Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Beschrijvingen van de laatste 5 Rebels episodes

Recommended Posts

S2E18 “Shroud of Darkness”
“Kanan, Ezra and Ahsoka return to the Jedi Temple on Lothal, seeking answers from Yoda about the Inquisitors’ ability to continually track the rebels.”

S2E19 “The Forgotten Droid”:
“When Chopper gets left behind at an Imperial outpost, he forms an unlikely friendship with an Imperial droid, and discovers a base location for the rebels.”

S2E20: “Mystery of Chopper Base”:
“Kanan, Ezra and Ahsoka prepare to depart to unravel Vader’s secret, while the rebels find a way to fend off the predatory creatures that occupy the planet.”

S2E21&22 “Twilight Of The Apprentice Parts I and II”:
“After gaining information about the Sith, Kanan, Ezra and Ahsoka battle the Inquisitors with the help of a new ally, but are overmatched when Vader arrives.”

Het meest intrigerende hieraan vind ik dat er dus geen aflevering lijkt te zijn die specifiek over Ezra's aanraking met de Dark Side en Maul gaat. Betekent dit dat Maul naar voren gaat komen als de "new ally" in de finale? Dat wordt potjandrie een volle aflevering! Tijd voor iedereen die achterloopt om te gaan binge-watchen, je hebt nog een maand!

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

S2E19 “The Forgotten Droid”:
“When Chopper gets left behind at an Imperial outpost, he forms an unlikely friendship with an Imperial droid, and discovers a base location for the rebels.

Spoiler

In 'Honorable Ones" zat de Death Star......zou deze basis Yavin IV zijn?

Op 27 februari 2016 at 18:49 zei BoxerlessBossk:

Op 27 februari 2016 at 18:49 zei BoxerlessBossk:

S2E21&22 “Twilight Of The Apprentice Parts I and II”:
“After gaining information about the Sith, Kanan, Ezra and Ahsoka battle the Inquisitors with the help of a new ally, but are overmatched when Vader arrives.”

Het meest intrigerende hieraan vind ik dat er dus geen aflevering lijkt te zijn die specifiek over Ezra's aanraking met de Dark Side en Maul gaat. Betekent dit dat Maul naar voren gaat komen als de "new ally" in de finale? Dat wordt potjandrie een volle aflevering! Tijd voor iedereen die achterloopt om te gaan binge-watchen, je hebt nog een maand!

Er staat op makingstarwars een cam-filmpje van de trailer van de laatste episodes. Het ziet er naar uit dat Bossk gelijk heeft, Ezra doet duistere dingen met de seventh sister, ingefluisterd door Maul (als het hem is althans :) hansolo). Waar Kanan zich bevindt weet ik niet maar ik gok zo maar dat die druk is met andere inquisitor-(s) waarmee die meteen verdwenen zijn uit het universum. 

Zojuist Shroud of darkness gezien, ja in het engels, als dit sfeertje aanhoud heeft de serie me eindelijk voor zich gewonnen!! Heel veelbelovend. Vond alleen Yoda tamelijk weird ogen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this