Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Handtekeningen

Recommended Posts

Afgelopen zaterdag naar Comic Con Ahoy geweest en deze Andy Serkis handtekening weten te bemachtigen; voor 30 EU niet te veel betaald leek mij zo. 

Als ik em vergelijk met alle andere handtekeningen op div forums is dit idd authentiek. 

Andy-_Serkis-_Autograph-_TLJ.jpg

Certificate-of-_Authenticity-_Andy-_Serk

Helaas hadden veel acteurs afgezegd voor CC vanwege het slechte weer (e.g. Steven Ogg, Charles Dance, Christopher Lambert). Maar wie er wel was; Daniel Naprous. De acteur die Darth Vader speelt in Rogue One; leuk om elkaar eens te spreken en mijn Ultimate Visual Guide van de film met de 11e handtekening te laten signeren. 

IMG_4189.jpg

Interessant gegeven vond ik zelf in mijn gesprek met Daniel Naprous dat hij aangaf alle scenes van Darth Vader uit de film te hebben gedaan en zijn Welsche collega enkel die in de eerste trailer te zien zijn en zelfs enkelen die we nooit gezien hebben (o.a. de scene waar je Darth Vader naast Ben Mendelsohn ziet lopen en hem ziet kijken naar de rode trajectory van de Death Star); de scenes in de film op Mustafar en de allerlaatste scene met de rebellen zijn dus allemaal door Daniel gespeeld.

(zie tevens: http://www.jedinews.co.uk/conventions-events/articles/actor-plays-darth-vader-rogue-one/ )

Edited by the Prosheshy

2 uur geleden zei the Prosheshy:

Interessant gegeven vond ik zelf in mijn gesprek met Daniel Naprous dat hij aangaf alle scenes van Darth Vader uit de film te hebben gedaan en zijn Welsche collega enkel die in de eerste trailer te zien zijn en zelfs enkelen die we nooit gezien hebben (o.a. de scene waar je Darth Vader naast Ben Mendelsohn ziet lopen en hem ziet kijken naar de rode trajectory van de Death Star); de scenes in de film op Mustafar en de allerlaatste scene met de rebellen zijn dus allemaal door Daniel gespeeld.

... en zo beweert Paul Blake dat hij in zowat alle scenes Greedo is.... terwijl Maria De Aragon óók Greedo speelde. (Blake was Greedo in de UK shoots, De Aragon in de USA pickup shots.) Maw: er wordt vaak gezegd wat de acteur het beste uit komt want de meesten willen zoveel mogelijk credits.

Een enorm verschil met Wilding die tijdens mn interview niet ging roepen dat hij Vader is en zijn collega hiermee 'kleineert' zoals Naprous dat dus wel doet.

star_wars_celebration_anaheim_panels_07.

Edited by Dennis

Het kwam bij mij niet over dat Dan Spencer kleineerde hoor; ik vroeg hem gewoon op de man af welke scenes hij nu exact heeft gedaan voor R1 en al gaandeweg in het gesprek bleek dat beiden voor de rol hun bijdrage hebben geleverd; de trailer scenes zijn dus Spencer en een aantal deleted scenes waarvan ik hoop dat ze ooit nog uit gaan komen omdat ik erg benieuwd ben hoe diie eruit zien. De twee scenes waar je Darth Vader tegenkomt in de film zijn idd wel gedaan door Dan. Wellicht was kwam het over dat er kleinerend gesproken werd maar zo heb ik het zelf i.e.g. niet ervaren.

Ik mocht zelfs na het zetten van de persoonlijke handtekening in mijn Visual Guide van R1 nog een foto uitzoeken. Dat is deze geworden:

Darth-_Vader-_Rogue-_One-_Daniel-_Naprou

Overigens heb ik ook nog 4 (8x12) foto's voor een tientje meegenomen bij dezelfde Britse stand waar ik de gesigneerde foto van Andy Serkis had gevonden; zagen er aardig uit en van goede kwaliteit. Een handtekening van wijlen Alec Guinness is bijna onbetaalbaar maar met een gesigneerde kaart (die een stuk beter betaalbaar is) kun je er iets moois van maken in een frame bv. 

Ben-_Obi-_Wan-_Kenobi.jpg

Kylo-_Ren-_TFA.jpg

Luke-_Skywalker-_Star-_Wars.jpg

Luke-_Skywalker-_TLJ-_Ahch-to.jpg

Edited by the Prosheshy

19 minuten geleden zei the Prosheshy:

Het kwam bij mij niet over dat Dan Spencer kleineerde hoor; ik vroeg hem gewoon op de man af welke scenes hij nu exact heeft gedaan voor R1 en al gaandeweg in het gesprek bleek dat beiden voor de rol hun bijdrage hebben geleverd; de trailer scenes zijn dus Spencer en een aantal deleted scenes waarvan ik hoop dat ze ooit nog uit gaan komen omdat ik erg benieuwd ben hoe diie eruit zien. De twee scenes waar je Darth Vader tegenkomt in de film zijn idd wel gedaan door Dan. Wellicht was kwam het over dat er kleinerend gesproken werd maar zo heb ik het zelf i.e.g. niet ervaren.

