Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

gewoonxander

X-wing miniatures

Recommended Posts

39 minuten geleden zei gewoonxander:

Het is leuk alleen kost veel tijd en geld xD

download.jpg

I know.

Ik speel/verzamel zelf Imperial Assault.....ook een geldput van FFG. ;)

Hoi Xander,

Ik heb het spel een paar keer gespeeld met mijn zwager. Op zich wel tof, maar zoals al eerder genoemd, best prijzig! Op een gegeven moment vind ik het ook wel een beetje lijken op, degene met de sterkste schepen wint ( lees duurste). Maar dat kan ook aan mij liggen. 

Gr. Frans 

Wave 9 is nu bekendgemaakt. Het ziet er echt fantastisch uit. Alleen die bedragen....kleine schepen (X-Wing, TIE's etc) zijn te doen (+-€ 15), de iets grotere (Falcon, Slave I, Mist Hunter) zijn met +-€ 30/35 op zich ook nog ok, maar de nog grotere zijn (imo) best absurd (een Tantive IV die +-€ 100 is)

Maar **** wat zien ze er geweldig uit. Persoonlijk zou ik ze alleen aanschaffen om te displayen (dus zouden alle kaarten/fiches/etc geen waarde voor me hebben).

Dat gezegd hebbende: is een serie zoals deze van Star Trek niks voor Star Wars? Ik zou elke editie zondermeer aanschaffen.

Ik heb tot op heden alle uitgebrachte schepen van de X-wing game, maar dus ook alleen voor display tussen mijn boeken/comics verzameling. Ze zien er inderdaad fantastisch uit!!!! Gelukkig komen er per jaar niet zo heel veel uit, wat de kosten toch een beetje drukt...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now