Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

SWC

SWC's Collectie (Update 15/04/2016)

Recommended Posts

Vandaag de RS TFP 'Hero 1' binnengekregen (rechts)

ho9ftfP.jpg

Edited by SWC
  • Upvote 1

Dat zijn ze ook. :)

Ik denk zelfs dat het (uiteraard samen met de AT-AT Driver helmen) de grootste helmen uit de SW saga zijn, groter nog dan een Darth Vader helm.

• Upvote 1

Ook weer wat leesvoer binnen. Een mooi naslagwerk van de heren Patrice Girod en Arnaud Grunberg.

wolN16f.jpg

Eerst maar 'es wat plaatjes kijken, want m'n frans is niet helemaal meer wat het geweest is... :D

Prachtig. Lijkt op dat plaatje wel getekend. Maar wat een collectie heb je zeg, niet normaal. Ben best jaloers! Kun je ongeveer een schatting maken van wat al dit moois je ongeveer heeft gekost?

Wat het qua geld tot dusver gekost heeft weet ik niet, maar je praat denk ik toch al gauw over een substantieel bedrag. Het is goed verzekerd, maar de exacte cijfers hou ik liever voor mezelf... ;) 

En qua tijd hebben we het dan over 30+ jaren en het eind is nog lang niet in zicht.

Ach, het houdt je van de straat en je leert een hoop interessante mensen kennen... ;)

• Upvote 1

Eindelijk - met bijna een jaar vertraging - binnengekregen: RS Scout Trooper helm (Dickey Beer signature edition)

DDskGxX.jpg

Een lang gekoesterde droom die eindelijk werkelijkheid is geworden.

ESB Darth Vader (Bob Anderson) Stunt/Fencing Helm (Bespin duel)

CHTJtjs.jpg

hsRfSuA.jpg

3 uur geleden zei SWC:

Het lijkt er wel heel erg op, he...? ;)

tOAVNNW.jpg

No effin' way......screenused dus. Fantastisch en ultiem. De kap is er niet meer?

Op 17-4-2016 at 17:12 zei Dennis:

No effin' way......screenused dus. Fantastisch en ultiem. De kap is er niet meer?

De dome heb ik er ook bij. Helaas duurt dat door onvoorziene omstandigheden wat langer...

7 uur geleden zei SWC:

De dome heb ik er ook bij. Helaas duurt dat door onvoorziene omstandigheden wat langer...

Douane? Of restauratie?

Maar goed, dit is dus een originele screenused helm die Bob Anderson tijdens het Bespin duel gedragen heeft. Right? Hier kan nauwelijks iets tegen op: dit is historisch materiaal.

Ik ga gewoon schaamteloos vragen wat zoiets nou kost.

Ben even terug geklommen op mijn stoel. Wat een schitterende verzameling is dit zeg. Wou, ik kwam die kamer nooit meer uit. 

Twee nieuwe ANH aanwinsten:

ANON 'Move Along' Sandtrooper Helm

RpL0Gvj.png

RS 'Hero 2' TIE-Fighter Pilot Helmet (Richard Bonehill sig. edition)

g7ZWcgs.png

Dit is de tweede collectie die ik hier vanavond bekijk, en het is twee keer fenomenaal... Wat een geweldige collectie! Als ik mn zoontje dit morgenvroeg laat zien wordt ie laaiend enthousiast, die is verzot op helmen. :-)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now