Ik mocht zelfs na het zetten van de persoonlijke handtekening in mijn Visual Guide van R1 nog een foto uitzoeken. 

Overigens heb ik ook nog 4 (8x12) foto's voor een tientje meegenomen bij dezelfde Britse stand waar ik de gesigneerde foto van Andy Serkis had gevonden; zagen er aardig uit en van goede kwaliteit. Een handtekening van wijlen Alec Guinness is bijna onbetaalbaar maar ik met een gesigneerde kaart (die een stuk beter betaalbaar is) kun je er iets moois van maken in een frame bv. 

Als je zegt dat je collega in geen enkele scene in de film zat dan vind ik dat niet erg collegiaal... los van het feit of het wel of niet klopt. Voorzover ik weet is Naprous de 'Tantive IV Vader' en Wilding de 'Mustafar Vader'. Vergeet ook niet wat WIlding zei:

Citaat

There’s a certain person in the UK that caused a few rumours out there that weren’t true.

Op Facebook heeft Jason Joiner (de baas van Showmasters (ja,de organisatie van ComicCon Ahoy) destijds geroepen dat Wilding niet te zien was maar Naprous (die op zijn evenementen komt... Wilding niet) dé Vader is. Wilding is daar toen (terecht) fel tegenin gegaan.

NB: van Sir Alec heb ik ooit een gesigneerde z/w headshot van hem als Obi-Wan gehad (was afkomstig van Anthony Ferrara (ook bekend als K9); een van de bekendste verzamelaars). Was indertijd iets van € 150, maar ik kreeg hem in een ruil tegen een hele rits gesigneerde non-SW foto's. Een jaar of 8/9/10 geleden verkocht. Indertijd waren de bedragen een stuk schappelijker dan nu (die € 150 was vrij normaal bij verzamelaars onderling)

Hamill is echt onbetaalbaar geworden. Had hem 2x.... iets van € 80 p/s voor betaald destijds. 1 heb ik jaren terug in de verkoop gehad; de ander (die ik in 2006 ook door Carrie Fisher heb laten signeren) hangt aan de muur.

CarrieMark.jpg

Edited by Dennis

2 uur geleden zei Dennis:

Hamill is echt onbetaalbaar geworden. Had hem 2x.... iets van € 80 p/s voor betaald destijds. 1 heb ik jaren terug in de verkoop gehad; de ander (die ik in 2006 ook door Carrie Fisher heb laten signeren) hangt aan de muur.

In Londen tijdens SWCE vroeg de organisatie voor een handtekening van Mark Hamill 135 pond (zeg maar zo'n 150 EU)

Inmiddels is de prijs voor een handtekening op Star Wars Celebration Orlando gestegen naar 250 USD (+/- 200 EU), Hierbij moet ik wel aangeven dat sinds Topps Authentics de zaak runt op Celebration alles een stuk duurder is geworden; de acteurs/actrices via private signings of op een con treffen valt vaak goedkoper uit. 

Vandaag binnengekomen uit de UK; een originele handtekening van John Hollis die in The Empire Strikes Back Lando Calrissian's rechterhand speelde; Lobot.

Helaas is John Hollis in 2005 overleden maar met enige moeite heb ik deze handtekening nog via een verzamelaar weten te bemachtigen. 

Ik hoop ten zeerste dat we Lobot (of het karakter dat Lobot gaat worden) terug gaan zien in SOLO; a Star Wars Story.

Autograph-_Jon-_Hollis.jpg

Edited by the Prosheshy

Vndg post ontvangen uit het VK van concept designer Jake Lunt Davies. Recent zagen we de Dennys restaurant commercial van SOLO waar deze alien aan tafel zit bij twee jonge versies van Han en Lando.

De alien aan de Sabacc goktafel is ontworpen door Jake en wordt gespeeld door de acteur Kiran Shah (Kiran heeft al vele rollen op zich genomen voor o.a. div. Star Wars films)

Jake heeft de foto gesigneerd en een leuke brief terug geschreven aan mij. 

Signature-_Jake-_Lunt-_Davies-_SOLO.jpg

Brief-_Jake-_Lunt-_Davies.jpg

Nieuwe handtekeningen Andrew Jack (thanks Dennis; had mijn gedachten er niet goed bij) (TFA &TLJ) en Katy Kartwheel gisteren op Star Wars Fan Fun day in de UK (uitbesteed 😂). 

