Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

2 nieuwe actrices aangekondigd

Recommended Posts

Episode VIII is begonnen met filmen, en twee van de mensen die op film vastgelegd gaan worden zijn daarbij aangekondigd:
Laura Dern, vooral bekend van Jurassic Park.
Kelly Marie Tran, een jonge actrice vooral bekend om haar inbreng in online komedie als CollegeHumor.

Wat vinden we hier van?

Laura Dern vind ik positief, al wordt het even een paar keer knipperen om het beeld van haar wroetend in dino-droppings van m'n netvlies te krijgen. De enige zinnige speculatie die ik erover heb is dat ze wellicht Rey's moeder zou kunnen zijn, maar dat is gebaseerd op niks natuurlijk.

Kelly Marie Tran ken ik verder niet, maar we hebben Daisy ook een kans gegeven en die heeft hem gegrepen ook. Wel jammer dat dit waarschijnlijk de rol is waar oa Tatiana Maslany ook voor in de running was, want ik wil haar al tijden in mijn Star Wars...

Laura Dern ken ik voornamelijk van David Lynch's 'Wild at Heart' en 'Blue Velvet' (en in de nieuwe Twin Peaks zit ze ook). Top.

Die Kelly Tran doet me denken aan......Ugly Betty.  Hopelijk heeft ze een kleine achtergrond rol of is ze een gemaskerde alien.

Op 16-2-2016 at 18:25 zei Dennis:

Die Kelly Tran doet me denken aan......Ugly Betty.  Hopelijk heeft ze een kleine achtergrond rol of is ze een gemaskerde alien.

:') Haha, sorry voor de late reactie, maar haha lekker zo'n harde opmerking even tussendoor!

Ik heb volledig vertrouwen in de casting director en zijn/haar team gezien de geweldige cast van TFA. Ik laat me wel verrassen. :) Ongetwijfeld zullen we in de komende maanden meer te weten komen.

15 uur geleden zei Ramon:

:') Haha, sorry voor de late reactie, maar haha lekker zo'n harde opmerking even tussendoor!

Ik heb volledig vertrouwen in de casting director en zijn/haar team gezien de geweldige cast van TFA. Ik laat me wel verrassen. :) Ongetwijfeld zullen we in de komende maanden meer te weten komen.

Hmm. I wish I had your confidence.  -  C-3PO in Return of the Jedi

Ik ben namelijk nog niet overtuigd. Als ik de namen van de mogelijke Solo's voor de Spin-off zie dan is 'deprimerend' een understatement. Verder vond en vind ik G. Christie echt verschrikkelijk. (gelukkig maar een kleine rol en met helm).

Ridley, Boyega, Isaac en de andere belangrijke rollen zijn gelukkig wel prima gecast.

Naast Ugly Betty (die naar het schijnt een hoofdrol schijnt te hebben!) is nu ook Vyvyan van The Young Ones (of Eddie Hitler uit Bottom) aan de cast toegevoegd. Adrian Edmonson dus.

Hoewel ik de beste man in bovenstaande comedy rollen geniaal vond zet ik hier vraagtekens bij. Het 'past' niet.

Voeg daarbij dit of dit soort foto's van Fred Astaire met Star-Wars-alien-hoofd en 2 gasten die in The Matrix Rebooted hadden kunnen zitten en het wordt niet beter....Daar waar het bij TFA (denk aan de gelekte art en fotos van Jakku) echt SW leek heb ik dat nu totaal niet.

Van Rian Johnson heb ik alleen maar Looper gezien; een film die met qua verhaal niet kon boeien, visueel allesbehalve fraai was en de make-up van J.Gordon-Levitt lachwekkender was dan die van Flappie de clown. DIt alles resulteerde erin dat ik na 30/45 minuten ben gestopt met kijken.

En dan is Ford ook nog eens weg.

Ik vrees......of ben ik te pessimistisch?

(Over Rogue One heb ik een beter gevoel, alleen al vanwege die casting. Forest W? Geweldig. Le Chiffre? Top! Donnie Yen? Goed bezig!)

De main cast is al binnen he, en die is gewoon geweldig. Zelfs al zijn alle nieuwelingen verschrikkelijk, een grotere rol dan, zeg, Lando zal het niet zijn.

That said, na Bottom is het moeilijk om die man serieus te nemen ja..

Dat Edmondson verhaal komt niet van een betrouwbare bron. Casting zegt me weinig omdat je niets weet van wat iemand gaat doen. Die dochter van Carrie Fisher was bijvoorbeeld amper te zien. Ik heb meer vertrouwen in de overkoepelende cultuur bewakers bij Disney dan Ryan Johnson al vind ik zijn eigen film's niet zo slecht. Hij is nu puur de uitvoerder. 

Waar ik je gedachten wel deel is over die Fred Astaire outfits. Heel raar. Maar wie weet blijkt dat maar een seconde beeld op te leveren. 

Het is nog zo vroeg. Ik ga pas denken als ik een trailer heb gezien. 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this