Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Dvd Blu Ray

Recommended Posts

2 uur geleden zei Marko:

Maar dan wel zonder franse teksten of hoofdmenus zonder dat je dat wil......😜

Van de OT heb ik de zilveren box US import en van de in 2006 verschenen 'limited editions' (die met de originele versies) de regio 2 NL versie. Deze hebben inderdaad franse menu's.....maar ook engelse. Het is maar net hoe je je speler instelt. Velen klaagden destijds over het probleem dat je schetst, maar door de taal van je speler op 'engels' in te stellen krijg je geen frans menu.

Op de welbekende kanalen is vandaag de film verschenen.....

edit: eerst Ed Wood (m.i. de beste rol van Depp en de beste van Burton) afkijken voor de zoveelste keer.....en dan kan de SW pret beginnen.

Edited by Dennis

**** alle UK en NL versies.....deze is fraaier:

2qx4vb6.jpg

(betreft de japanse LE editie. Kost ex verzenden € 115+.)

115 euro is een flink bedrag voor een film. Daar ben ik veel te arm voor... 

Overigens nu ook voor de normale versies. Maar hij gaat sowieso in de kast staan.

24 minuten geleden zei RogueLeader:

115 euro is een flink bedrag voor een film. Daar ben ik veel te arm voor... 

Overigens nu ook voor de normale versies. Maar hij gaat sowieso in de kast staan.

Ik zie het zo:

Die steelbook die in die box zit is max € 40 in NL

Een paar kaarten? € 1 p/s

Dat beeld is lastig in te schatten....maar afgaande op het plaatje is het geen 'Gentle Giant' of 'Sideshow' formaat

En dan nog dat boek(je).

Al met al is de inhoud minder waard als wat je betaald.....

En jij te arm? Ramon betaald me een vorstelijk salaris voor mn bijdragen aan de site! Ik zou loonsverhoging eisen!

1 uur geleden zei Marko:

En dat vorstelijke salaris ontvang je dan ook precies vandaag......

Nee, op de 25e van de maand.

Gisteren de docu 'Secrets of The Force Awakens' (die op de BR staat) gezien. Zoals de andere SW docu's: Fantastisch, al had het wat mij betreft wel wat langer gemogen (+-70 minuten). 1 punt van kritiek: waarom kickt Disney/LFL zo op Captain Phasma? Dit personage (en actrice) krijgt in deze docu net zoveel aandacht als Driver, Ridley, Boyega.....en meer dan Poe, Chewbacca en Leia.....terwijl Phasma in de film minimaal aanwezig was.

1 uur geleden zei CptHansOlo:

Misschien omdat ze in Ep VIII een grotere rol heeft.

Dan nog zou het m.i. niet logisch zijn omdat de docu juist over TFA gaat.

(en ik hoop ook dat het niet waar is. Het personage Phasma vond ik een enorme tegenvaller (met name vanwege de stem) en ik heb het idee dat Phasma puur en alleen vrouwelijk is voor de politieke correctheid. Dit was m.i. allemaal te geforceerd. In de docu roept GC ook tig keer dat het zo fantastisch is dat je aan het harnas niet kan zien dat er een vrouw in zit, dat ze dmv bewegingen/poses dit wel duidelijk wilde maken etc.)

Edited by Dennis

Mijn vermoeden is altijd al geweest dat Disney heel veel dingen goed heeft gedaan, maar in ieder geval een ding niet heeft begrepen. Een cult figuur moet ontstaan en kun je niet productplacen wanneer je iets 'cool' bedacht hebt. Het is zo duidelijk dat ze Boba 2 wilde neerzetten. 

5 minuten geleden zei Marko:

Mijn vermoeden is altijd al geweest dat Disney heel veel dingen goed heeft gedaan, maar in ieder geval een ding niet heeft begrepen. Een cult figuur moet ontstaan en kun je niet productplacen wanneer je iets 'cool' bedacht hebt. Het is zo duidelijk dat ze Boba 2 wilde neerzetten. 

Dat ben ik wel met je eens. Het ligt er wel een beetje dik op, dat ze dit een fan-lieveling willen (wilde) maken.

Ik herinner me ook de merchandise voorafgaand aan de release.  Overal was die mislukte fluitketel te zien. 

Ik ben al blij met een behind-the-scenes shot van Crusher Roodown, al wordt wel meteen duidelijk dat dat ding niet heel veel beweging in zich heeft. 
...Ik hou toch van Crusher Roodown.

46 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Ik ben al blij met een behind-the-scenes shot van Crusher Roodown

Hah! Dan heb ik goed nieuws voor je...

Op 4-4-2016 at 13:37 zei RogueLeader:

Is Phasma ook niet in verwijderde scenes te zien?

Volgens mij zei Gwendoline Christie al eerder dat al haar scenes ook daadwerkelijk in de film zitten. Tot ongeloof van de interviewer. :P

Ik heb vanmorgen de HD-versie gekocht op iTunes, dus The Force Awakens pronkt nu op mijn iPhone, iPad, Macbook, iMac en Apple TV. Viel me alleen op dat er 0 extra's bij zaten. Geen menu, geen extra's, helemaal niets. Dit terwijl ik op internet genoeg berichten lees van mensen die de versie op iTunes ook hebben waar alle blu-ray extra's bijzitten. Kan iemand mij dit laten snappen? Waarom hebben wij niets?

1 uur geleden zei Didier:

Ging de film vandaag niet beschikbaar zijn als digitale aankoop in de iTunes store?

Klopt, de film is te koop in de iTunes Store. :)

1 uur geleden zei BasvanDun:

Ik heb vanmorgen de HD-versie gekocht op iTunes, dus The Force Awakens pronkt nu op mijn iPhone, iPad, Macbook, iMac en Apple TV. Viel me alleen op dat er 0 extra's bij zaten. Geen menu, geen extra's, helemaal niets. Dit terwijl ik op internet genoeg berichten lees van mensen die de versie op iTunes ook hebben waar alle blu-ray extra's bijzitten. Kan iemand mij dit laten snappen? Waarom hebben wij niets?

Goede en legitieme vraag lijkt me. Het lijkt erop dat Amerikanen die vanuit hun iTunes Store de film hebben gekocht wél alle extra's erbij krijgen en wij niet. @Roel is hier een daar aan het rondvragen hoe dit zit, maar tot dusver geen verklaring/uitleg helaas. Weerhoudt mij er wel van om de film digitaal aan te schaffen.

Hier nog steeds niet. Maar zit wel op de Belgische iTunes store. Normaal komen films toch op hetzelfde moment uit in beide stores dacht ik. 

Naar ik heb horen zeggen, zijn er twee versies in de Amerikaanse store, mét en zonder extra's.

Nederlanders geven niet om extra's natuurlijk. Wat zijn we, stomme nerds? Pssh!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this