Als ik zo de beelden zie denk ik alleen wel shit, dit kan wel eens heel erg vet worden. Elk excuus om old school stormtroopers en X-Wings anno 2016 op het witte doek te zien is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Nu is de vraag voor mij natuurlijk, komt er een Rogue One game? Ik hoop het echt.

Vergeleken met een jonge Han Solo-film is dit zeker een verhaal dat verteld moest worden ;)

Een game zou kunnen, maar houden ze wel lang geheim dan. Ik verwacht eerder characters, wapens en settings te zien als dlc in Battlefront.

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Een game zou kunnen, maar houden ze wel lang geheim dan. Ik verwacht eerder characters, wapens en settings te zien als dlc in Battlefront.

Gaat niet gebeuren  ¬¬ 

Edited by RogueLeader

2 minuten geleden zei RogueLeader:

Gaat niet gebeuren  ¬¬ 

Nee? De laatste uitbreiding voor Battlefront komt volgens mij begin 2017 uit. Dan zou het in principe wel kunnen; ik zie de stormtrooper skins al voor me. :D

Dat het erbij past vind ik kloppen, maar ik zie het gewoon niet gebeuren. Misschien wel hoor. Dan kunnen jullie deze forumpost in m'n gezicht drukken ;)

Mads Mikkelsen in cape zie ik wel gebeuren, Mendelsohn draagt ook gewoon een cape...koude omgeving???

Maar ik geef m'n voorkeur toch aan een Inquisitor die daar voor een opdracht opgetrommeld wordt i.v.m. de Death Squad Troopers.

Darth Vader is waarschijnlijk met andere zaken bezig.

Star-Wars-Rogue-One-Trailer-Sith_zpsfs8x

-Figuur in gewaad, geen Palpatine, die bukt niet 

-Bacta tank of hollo projectie?Zelf ga ik voor Bacta tank, theorie achter Palpatine in een Bacta Tank, misschien een mislukte aanslag op zijn leven? Een soort Valkyrie.

-Figuur in gewaad, Inquisitor die de opdracht krijgt om de Rebels uit te schakelen.

Edited by Tk 3870

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now