Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Handtekeningen

Recommended Posts

Ik heb hier een foto van een onderbroek. Deze droeg ik tijdens een sollicitatie gesprek. Ik moest heel nodig naar de wc, maar ze bleven maar vragen en ik kreeg er de zenuwen van. Door die zenuwen veranderde de lading die ik kwijt wilde ook nog van dikte met als resultaat dat ik ten onrechte dacht een beetje lucht te kunnen laten ontsnappen. Het resultaat zie je hier. 

46051_1_600.jpeg

Joel Edgerton toegevoegd in mijn verzameling; was op het London Film Festival Okt. '19; de jonge Owen Lars uit AOTC en ROTS en hopelijk uit de aankomende "Kenobi" live action serie van Disney +

Joel-Edgerton-AOTC-ROTS-Kenobi-Series.jp

Dit weekend tijdens een prive signering toegevoegd in het VK: Matt Denton uit oa. SOLO, R1, TFA, TLJ. Combineert fraai met de andere animatronics mannen; Patrick Comerford & Lee Towersey. 

SOLO-poster-Matt-Denton.jpg

SOLO-Matt-Denton-during-signing.jpg

Gisteren EchoBaseCon en het was handtekeningen heaven.

Mijn Rogue One project uit 2016 is naar het lijkt zo goed aardig op weg; Angus MacGinnes (tevens uit Star Wars A New Hope) een leuk gesprek mee gehad over o.a. Edinburgh en het opnieuw inspreken van zijn rol als Gold Leader Jon "Dutch"Vander. Wat een aardige man en wat een prachtig handschrift.

Rogue-One-UVG-Angus-Mac-Ginnes-Brian-Her

IMG-9824.jpg

En altijd weer geweldig om puppeteer Brian Herring te ontmoeten; zijn rol als SE-2 is ook toegevoegd.

Hij was aardig geinteresseerd in de eerste Visual Guide van ROS die hij in handen kreeg LOL

qaKx9kLQ.jpg

Leuk om Katy Kartwheel te spreken over haar rol als Rio Durant in SOLO; versprak ik me bijna toe ze zei dat dat de laatste keer was dat we zo'n alien gaan zien (denk aan CH 6 van the Mandalorian). 

Katy-Kartwheel-Rio-Durant-SOLO-signed-EB

En zo bijzonder om uitgebreid met Oscar winnaar Lorne Peterson te praten op EchoBaseCon over o.a. San Fransisco en hoe hij soms George Lucas op de markt daar gewoon tegenkomt en knikt. 

IMG-9857.jpg

IMG-9822.jpg

Mijn Cloud Riders project is weer wat verder gekomen door de toevoeging van Tom Wilton als Silvasu Fi 

IMG-9866-1.jpgTom-Wilton-Colonel-Aftab-Ackbar-EBV-21-1

IMG-9821.jpg

En als klap op de vuurpijl het uitgebreide gesprek met Matthew Wood van Skywalker Sound. Hij had TROS al wel 500 keer gezien grapte hij omdat hij uiteraard sound editor is.

Zo deed hij ook de Jawa en Stormtrooper geluiden voor The Mandalorian (men is momenteel bezig met de productie van the Mandalorian Seizoen 2) en gaat in het najaar in de UK Disney/Lucasfilm aanvangen met de opnames van #Kenobi met regisseur Deborah Chow en de Cassian Andor Serie. De opnames zullen erg dicht bij elkaar in de buurt liggen. 

Mandalorian-poster-Matthew-Wood-added.jp

EchoBase charity con is en blijft een geweldige puur Nederlandse Con in Utrecht waar voor ieder wat te beleven valt. 

Gisteren met de post ontvangen (de dag dat de laatste aflevering was van the Mandalorian).

Een gesigneerde foto van Doug Chiang (VP & Executive Creative Director bij Lucasfilm) met een leuke quote; This Is The Way. 

Doug-Chiang-Razor-Crest-signed-27-12-201

Recentelijke aankoop: de handtekening van de in 2013 overleden acteur Richard LeParmentier die admiral Motti speelde in Star Wars a New Hope

Richard-Le-Parmentier-signed.jpg

Oktober vorig jaar Werner Herzog in het Duits aangeschreven via zijn bedrijf in Wenen. Alhoewel Werner in Los Angeles woont dacht ik dat hij wellicht ook op en neer reist naar Oostenrijk. 

En dat bleek te kloppen want dit weekend kreeg ik mijn foto ondertekend terug via de met Oostenrijkse Briefmarken envelop

Herzog-signed.jpg 

En ik zie dat Misty Rosas mijn kerstkaart en brief heeft ontvangen en mijn foto van Kuiil aan het signeren is op haar agency KMR Talent Agency. 

