Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Handtekeningen

Recommended Posts

Ik heb in de loop der tijd, een leuk aantal Star Wars handtekeningen verzamelt. Ik had de meesten al eens gescand. Maar een crash van een harde schijf gooide wat roet in het eten. 

Met de komst van dit forum, heb ik een goede reden om ze weer eens te scannen. En laten we maar gelijk goed beginnen. :)

Lucas.jpg

Heb je George Lucas ontmoet? :D Allemaal persoonlijke handtekeningen? Leuk zeg, zo'n handtekeningverzameling. Heb je ze fysiek in een boekje bewaard? :)

Heb je George Lucas ontmoet? :D Allemaal persoonlijke handtekeningen? Leuk zeg, zo'n handtekeningverzameling. Heb je ze fysiek in een boekje bewaard? :)

De meeste handtekeningen zijn in persoon gehaald, of voor mij gehaald. De George Lucas Handtekening is één van de uitzonderingen. Die handtekening is gekocht van een betrouwbare dealer.

De handtekeningen zitten gewoon netjes in een ringband opgeborgen.

Edited by CptHansOlo

Top!

Heb zelf ook het eea op gesigneerd gebied....hier een paar uit mn collectie:

Gepersonaliseerde George Lucas (Rick McCallum heeft deze in 2007 geregeld)

RickandGeorge.jpg

Ford:

harrisonford9.jpg

John Dykstra:

JD2.jpg

CarrieMark.jpg

Fisher, Mayhew en Billy Dee

SW3sig.jpg

Tony D:

AnthonyDaniels2.jpg

AnthonyDaniels1.jpg

Prowse & Bulloch:

BullochProwse.jpg

Edited by Starkiller

Wat gaaf om te zien Dennis, mag je echt trots op zijn! Ben best jaloers hier haha! :D

Iemand ervaringen met deze mogelijkheid om handtekeningen te bemachtigen? Het lijkt erop dat je de acteurs/actrices zelf benaderd via een contactformulier en verder e.e.a. afhandelt via Paypal bv?

http://scifisignersunited.weebly.com/signers-with-autograph-shops.html

4_13.jpg?1493309459

Ik zag in de "links" sectie de starwarsinterviews.com link naar de prachtige database van Interviews dus dit zit wel goed?

Edited by the Prosheshy

Yup. 100% betrouwbaar. Ik ben al jaren bevriend met de oprichter van deze site (Rick Stanley); hij heeft meermaals wat voor mn site kunnen betekenen en ik heb zijn site weer gepromoot.

POTF conventie was erg leuk om de SWA crew te leren kennen; thanks guys! Maar natuurlijk ook op allerlei gesprekken aan te gaan met 4 acteurs van Rogue One: Spencer Wilding (Darth Vader), Ingvild Deila (CGI prinses Leia), Paul Kasey (o.a. Two Tubes, Admiral Raddus) en Guy Henry (CGI Governor Tarkin)

Dave Barclay (Empire Strikes Back Yoda puppeteer & ROTJ puppeteer Jabba the Hutt); Dave's eerste klus was als 19 jarige met ESB.

Koo Stark; Camie Loneozner (uit de deleted scenes Star Wars ; locatie Tosche Station Tatooine); het was een erg bijzondere aanwezigheid; Koo Stark komt normaliter nooit naar conventies. 

Mijn nieuwe aanwinst:

IMG_0741.jpg

IMG_0723.jpg

Gesigneerde_foto_van_Koo_Stark.jpg

Signature_Shop_Logo_WD_FINAL_360x.jpg

Vorige week zag ik de webshop van acteur Warwick Davis online weer heropenen en compleet redone.

Ik heb bij Warwick deze persoonlijk gesigneerde foto van zijn eerste Star Wars karakter; de Ewok Wicket W Warrick besteld. Kosten 20 BP (excl. 5 BP verzendkosten)

Warwick heeft div foto's online waaronder zijn karakter Willow of zijn karakter uit Rogue One; Weeteef Cyubee of uit Harry Potter.

Na slechts 3 dagen kwam de foto al binnen vanuit het Verenigd Koninkrijk met een certificaat van authenticiteit.

Je kunt zijn winkel bekijken op: www.thesignatureshop.co.uk (met de code "SNEAK" krijg je t/m 30 nov ook nog eens 10% korting van Warwick).

En wat betekent "Coatee-cha tu yub nub! Welnu: Celebrate the freedom

Signature-shop-autograph-_Warwick_Davis. 

Signature-shop-certificate.jpg

Edited by the Prosheshy

Vandaag 12 dec (na de Premiere van TLJ in Utrecht) post uit het Verenigd Koninkrijk van mijn buddy Lee van Skywalker Signings UK (zie FB). Zo had Lee laatst nog een private signing bij Dave Prowse thuis.

Deze foto van sir Anthony Daniels (C3PO) heeft Lee laten ondertekenen op de MCM Comic Con in Birmingham enkele weken geleden. En ik mag wel zeggen; velen van de oudgedienden verwacht ik blijven The Empire Strikes Back de allerbeste Star Wars film ooit vinden.

