Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Indiana Jones

Recommended Posts

Het ándere gedachtekindje van George Lucas dat door Harrison Ford groot is geworden krijgt ook weer een nieuw deel! 

In 2019 zien we een door Spielberg geregisseerde Ford terug als onze favoriete Nazi-mepper. Net als TFA, zonder Lucas. Ik heb er wel vertrouwen in dat het beter wordt dan Crystal Skull, al vraag ik me ten zeerste af wat de setting gaat worden. Waarschijnlijk weer Russen als slechteriken, wat toch anders voelt dan Nazi's.

Nu we het er toch over hebben, wat vinden we van deze filmreeks? Raiders (de beste) en Crusade (de meest entertaining) staan toch wel in mijn all-time top 25 ofzo. Tijdloze films die niet makkelijk te overtreffen zijn!

Wat is 'Crystal Skull' toch? Iedereen heeft het daar over......

Maar goed, mbt je vraag: de 3 Indy films staan voor mij vlak achter de SW OT.

• Upvote 1

Echt hoor.  

Bij mij ook zeer hoog in het lijstje van nostalgische films. Niet in het lijstje van 10 beste film aller tijden. Ik heb sinds die kristallen schedel iets minder vertrouwen in Spielberg. Maar goed de man verdient (heel) wat krediet. Toch kijk ik uit naar de film. 

8 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Btw, tip: maandag 18 april alledrie de originele films weer in de bios bij Pathé!

Zie je! Alle 3 (drie). Ik hoor weleens verhalen dat er een 4e zou zijn. Iets met een skull(?). Das dus gewoon een fabeltje daar er 3 bij Pathé draaien?

ik zag het ook,  balen dat ik ze net alle drie weer heb gezien. Ik ga er van uit dat ze niet voor de gelegenheid in IMAX worden vertoond

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this