Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Dvd Blu Ray

Recommended Posts

De HD versie in de US is met extra's, de SD versie is extra-loos, na wat me verteld is door een vriend uit de US. Maar waarom wij hier niks krijgen? Ik heb zelfs naar Apple een mail gestuurd (iTunes support) om na te vragen. Misschien weten die wat ^^

Het is niet de eerste keer dat Disney zoiets doet. Bij fysieke dragers hebben ze vaker grappen met de extras uitgehaald (bv bonus features nasynchroniseren.....en het originele geluidsspoor met de superieure engelse stemmen gewoon weglaten).

Wil je piraterij tegengaan dan zou ik juist een topproduct leveren ipv iets waar eea aan mankeert/ontbreekt...

3 uur geleden zei JediMasterAvery:

Die van mij is vanochtend binnen gekomen en net even gekeken en nu maar de extra's kijken tot ik er bij neerval!!!

En, hoe is het? :)

• Upvote 1

Op ‎16‎-‎4‎-‎2016 at 17:16 zei RogueLeader:

En, hoe is het? :)

Nou alles was echt wel gaaf om te zien vooral achter de schermen en de film natuurlijk ook nog steeds leuk van het weekend maar nog eens een keer kijken.

Ik vond het ook een erg mooie schijf met extras. Beelden zijn weer prachtig en je ziet eens hoe ontzetend veel er is bij komen kijken. Iedere milimeter film, iedere letter en iedere zucht wordt welovewogen bedacht, ontworpen, tot leven gebracht en beland dan eventueel in de film.

De deleted scenes zijn waarschijnlijk al door iedereen gezien en deden mij niet zo veel.

Wat mij inhoudelijk nog opviel, is dat werd verteld dat Ben echt een soort verwaarloosd kind was, als gevolgvan de strubbelingen van Leia en Han en dat hij mede daardoor een makkelijke prooi werd voor Snoke. Zo iets dacht ik wel maar het werd nu ook zo gezegd

Edited by Marko
Edit

Gelukkig is hij al beschikbaar nu ;).

Heb hem vandaag weer maar eens gezien. Haha, was zo lui en had een dagje vrij. Even van genieten dus.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this