IMG_2450.jpg

Signature-_Anthony-_Daniels-_ESB-at-_MC-

En deze foto heb ik uitgekozen vanuit het aanbod op de tafel van Billy Dee Williams (Lando Calrissian uit ESB) tijdens de conventie "For The Love of Sci-Fi in Manchester 2 december jl. En dat allemaal op afstand terwijl ik in NL zat :D

Ik vond de quote wel passend.........

Signature-_Billy-_Dee-_Williams-_FTLOSF-

Edited by the Prosheshy

Gelukt om Michael Carter te spreken op Echobasecon. Mijn Jabba the Hutt palace foto is nu volledig; en nog een mooie quote van Michael:

Foto-_Jabba-the-_Hutt-_Bib-_Fortuna-_Maj

En Jake Lunt Davies CFX Concept Designer en Martin Rezard Concept Artist/Sculptor hebben mijn nieuwe aanwinst "The Art of the Last Jedi" gesigneerd.

Handtekening-_JL-_Davies.jpg

Ik heb Jake Lunt Davies nog gecomplimenteerd voor zijn fantastische design van Darth Vader in de Bacta Tank uit Rogue One:

Darth-_Vader-rising-from_the_bacta-tank-

En erg leuke gesprekken met Brian Herring (o.a. BB-8) en Tim Rose hebben de Visual Guide van The Force Awakens gesigneerd (Bol.com heeft niet op tijd de Visual Guide van The Last Jedi verzonden)

IMG_E3130.jpg

En afgelopen zaterdag ook nog een praatje gemakt aan het einde van Echobasecon met acteur Guy Henry.

De Governor Tarkin pin (van SW Celebration 2017 Orlando) die ik hem tijdens de Power of the Force conventie in Oberhausen heb gegeven wist hij zich nog heel goed te herinneren; deze hangt inmiddels op zijn koelkast thuis. Al bedankje heeft hij mijn L.E. pin van de Deathstar (ooit gekregen van Kinepolis bij de SWA Rogue One contest) gesigneerd met een fraaie boodschap:

IMG_3169.jpg

IMG_1491.jpg

En natuurlijk mocht Pao (de Canadese acteur Derek Arnold) niet ontbreken in mijn Rogue One Ultimate Visual Guide):

IMG_3133.jpg

Edited by the Prosheshy

Mischien over een paar jaar jouw posts met foto's samenbrengen in een prachtig boek onder de naam A Autograph Hunters Guide to the Galaxy.... Erg leuk weer hoor om te lezen en petje af voor jouw drive om iedere keer weer de handtekeningen te verzamelen. De boeken zien geweldig uit. Ik eis wel dat je me de volgende keer eens herkent hoor.

Hey Marko,

Thanks voor de tip; dat lijkt me zeker een goed idee. De volgende keer gaan we zeker elkaar ontmoeten; dit keer jou en Roel helemaal niet gesproken en daar moet ik toch wat aan gaan doen. Dus dat daar ga ik bij een volgende conventie echt werk van maken. 

Maar we hebben elkaar wel even ontmoet, we hebben het even over Joel Edgerton (Owen Lars) gehad bij die gehandtekende posters. Verkeerde gezicht bij de naam? ;) 

Vandaag is in mijn The Last Jedi Visual Guide de eerste handtekening gezet door R2D2 acteur Jimmy Vee met hulp van mijn UK buddy Lee (hij is van Skywalker Signings).

Het was ook nog eens de 59ste verjaardag van "The Vee"

Het evenement was Capital SciFi con in Edinburgh waar naast de Vee ook Jeremy Bulloch, Angus McInnes, Julian Glover, Ian McElhinney, Paul Kasey Ian Hanmor, rory Bridges en Spencer Wilding te gast waren. 

http://www.capitalscificon.co.uk/movie-guests

IMG_3596.jpg

IMG_3597.jpg

IMG_3598.jpg

Edited by the Prosheshy

Afgelopen weekend binnengekomen uit Carnforth Verenigd Koninkrijk; de handtekening van acteur en muzikant Kenny Baker (een van de laatste scenes uit The Empire Strikes Back). Helaas is Kenny overleden op 13 aug 2016. Echter had hij een goede samenwerking met auteur Kenn Mills. waar hij ook gedurende zijn ziekte het boek "From Tiny Acorns; the Kenny Baker Story" mee geschreven heeft. Zelf heb ik E-mail contact gehad met Ken Mills omdat ik interesse had in deze gesigneerde foto.  

Zie voor een gesigneerd exemplaar:

http://www.writestuffautographs.com/shop/products/kenny-baker-r2d2-star-wars-from-tiny-acorns-the-kenny-baker-story-genuine-signed-book-autograph-00029.htm

Kenny_Baker-autograph.jpg

Certificate-of-_Authenticity-_Kenn-_Mill

Edited by the Prosheshy

1 uur geleden zei the Prosheshy:

Kenny Baker

Ik heb Baker destijds eea laten signeren... hier 3 van mn favorieten:

-castfoto (ook sigs van Daniels, Mayhew en Fisher)

-AOTC foto die hij na het interview dat ik in 2006 met hem had in Berkel-Enschot signeerde

-Een foto die ook door Warwick Davis is gesigneerd

R2.jpg

R3.jpg

R4.jpg

Edited by Dennis

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now