Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Locaties

Recommended Posts

Iemand de foto's van Dubrovnik gezien? Ziet er erg strak uit met die ovale tech 'ramen' in combinatie met de klassieke uitstraling van de stad. Ben erg benieuwd wat voor planneet dat gaat zijn, in ieder geval eerder iets Naboo achtigs als Jakku of Tatooine.

Iemand al meer bedacht of gelezen?

Afgaande op de foto's valt me op (en vind ik het raar) dat het er zo 'onbewaakt' uit ziet. Als ze zoiets hier in Eindhoven zouden hebben had ik niet uitgesloten dat ik nu een stukje set zou hebben :$9_9

Rare jongens die Kroaten! Vanochtend overigens weer foto's. Dit maal van nieuwe karakters met een soort guard-achtig uiterlijk. Gekker moet het niet worden

Was recent op SWCE in Londen en hier had de Ierse VVV een leuke stand; heb met een van de dames een praatje gemaakt over de prachtige locaties die recent gebruikt zijn voor de opnames van Episode VIII

Al de filmlocaties in Ierland staan op deze flyer. 

Irish-Star Wars-on-location-leaflet.JPG

Edited by the Prosheshy

Ik lees nu op IMDB dat Boynton Beach in Florida (onderdeel van Palm Beach county)  heeft gefungeerd als locatie voor Episode VIII (naast Ierland en Engeland en Croatie)

Schijnbaar voor een nieuwe planeet voor de opvolger van The Force Awakens.

http://www.imdb.com/title/tt2527336/locations?ref_=tt_dt_dt

2 uur rijden van Orlando voor wie naar SWC '17 gaat. 

Door de maanden heen is er al van heel veel locaties in Amerika gezegd dat daar gefilmd zou worden. Ik heb daar eigenlijk alleen maar ontkenning van gezien. IMDb staat vaak ook vol geruchten, dus meh..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this