Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Solo solo comic!

Recommended Posts

De nieuwste aangekondigde miniserie is aangekondigd! In juni komt een comic uit over Han Solo, door Marjorie Liu en Mark Brooks, die zich afspeelt tussen ANH en ESB.

Persoonlijk heb ik het liever als de miniseries een beetje een andere weg opgaan dan de on-going comics, maar klagen over meer Han Solo kan ik niet over m'n hart verkrijgen. Zin in!

Op 5-3-2016 at 16:48 zei BoxerlessBossk:

Zin in!

Ben je niet bang voor overkill? (en ben je niet "SW comic moe")

(ik wel namelijk). De ongoing SW comic vind ik top, maar de spin-offs kunnen me steeds minder bekoren. Er komt ook veel uit.....wellicht té veel imo.

Overigens had ik liever een pre-ANH Solo gezien maar ik snap dat ze dat niet doen ivm de film (2018).

Ik lees wekelijks een comic of tien, maar iedere week zonder Star Wars titel voelt leeg ;)

Plus, ze houden het aantal comics gelijk. Er zijn altijd 3 on-going comics (SW, Vader, Kanan/Poe) en 1 miniserie.

Ik snap je punt wel hoor, het blijft een hele klus om alles bij te houden, maar ik doe het nog met plezier!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this