Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Handtekeningen

Recommended Posts

En mijn Star Wars Cantina photo heeft Peter Mayhew erbij gekregen; 11 mei in Oberhausen verwacht ik 3 Cantina members op deze multi erbij te krijgen:

Angela Staines

Penny McCarthy

Chris Bunn

Cantina-photo.jpg

53744972-320827268570689-759066022953300

Edited by the Prosheshy

Nieuwste aanwinsten:

Uit Rogue One:

Genevieve O'Reilly a.k.a. Mon Mothma

Riz Ahmed a.k.a. Bodhi Rook

Mon-Mothma-Genevieve-OReilly-Rogue-One-s

Boodi-Rook-Riz-Ahmed-Rogue-One-signed.jp

En als extraatje een stukje "Red Carpet"van tijdens de premiere van The Force Awakens in Londen LOL

Prima te gebruiken als koffieonderzetter :)

Red-Carpet-TFA-Londen.jpg

Langverwacht en eindelijk binnengekomen uit Florida van Official Pix; Alden Ehrenreich. Hij heeft in maart een private signeersessie gedaan met Chris Wyman.

Details spreken mij wel aan; vandaar dat ik de holografische Alden Authentic sticker op de achterkant van de 8x10 foto wel kan waarderen.

IMG-5294.png

img-5276.jpg

IMG-5292.jpg

Certificate-of-Authenticity-Alden-Ehrenr

Nieuwste aanwinsten via een vriend van mij op Star Wars Celebration Chicago:

Actrice uit Solo a Star Wars Story en de Engelse serie Les Miserables o.a Erin Kellyman

Het idee is om hier een multi van te maken waarbij dit jaar Dilu Miah, Warwick David, Derek Arnold o.a. zouden kunnen gaan signeren als zijnde Cloud Riders. 

IMG-0329.jpg

IMG-5403.jpg

IMG-0330.png

IMG-5448.jpg

Dave Chapman die voor vele Star Wars films zijn bijdrage heeft geleverd en ook voor Rio Durant in Solo; a Star Wars Story:

Vorige week mijn foto teruggekregen van ILM's John Knoll (Chief Creative Officer). Eerder had ik deze StarWarsAuthentics foto ook al succesvol teruggekregen van Doug Chiang.

Beide heren hebben inmiddels ook al hun creativiteit weten te gebruiken voor de aankomende Disney + serie The Mandalorian maar deze is nog uit Rogue One.

John-Knoll-Doug-Chiang-signed-ILM-Rogue-

Met korting op MaytheFourth Star Wars Authentics gekocht voor $59.- John Boyega. Was volgens mij een foutje op hun site want hij staat alweer op $75.- Normaliter $149,- 

John-Boyega-Finn-TFA-Gunner-signed-Topps

Edited by the Prosheshy

Afgelopen weekend op Power of the Force geweest in Oberhausen.

Aanwinsten: Bob Spiker (Tusken Raider) die een prachtig verhaal vertelde over zijn tijd als olifantentrainer. Hij heeft de olifantt een tructje geleerd waardoor ze haar slurf in de bek nam en tijdens de opnames in Death Valley de Bantha goed overkwam. 

Bob-Spiker-Tusken-Raider-A-New-Hope-sign

Penny McCarthy (Labria in the Cantina; A New Hope):

Penny-Mc-Carthy.jpg

Angela Staines aka Bree Tonnika:

Angela-Staines-Bree-Tonnika.jpg

In mijn Ultimate Visual Guide van Rogue One; Tom Wilton, Richard Cunningham en Daniel Egham:

IMG-5868.jpg

Michael Pennington in mijn ROTJ fotoboek uit 1983:

60342075-10213149526963759-6092644635337

Harley Durst (Moloch) en Derek Arnold (Argus Sixeyes Panox o.a)

60260862-10213149739289067-7288075338238

Arti Shah (Maz Kanata) uit The Force Awakens toegevoegd in mijn Visual Guide:

60286157-10213149359359569-7346322928792

Edited by the Prosheshy

Kreeg mijn foto die ik 12 weken heb gestuurd aan componist John Powell van de SOLO soundtrack dit weekend gesigneerd terug uit Californie USA. :)

Erg blij mee.

John-Powell-composer-SOLO-Signed.jpg

Edited by the Prosheshy

Uit NYC: Pedro Pascal in de aankomwende serie "The Mandalorian" van Disney + die 12 nov in de VS zijn eerste aflevering gaat krijgen

Pedro-Pascal-Signed-The-Mandalorian-Disn

Hauls at Fed con

Een nieuwe Pedro Pascal; dit vind ik een van de mooiste foto's van the Mandalorin tot nu toe: hij is in Chicago gezet na SWC.

Pedro-Pascal-The-Mandalorian-signed-Chic

Deze 4 handtekeningen voor 30E totaal weten te bemachtigen.

