Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Handtekeningen

Recommended Posts

En Natalia Tena vanaf haar band's adres in Somerset. Vond haar karakter Twi'lek Xi'an eentje waar ik wel een huurling klus mee zou willen doen....... 

En zij wellicht ook wel......

Spoiler

IMG-3436.png

Natalia-Tena-Xian-Prisoner-Mandalorian-s

Proshesy's handtekeningen forum.... nog even de titel aanpassen mannenūü§£ūü§£ūü§£

• Like 1

Post van ILM Visual Effects supervisor Richard Bluff uit Californie. De shot van de Banthas is eigenlijk een never-before-seen daily uit Star Wars die in 1976 is opgenomen.

Uit de SW Lucasfilm archieven heeft Richard Bluff de daily van de Bantha genomen en gedupliceerd naar 2 Banthas. Erg ingenieus. Ook erg blij met de Outland TIE fighter shot in the Volume bij MBS die Richard gesigneerd heeft. 

Richard-Bluff-ILM-VFX-Supervisor-The-Gun 

Richard-Bluff-signed-june-2020.jpg

Respons van Amy Sedaris uit NYC die mijn 8x10 foto van The Gunslinger aflevering uit the Mandalorian heeft gesigneerd als haar karakter Peli Motto (zelfs met een quote waar ik haar om heb gevraagd)

Amy-Sedaris-Peli-Motto-Quote-The-Mandalo

David Acord van Skywalker sound die de stem verzorgde voor the Child (aka Baby Yoda)

David-Acord-the-Child-voice-signed-The-M

En contact met stunt acteur Dave Reaves die een Zabrak vechter speelde in hoofdstuk 7 the Reckoning. Hij dacht dat ik "Van" heet. Nu ga ik door het leven als Van, the Autograph Collector Man

9AqcQSNA.jpg

Brief-Dave-Reaves-The-Reckoning-Mandalor

Brendan Wayne (met quote waar ik om gevraagd had; :) en Lateef Crowder. Toegevoegd aan de foto die eerder vorig jaar door Pedro Pascal gesigneerd was in NY op Broadway

Mandalorian-signed-Pedro-Pascal-Lateef-C

Edited by the Prosheshy

Verrast deze week dat voice over acteur Toby Longworth deze 2 gesigneerde foto's naar mij heeft opgestuurd n.a.v. een mail naar zijn agency. 

Alleen is de Gorg handelaar Gragra gesigneerd met Lott Dod. Toch erg leuk om deze OPIX gesigneerde foto's zo te ontvangen. 

Toby-Longwoth-Lott-Dod-The-Phantom-Menac

Toby-Longworth-Gragra-The-Phantom-Menace

En 2 foto's van Emmy genomineerde Brian Sipe en Alexei Dmitriew (make up van de Mythrol en de mannelijke Twi'lek Qin.

Men is genomineerd voor Outstanding Prostetic Makeup for a series (Brian stuurde zelfs een Mandalorian Season One dog taq mee. ThisIsTheWay. 

Brian-Sipe-The-Mandalorian-Alexei-Dmitri

Brian-Sipe-Qin-the-Mandalorian.jpgBackside-Marker-The-Mandalorian.jpg\

The-Mandalorian-Marker-Brian-Sipe.jpg

Hier zit wel een mooi verhaal aan vast. Besteld deze AOTC foto met handtekening begin '20 voor een prive signeer sessie met Ewan voor ACE Universe in Boston MA. Tja, en toe brak Corona uit. De hele conventie was gecancelled. 

Maar wat heeft Chris Wyman van OPIX gedaan? Voor al zijn geplande signeersessies op o.a. conventies is hij een road trip begonnen vanuit Florida naar Californie en terug.

Zo heeft hij ook het huis van Ewan McGregor aangedaan en de vele aanvragen laten signeren; zo ook deze van mij. 

Not safe to fly? No worries, there's always another way! Ten signings are scheduled to take place over the next few weeks out in California which includes about 3,000 pieces for Ewan McGregor, Hayden Christensen, Christina Ricci, Alicia Silverstone, Christopher Lloyd, Claudia Wells, Tom Wilson, Lea Thompson, Jason Alexander & Danny Elfman. We can't wait to get everything done for everyone!

104287465-3010056472446647-3915374165657

Obi-Wan-Kenobi-Ewan-Mc-Gregor-AOTC.jpg

Binnen via een private screening vanuit Minnesota USA. De handtekening van Rio Hackford. Hij speelt een bounty hunter genaamd Riot Mar is the Gunslinger (revolverheld) van the Mandalorian.

Daarnaast zorgde Rio ook voor de motion capture van bounty droid/nursing droid IG-11 waar Taika Waitiki de voicing deed (en daar ook een Emmy nominatie voor kreeg).

De hele VFX werden bij IG-11 vnl door Hybride Technologies gedaan in Canada (o.a. Kenneth Steel). En een klein gedeelte door Legacy Effects om de romp v.d. bounty droid te laten staan.  

Rio-Hackford-Riot-Mar-Bounty-Hunter-sign

IMG-4329.png

Edited by the Prosheshy

Post uit LaFayette CA van Alan Fernandes die een Tusken Raider speelde in de woestijn van Death Valley Californie in 1976. Hij heeft mijn foto die vorig jaar door Bob Spiker is gesigneerd mede ondertekend en stuurde nog een extra foto mee. Zowel Bob als alan waren beiden erg gesteld op Mardji de olifant waar zij mee werkten.

Mocht Comic con Germany 5 dec doorgaan en Alan komt idd dan ga ik de shot van de tusken raiders uit The Mandalorian (wat eigenlijk een ongebruikte daily is van George Lucas uit '76) door hem laten signeren (en die al gesigneerd is door VFX supervisor bij ILM; Richard Bluff)

Alan-Fernandez-Bob-Spiker-Tusken-Raider-

Alan-Fernandez-Mardji-Star-Wars-signed.j

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now