IMG-0468.png

Edited by the Prosheshy

Post uit Londen van Leslie Schofield die in Star Wars; a New Hope Chief Moradmin Bast speelde. Alleen komt deze scene niet uit a New Hope Nee,

Leslie Schofield speelde ook in Star Wars; the Holiday Special waar deze foto vandaan komt.

Een speciale scene die ooit opgenomen is en mij wel fraai leek om te laten signeren. En met succes. 

Chief-Moradmin-Bast-Star-Wars-Holiday-Sp

Op 7-2-2020 at 08:22 zei the Prosheshy:

Post uit Londen van Leslie Schofield die in Star Wars; a New Hope Chief Moradmin Bast speelde. Alleen komt deze scene niet uit a New Hope Nee,

Leslie Schofield speelde ook in Star Wars; the Holiday Special waar deze foto vandaan komt.

Een speciale scene die ooit opgenomen is en mij wel fraai leek om te laten signeren. En met succes.

Voor de Holiday Special zijn diverse deleted scenes uit A New Hope gebruikt. Dit is er een van.

Citaat

Schofield appeared as Chief Bast, an Imperial Officer aboard the doomed Death Star in George Lucas's first released Star Wars film, Star Wars Episode IV: A New Hope, in 1977. He also appeared in Star Wars Holiday Special, as the producers used deleted scenes and stock footage from A New Hope.

Post uit Londen n.a.v. mijn brief (ik denk eerder gezegd al verstuurd uit de UK voor de Corona crisis) van acteur Oliver Ford Davies die de gouveneur van Naboo speelde in Episode I; The Phantom Menace. 

Oliver-Ford-Davis-Sio-Bibble-TPM-signed.

Edited by the Prosheshy

En deze van The Child van John Rosengrant van Legacy Effects kwam een paar weken eerder. En begin maart deze gesigneerde foto's van Zero en the Ferryman van Chris Bartlett waar ik per mail mee in contact was. Allen uit The Mandalorian. Ben nu in contact met Kyle Pacek die een Jawa speelde in Hoofstuk 2 van de The Mandalorian. Valt me op dat velen in Burbank CA wonen. 

iUadYtqJ.jpg

hIsUIdGW.jpg

EqYBV4ox.jpg

st8-8wYW.jpg

JOW7gdhn.jpg

Edited by the Prosheshy

Besteld en ontvangen de handtekening van actrice Bonnie Piesse. Hopelijk gaat zij inde aankomende Kenobi Live Action Series wederom de rol van Beru Lars spelen. 

Bonnie-Piesse-Beru-Lars-AOTC.jpg

Plus een Snowtrooper triple signed foto door de recent overleden Tony Allen. Verder gesigneerd door Richard Bonehill en Tony Smart. 

Tony-Allen-Richard-Bonehill-Tony-Smart-S

Edited by the Prosheshy

Nieuwe aanwinsten in deze COVID-19 tijd (tja, de conventies staan natuurlijk allemaal on hold); de Australische acteur Jack Thompson die Cliegg Lars speelde in Episode II; Attack of the Clones.

Jack-Thompson-AOTH-Cliegg-Lars.jpg

En meteen erbij; de Nieuw Zeelandse voice actor, regisseur en schrijver Taika Waitiki die de stem deed van IG-11 en de laaste aflevering van seizoen 1 van the Mandalorian regisseerde. 

En de aankomende Star Wars film zal gaan schrijven en regisseren. Een fraaie aanwinst m.i.

Taika-Waitiki-The-Mandalorian-signed.jpg

Ben in contact met een van Pedro Pascal's doubles: Barry Lowin of zoals op de set van The Mandalorian op MBS (Manhattan Beach Studios) genoemd: Barry Mandalo:

IMG-3080.jpg

En de ontwerper van o.a. the Child en the Kowakian heeft gereageerd op mijn brief die ik hem in San Fransisco heb gestuurd; Tony McVey. 

pBvQ0ENw.jpg

99130373-10215861831569679-6775719322175

99157944-10215861831089667-4692339989508

Hij wordt een van de nieuwe regisseuren van het tweede seizoen van the Mandalorian; bekend van o.a. El Mariachi, Desperado en From Dusk Till Dawn. 

Robert Rodriquez. Deze kan mooi bij the Mandalorian handtekeningen verzameling. 

Robert-Rodriquez-Mandalorian-Season-II-s

wtdsifavvuw41.jpg

IMG-3061-1.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now