Trevor-Butterfiled-John-Simpkin-Bossk-Kl

Alan Ruscoe: Plo Koon (Jedi Master uit de Prequels)

Alan-Ruscoe-Plo-Kloon-TPM.jpg

En Jerome Blake die al deze karakters heeft gespeeld:

Jerome-Blake-Signed-Episode-1.jpg

Op 8-6-2019 at 17:10 zei the Prosheshy:

Hauls at Fed con

Een nieuwe Pedro Pascal; dit vind ik een van de mooiste foto's van the Mandalorin tot nu toe: hij is in Chicago gezet na SWC.

Pedro-Pascal-The-Mandalorian-signed-Chic

Direct na zijn verschijning op het podium?

Die foto is namelijk tijdens Celebration voor het eerst vertoond en voorzover ik weet pas in de dagen daarna digitaal verschenen.

Niet direct want de foto is idd later gepubliceerd. Eigenlijk vermoed ik in NY waar Pedro in het Shakespeare toneelstuk speelde; King Lear en waar velen uit de ttm forumgroep via de mail of op straat successen boekten.  

Heb zelf deze UHD foto gestuurd naar Cort Theatre tav Pedro en gesigneerd teruggekregen na een maand; 

E4-E6992-A-378-C-4-E6-B-8424-84-F46-B7-A

Inmiddels is deze Cloud Riders foto (gemaakt door concept artist Adam Brockbank) verder gesigneerd door Derek Arnold (Auromea Iselo) en Warwick Davis (Weazel; zelfde karakter uit Ep. 1 The Phantom Menace). Hopelijk dat Tom Wilton op LFCC zijn handtekening gaat zetten voor de animatronics van Silvasu Fi (naast Stephani Silva). 

89-F62693-617-F-4-F0-A-8904-F0-EAFD9-C78

Vorige week binnengekomen via een SAE de opgestuurde handtekening van Phoebe Waller Bridge (L3-37 uit SOLO) van haar agent. Deze had ik op 11 april 2018 verstuurd en komt na > 15 maanden terug.

Phoebe-Waller-Bridge-signed-ttm.jpg

Op 28-7-2019 at 18:38 zei the Prosheshy:

Ook binnen via zijn thuisadres in Sherman Oaks in Californie; Clive Refill. Hij speelde de originele emperor in ESB. 

Ah, das de Clive die in zijn buurt bekend staat als 'de man met de Cola taps waar je je glas altijd mag bijvullen'

Niet te verwarren met Clive Revill. ;) (de stem van The Emperor in ESB; het gezicht wat te zien is is dat van actrice Elaine Baker met masker.

https://starwars.fandom.com/wiki/Elaine_Baker?file=Elaine_Baker_behind_the_scenes_on_Empire_Strikes_Back.jpeg

Edited by Dennis

Ook ontvangen; een handtekening van regisseur Ron Howard. Mag mijzelf wel een v.d. grotere SOLO; a Star Wars Story fans uit NL noemen.

Deze past mooi bij mijn "Making of SOLO" boek. Nu alleen nog kijken of ik Rob Bredow zijn boek kan laten signeren (jammer dat ze bij Abrams book de signeermogelijkheid beperken tot de VS en niet daarbuiten.

IMG-6966.jpg

In een prive signeersessie via een Duitse aanbieder Terence Stamp en Kamay Lau weten te bemachtigen; beiden uit Episode I.

67255664-2496704427054843-20321900613022

IMG-7090.jpg

Edited by the Prosheshy

Deze week binnengekregen uit Long Beach CA via mijn buddy Andy Luk. 

De handtekening van Adam Driver (Kylo Ren/Ben Solo) op een 8x12 The Rise of Skywalker foto (Beckett Certificering tijdens een private signing).

Daisy Ridley kon erbij maar de bedragen die daarmee weer extra gemoeid waren werden me wat te scheutig. Nu komt er via KLF Sports een prive signering aan met Harrison Ford.

https://celebritysendins.com/harrisonfordfaq/

Adam-Driver-signature-ROS-BAS-certified.

Beckett-Certification.jpg

Nu komt er via KLF Sports een prive signering aan met Harrison Ford.

https://celebritysendins.com/harrisonfordfaq/

Deze Lucasfilm/Disney foto is aardig bijzonder om door mr. Ford persoonlijk te laten signeren maar oh oh wat duur.

Harrison-Ford-ESB-set-laughing-Disney-Lu

Edited by the Prosheshy

Meer dan 13 jaar geleden heb ik voor € 0 (het was een ruil tegen een zwik handtekeningen van non-SW lui die ik op conventies had late signeren) deze Ford gescoord via Anthony "K9" Ferrara; de Godfather van de Star Wars sigs.

(detail: hij heeft alleen zijn voornaam gesigneerd)

249215_213425385357156_3914099_n.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now