Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Favoriete minor character?

Recommended Posts

We houden allemaal van Rey, van Poe, van Finn, van Kylo... Maar welk kleiner personage of character design is je bij gebleven?

Persoonlijk word ik altijd blij als ik Roodown over het scherm zie slepen, aka de alien scavenger met de gigantische set gele robot-armen. Zijn backstory (want het is Star Wars, natuurlijk is er backstory) is dat hij jarenlang Unkar's beste scavenger was, tot ze ruzie kregen en Unkar zijn armen eraf liet hakken. Maakt het ook extra poetisch wat er in een deleted scene met Unkar gebeurt :P

Ik vroeg me al een paar keer af wie die rode droid is die Han, Rey, Finn en BB-8 voorbij lopen vlak voordat ze Maz Kanata's Castle betreden. Hij loopt daar zo eenzaam, wat zou z'n verhaal zijn? Hoort hij bij iemand daarbinnen, moest hij even iets uit een schip halen, is het een depressieve kroegenloper-droid? BB-8 kijkt hem ook even 'bewonderend' aan als ze hem voorbij lopen terwijl de rest hem geen aandacht schenkt. Leuk detail. :)

Maz-Kanatas-02.png

• Upvote 1

Correct. Hurid-327 heeft voorlopig nog geen backstory geloof ik, maar wel leuk om te weten is dat het een echt kostuum is met daarin iemand op stelten, en geen digitaal effect zoals je bijna zou verwachten. 

Ik vind die twee gasten waar Finn bijna mee vertrekt cool. Ik weet niet hoe ze heten, maar de ontwerpen van die twee waren zeker gaaf. Jammer dat ze daarna een beetje verdwenen :P

3 uur geleden zei RogueLeader:

Ik vind die twee gasten waar Finn bijna mee vertrekt cool. Ik weet niet hoe ze heten, maar de ontwerpen van die twee waren zeker gaaf. Jammer dat ze daarna een beetje verdwenen :P

Captain Sidon Ithano in het rood en Quiggold met z'n houten been. Over te lezen in het ebook Crimson Corsair and the Lost Treasure of Count Dooku, of wacht tot ie uitkomt in de nieuwste Tales-verzameling in..april?

BB-8 wil ik geen minor character noemen, maar verrek wat is ie geweldig!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this