Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BasvanDun

Uitbreidingen!

Recommended Posts

22 uur geleden zei Marko:

okay done deal, waar ik voorheen nog voorzichtig was over Battlefront, zeg ik nu dat ik dit echt een grote aanfluiting vind....the wait is on! Ik hoop op een last of us/uncharted achtig PUUR SINGLEplayer avontuur of een bobafett MGS/AC stijl spel.....there I've said it.

Zoals @BoxerlessBossk al zegt, in de volgende Battlefront zal een singleplayercampagne zitten. Maar verwacht er alsjeblieft niet te veel van mensen. Battlefront is altijd in de eerste plaats een online multiplayer game en een singleplayercampagne is een leuke bonus, maar het zal me verbazen als je daar langer dan 6-8 uur mee bezig bent. Aan de andere kant hebben ze natuurlijk een hoop kritiek gekregen, dus voor jullie hoop ik dat het idd een degelijke singleplayer wordt.

Je opmerking over uncharted-achtig singleplayer avontuur: EA heeft een tijd geleden de lead writer van Uncharted weggekocht bij Naughty Dog (ontwikkelaar van the last of us/uncharted) en haar bovenaan een Star Wars project van Visceral gezet. De verwachting is inderdaad dat dat een cinematisch singleplayer avontuur wordt met een interessant verhaal.

http://www.pixelcake.nl/voormalig-naughty-dog-schrijfster-amy-hennig-praat-over-nieuwe-star-wars-game/20160905

7 uur geleden zei Ramon:

Je opmerking over uncharted-achtig singleplayer avontuur: EA heeft een tijd geleden de lead writer van Uncharted weggekocht bij Naughty Dog (ontwikkelaar van the last of us/uncharted) en haar bovenaan een Star Wars project van Visceral gezet. De verwachting is inderdaad dat dat een cinematisch singleplayer avontuur wordt met een interessant verhaal.

http://www.pixelcake.nl/voormalig-naughty-dog-schrijfster-amy-hennig-praat-over-nieuwe-star-wars-game/20160905

Aah aah aaaaaaaaaaahhhhh nerdgasmxD

Ik zie overigens dat Respawn ook nog met een SW game bezig is! (Van titanfall toch?)

Edited by Marko

Volgens de statistieken heb ik inmiddels 121 uur en 11 minuten Battlefront gespeeld. De Scarif DLC is misschien wel mijn favoriete. Ik ben niet weg te slaan uit Infiltration. Heerlijke mode met de U-Wing, aanval op het strand, het ontsnappen. Gevechten zijn heftiger en heviger, door het bottleneck principe wat ingebouwd is. Jup, Battlefront blijft nog wel even in mijn Xbox zitten. Speelt iemand het nog? Of heeft iemand de DLC geprobeerd met de recentelijke gratis weekenden?

20 minuten geleden zei BasvanDun:

Volgens de statistieken heb ik inmiddels 121 uur en 11 minuten Battlefront gespeeld. De Scarif DLC is misschien wel mijn favoriete. Ik ben niet weg te slaan uit Infiltration. Heerlijke mode met de U-Wing, aanval op het strand, het ontsnappen. Gevechten zijn heftiger en heviger, door het bottleneck principe wat ingebouwd is. Jup, Battlefront blijft nog wel even in mijn Xbox zitten. Speelt iemand het nog? Of heeft iemand de DLC geprobeerd met de recentelijke gratis weekenden?

Jazeker, hiero! :) Ik speelde de game eind vorig jaar en begin dit jaar op de PC, maar het is echt vervelend om op dat platform matches te vinden: http://swbstats.com/

Dus toen vorige maand de Ultimate Edition uitkwam voor 38 euro heb ik hem nogmaals voor de PS4 gehaald. Helaas kan ik mijn behaalde XP en ontgrendelde items niet syncen en moest ik dus weer vanaf 0 beginnen, maar dat kan de pret niet drukken! Vermaak me prima met de DLC tot nu toe, ik had immers nog niet eerder de DLC geprobeerd. Scarif is tof, maar vind het af en toe een beetje verwarrend door welke bosjes je nou wel en door welke je niet kunt lopen. De Battle Station mode uit de Death Star DLC is ook fantastisch, je hebt door die driedeling die jij ook al noemt echt het gevoel met een missie bezig te zijn.

En het grote voordeel is nu natuurlijk dat ik samen met @BoxerlessBossk op de PS4 kan spelen! Jammer dat je een Xbox hebt ;)

Nu ik echt veel te veel uren in dit spel heb zitten heb ik besloten om ook voor de volle completion te gaan. Alle Xbox achievements (nu 57 uit 63 vrijgespeeld), alle Star Cards (35 van 38), alle Blasters (21 van 21!) en alle Hutt Contracts (26 van 36). En daarna, wanneer ik level honderd ben en alles klaar heb, de overige uiterlijke kenmerken kopen. Een flinke missie die ik nog te gaan heb, maar jeetje, ik heb er nog steeds enorme zin in!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this