4_CE10_C60-_C69_F-460_C-957_B-_E4_E422_B

2_BD1_DB39-835_D-4617-8785-9_A0_D006_DA0

E11_C068_C-_E7_C6-416_F-9141-5_BD9_F1_AC

35101145-2_F08-465_E-_BF7_A-7_FD5510_BF1

En tenslotte; Kiran Shah heeft mijn foto persoonlijk ondertekend

Edited by the Prosheshy

Op 8-5-2018 at 08:47 zei the Prosheshy:

Andrew Blake (TFA &TLJ) 

De beste man heet Andrew JACK.... Andrew Blake is een regisseur van een to-taal ander soort filmgenre EJ! Foei!

• Upvote 1

Geweldige return vandaag van de Lucasfilm Art Department; Doug Chiang heeft mijn foto van de scene op Jedha uit Rogue One ondertekend alsmede zijn eigen business card

630_E300_B-05_B0-4_A2_C-9_A2_F-4384_C89_

Top. Heb zelf een originele schets van een battledroid van hem en 3 repro's van zijn artwork voor TPM:

Chiang.jpg

Chiang1.jpg

Deze week ontvangen na 6 mnd wachten op de retour van deze setfoto van Rogue One gesigneerd door regisseur Gareth Edwards. Ik heb hem per ongeluk een klein beetje laten vlekken maar hij zit inmiddels veilig opgeborgen in de map met vele andere handtekeningen. Kostte me uiteindelijk 4 Britse postzegels voor de retourenvelop.  

Setphoto-Rogue-One-signed-Gareth-Edwards

Nieuwe handtekening van ANH Ep IV Cantina Creature VF Nick Maley via een vriend van mij geregeld in Manchester VK op FTLOSF

Nu hopelijk in maart ( LCC ) nog Peter Mayhew (Chewbacca staat rechts op de foto)  en mei  (POTF Oberhausen) Angela Staines (een van de Tonnika sisters).

IMG-4142.png

Edited by the Prosheshy

Drie nieuwe aanwinsten met certificates of Authenticity:

1. Michonne Bourriage die de bounty hunter Aurra Sing speelde in de 20 jaar geleden verschenen "The Phantom Menace" a.k.a. Episode I

Het karakter van Aurra Sing werd vorig jaar tijdens de film SOLO; a Star Wars Story ineens weer actueel toen Lando tegen Beckett vertelde hoezeer hij kon waarderen dat hij haar om zeep had 

geholpen

Michonne-Bourriage-Aurra-sing-TPM.jpg

Deze gesigneerde foto past mooi bij die van Jake Lloyd; de tieneracteur die destijds Anakin Skywalker speelde (foto van San Diego Comic con 2004). Met dank aan Dennis van wie ik deze overgenomen heb.

Jake-Lloyd-anakin-Skywalker-TPM.jpg

2. de handtekening van prop builder Bill Hargreaves. Bounty Hunter IG-88 maakt een korte verschijning als Lord Vader een beloning uitlooft voor Han Solo die zich aan boord van de Millenium Falcon bevindt. En volgend jaar gaan we IG-88 terug zien in the Mandolorian. Reden te meer om aan de handtekening van Bill te komen alhoewel ik betwijfel of hij betrokken zal worden bij Jon Favreau's project.

Bill-Hargreaves-prop-builder-IG-88-ESB.j

3. Colin Skeaping oftewel de stunt dubbel van Mark Hamill in The Empire Strikes Back

Colin-Skeaping-Stunt-double-Mark-Hamill-

Post van Emilia Clarke's agentschap Emptage Hallet; op een forum ging de afgelopen dagen de discussie of dit een secretarieel gezette handtekening is of pre-signed door Emilia zelf.

Inmiddels is er consensus dat Emilia ze zelf heeft gezet a.h.v. iemand die haar tante kent en verzorgd en een "zekere" handtekening vergeleek met de door haar agency uitgezonden handtekeningen. 

Emilia-Clarke-signed-photo-SOLO.jpg

Ze speelt een Canto bight alien in The Last Jedi en heeft een dubbele rol in SOLO; a Star Wars Story; Margo (Dryden Vos' gastvrouw) en een Twi'lek in de laatste Sabacc scene.

Charlotte Louise Baker.

Dit wknd vond een prive signeersessie met haar plaats in Londen. De foto met Donald en Charlotte komt mijn kant op. Hij is natuurlijk niet compleet zonder Lando.........😂✍️

Charlotte-Louise-Lando-with-Twilek-Solo-

IMG-5109.jpg

53782619-10161580973845010-5145991327418

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now