Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BasvanDun

Uitbreidingen!

Recommended Posts

Dice heeft eindelijk bekend gemaakt wat ze van plan is qua uitbreidingen voor Battlefront. Niet alleen dat van de Seaon Pass, maar ook de gratis content die we in de komende maanden gaan krijgen. De eerste update komt morgen al en kost dus niets!

Citaat

The Tatooine Survival map will now support the Blast, Droid Run, Drop Zone, Hero Hunt, and Heroes vs Villains multiplayer modes, and is called Raider Camp.

New Hoth-themed outfits for Luke Skywalker and Han Solo, both of which will be available to all fans when they play as these two iconic characters on Hoth – these were unlocked by our players for completing our Heroes’ Holiday community mission last month.

We are giving players the ability to create Private Matches, which makes playing with friends even easier.

The introduction of Daily Challenges and Community Events. These are designed to rally the Community around certain goals and objectives, giving players the chance to earn credits and unlocks even faster. We'll have more news regarding Community Events and Daily Challenges in the days ahead.

And of course, we are also including some overall balancing tweaks to both weapons and multiplayer modes.

Daarnaast gaan ze in februari en maart ook leuke spullen gratis toevoegen aan het spel!

Citaat

In February, we will continue to add more free content for all players, including a new Survival mission on Hoth, and a brand-new Hoth multiplayer map that will support our larger game modes including Walker Assault, Supremacy, Fighter Squadron and Turning Point. Speaking of Turning Point, we are also excited to make this popular mode available on all maps that currently support Walker Assault and Supremacy in the February update.

In March, we will be adding another exciting new multiplayer map on Endor that will support Walker Assault, Supremacy, and Turning Point, and an additional Tatooine Survival map.

Ook hebben ze de Season Pass details gegeven. Drie van de vier uitbreidingen zijn nu bekend. De laatste doen ze nog wat geheimzinnig over.

Citaat

Star Wars Battlefront Outer Rim (March 2016) - Fight among the factories of Sullust and battle within Jabba the Hutt's palace on Tatooine

Star Wars Battlefront Bespin (Summer 2016) - It's hunt or be hunted in this action-packed experience set in the Cloud City of Bespin

Star Wars Battlefront Death Star (Fall 2016) – That’s no moon! One of the most iconic locations in the Star Wars universe makes its debut in Star Wars Battlefront.

Star Wars Battlefront Expansion Pack 4 – Title TBA (Early 2017) – We will have more details to share about this exciting new expansion pack in the coming months.

Ik gok nog steeds voor de vierde expansie op een ruimtegevechten uitbreiding. Als een soort Turning Point map de Death Star aanvallen, ik zie het wel zitten.

• Upvote 1

Fijn die verduidelijking van de Season Pass! Nog steeds niks bekend over nieuwe heroes helaas. Ook jammer dat het nog zolang duurt om op de Death Star te spelen, die speelt zo'n enorm grote rol in de OT.. had gewoon in de basiscontent moeten zitten. :)

Qua heroes zet ik mijn geld op Chewbacca, Lando (in de uitbreiding op Cloud City moet dat haast wel, toch?) en vraag ik me af wie aan de kant van The Empire gaat vechten. 

Op 26-1-2016 at 00:05 zei BasvanDun:

vraag ik me af wie aan de kant van The Empire gaat vechten. 

Bossk Bossk Bossk! Serieus, als dat gebeurt moet ik toch eindelijk maar eens een nieuwe console gaan halen :P

Werd tijd, maar de Death Star duurt in ieder geval veel te lang! Ik hoop op de Empire kant echt voor Bossk/IG-88 of een van de andere bounty hunters. Wie kunnen ze anders doen. Tarkin?

Gratis updates zijn in ieder geval altijd welkom.

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Playable characters in de nieuwe DLC zijn Greedo (..oke..) en Nien Numb (......okeeeeee...).

Nien Nunb rules.

61900727.jpg[

Chewbacca is inmiddels dus aangekondigd voor de Death Star DLC. Ik zat bij het panel van EA waarin dit getoond werd, alsook de space battles (EINDELIJK). En ik kreeg eigenlijk maar 1 gedachte in mijn achterhoofd; ik wil een nieuwe rogue squadron.. online support... 16 v 16 (minimaal)... Geef het me!

54 minuten geleden zei BasvanDun:

Chewbacca is inmiddels dus aangekondigd voor de Death Star DLC. Ik zat bij het panel van EA waarin dit getoond werd, alsook de space battles (EINDELIJK). En ik kreeg eigenlijk maar 1 gedachte in mijn achterhoofd; ik wil een nieuwe rogue squadron.. online support... 16 v 16 (minimaal)... Geef het me!

I know right! Zat er die avond ook bij trouwens ;) Een Battlefront game waarin je in een voertuig kunt stappen en seamless de ruimte in kunt gaan is wel natte droom-waardig. Laten we hopen dat ze goed naar de kritiek hebben geluisterd en eind volgend jaar met Battlefront 2 met een hoop verbeteringen op de proppen komen. Het is afwachten wat EA gaat doen..

Dat is de droom inderdaad. Land battles, een X-Wing pakken, opstijgen en de ruimte in om daar Star Destroyers flink hun ding te zien doen. Als ze dat lukt.... whoah...

Hahahahahahaha. Die opmerking kon ik van mijlen ver aan zien komen! Moest ook meteen aan jou denken toen het nieuws de zaal in werd gegooid, hehe.

Mijn grootste trots in dit leven is dat ik het nieuws-artikel daarover kon schrijven zonder Bossk zestig keer in all-caps te typen.

..al helpt het wat dat betreft dat ik toch nooit Battlefront zal kopen >_<

Edited by BoxerlessBossk

OoohYeeaah eindelijk (nog meer) reden om een tweedehandse Battlefront op de kop te tikken!!

Ik heb inmiddels de Rogue One VR missie gespeeld die later dit jaar uit gaat komen. Gratis DLC. Star Wars in VR. HOLY SPACEBALLS wat was dat vet!

Ik snap er nu echt helemaal niets meer van.  Ik zag een aanbieding voor de seasonpas...omdat ik dacht zo alle uitbreidingen te kunnen spelen. In SINGLE PLAYER .....maar dat kan dus niet, het Is alleen multi player. 

Nu wil ik dus maar die Ultimate gaan kopen maar kan ik dan wel SINGLE player spelen ? Of zijn die uitbreidingen sowieso alleen multi player??

Help!!

@the Prosheshy

@Ramon @RogueLeader

9 uur geleden zei the Prosheshy:

Volgens mij zijn de 4 uitbreidingen enkel in multiplayer te spelen. Met idd een seasons pass en een playstation plus abonnement.

Dat denk ik ook dus.....maar dan bespaar ik me dus de Ultimate editie .Thanks.

Alle aanvullingen zijn er dus alleen voor multiplayers en niet voor singleplayers

Kan iemand dit nog bevestigen? 

okay done deal, waar ik voorheen nog voorzichtig was over Battlefront, zeg ik nu dat ik dit echt een grote aanfluiting vind....the wait is on! Ik hoop op een last of us/uncharted achtig PUUR SINGLEplayer avontuur of een bobafett MGS/AC stijl spel.....there I've said it.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this