Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Handtekeningen

Recommended Posts

Een authentieke Carrie Fisher handtekening weten te bemachtigen. Deze handtekening is gezet door haar in 2002 tijdens Star Wars Celebration 2 in Indianapolis Indiana i.s.m. Official Pictures. 

Carrie-Fisher-ROTJ-Leia-Opix-SC-2-Indian

Fiona-Shaw-Andor-signed-June-2021-Indepe

Plus mijn eerste Andor handtekening van Fiona Shaw. 

Edited by the Prosheshy

Dr. Michael Bender (lid van 501st uit Zuid Californie) heeft deze voor mij gesigneerd. Hun Stormtrooper divisie mocht meedraaien op de set van MBS (Manhattan Beach Studios in Los Angeles)

En Rick Alpi stuurde ook mijn foto gesigneerd terug vanuit Californie. 

Michael-Bender-501st-Mandalorian-Stormtr

Rick-Alpi-Tommy-Dearth-signed-Mandaloria

Michael-Bender-call-sign-signed.jpg

En de stuntman/acteur die in het eerste hoofstuk v.d. Mandalorian speelde: Dmitrious Bistrevsky (als de Quarren Trawler); het liep niet goed af met deze quarren. 

Dmitrious-Bistrevsky-The-Mandalorian.jpg

IMG-5300.jpg

Recentelijk gesigneerd door de geadopteerde zoon van George Lucas. Jett. De set (the Volume) van Huckeberry beter bekend -> The Mandalorian

Jett Lucas werkt bij Lucasfilm als PA bij de Visual Effects (VFX) afdeling maar speelde ook een Padawan (Jett Zukassa) in Attack of the Clones en Revenge of the Sith.

Jett-Lucas-signed-PA-VF-Department-Lucas

Post van Ironhead Studio in van Nuys CA USA. Zij hebben de outfit van Boba Fett opnieuw gemaakt.

Het hele team heeft gesigneerd :) Plus een kerstkaart van Jerome Blake via XO Gold 

Book-of-Boba-Fett-signed-Ironhead-Van-Nu

Jerome-Blake-Christmas-Card-XOGOLD-2021.

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now