Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Rebels: Twilight of the Apprentice

Recommended Posts

Whelp, dit was de aflevering waar we het hele seizoen op hebben gewacht. En afgezien van één nieuw Inquisitor-trucje dat een beetje absurd was, is het alles wat ik hoopte en meer.

Spoiler

RIP Seventh Sister, Fifth en Eighth Brother. RIP Ezra's innocence. RIP Kanan's ogen. Níet RIP Ahsoka, benieuwd hoe zij terug gaat komen in het verhaal. En niet RIP Maul!

Kanan is nu keihard Rahm Kota uit The Force Unleashed.

Vader ontmaskerd gaf extra lading aan het gevecht.

De Sith holocron, ingesproken door een vrouw op Malachor... Darth Traya? Hopelijk zien we volgend seizoen een aantal visioenen die refereren naar KotOR.

Ezra is definitief niet meer 100% aan de kant van het licht, en het is een logischere gang van zaken dan de val van Anakin in RotS.

Alleen jammer dat Maul geen moment tegen Vader heeft gehad, maar hij heeft nog alle tijd om chaos te veroorzaken. Persoonlijk hoop ik dat hij zich een weg baant naar een klein woestijn-planeetje genaamd Tatooine...

Geeft uw mening!

Edited by BoxerlessBossk

Mbt dat trucje:

Spoiler

die helicoptertjes? Dat was zowat erger dan een vliegende R2 in AOTC.

Verder DE verrassing dat we Ahsoka niet kasjewijlen zien gaan. En idd: Kanan = Kota. Had van mij niet gehoeven maar vraag me af of dit permanent is of tijdelijk.

Toch wel behoorlijke cliffhangers.

Wat me ook opviel is de algehele toon van deze aflevering. Veel donkerder, er vallen 3 doden, Ahsoka's lot is onduidelijk, Kanan.......een enorm contrast met de eerdere afleveringen met grappen en grollen en die kindvriendelijk waren in tegenstelling tot deze.

Al met al de beste aflevering totnutoe.

Zeker genoten ook! Als dit constant het niveau zou zijn zou ik wekelijks klaar zitten. Ik was inmiddels ook bij, lang leve DailyMotion. Een super aflevering met een open einde en een goede premisse voor het volgende seizoen waar ik vrees gewoon ook weer holderbolder grappen en grollen afleveringen bij zullen zijn. 

Spoiler

Ben benieuwd hoe de bekering van Ezra zal verlopen of juist niet. Het zaadje is in ieder geval letterlijk geplant in vorm van die holocron. Wat ik enigzins irritant is dat er weer een aantal mensen niet overduidelijk het loodje legden. Ahsoka natuurlijk, maar ook een van de inquisitors. Lekker makkelijk. Verder natuurlijk ook erg benieuwd wat er verder gaat gebeuren met Maul. Al vraag ik me af wat zijn meerwaarde verder nog is in de verhaallijn.

Een clash met Obi op tatooine lijkt me natuurlijk super, maar logischerwijs niet erg voor de hand hand liggend, want wat zou hij daar te zoeken hebben.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this