Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Rebels s2 pt 2 trailer

Recommended Posts

Wat Den Fuk....

Was dat nou Snoke (call me old master)?

En die openingszin: "There's always a bit of truth.... in legends" is zeer intrigerend. Slaat dat nou op de verdeling Canon en Legends. ....of is het gewoon een stukje tekst? 

En wie zijn die witte gasten met Light sabres? 

52 minuten geleden zei Marko:

Was dat nou Snoke (call me old master)?

Haha, exact hetzelfde zei ik daarnet tegen Roel en Dennis (crewleden van de site). Als je het echt wil weten, het is blijkbaar

Spoiler

Darth Maul. Maar wat zou het gaaf zijn geweest als het Snoke zou zijn! :)

Ik heb het ondertussen ook gezien. Zeker met opgelicht beeld zie je de facetattoos. Wat ik daar van vind weet ik nog niet. Rebels is Canon en dit voelt en beetje als fanpleasing. ...

Deze show is één grote portie fan-pleasing. And I love it!

IRL zal de legends zin betekenen dat er zeker dingen uit legends zijn die als inspiratie gevruikt gaan worden. Dit zagen we ook al in TFA, waar het idee van Kylo Ren duidelijk gebaseerd is op Jacen.

De gele lightsabers zijn oude Jedi temple guards. Er werd al gespeculeerd dat de oude Inquisitor daar één van was, maar blijkbaar zijn er nog meer overgebleven.

En Maul, tja. Je kan het fan-pleasing noemen, maar feit is dat hij nooit een definitief afscheid gehad heeft, dus het is logisch dat ie nog ronddwaalt. I approve!

Yoda heb ik meer problemen mee. Hou hem op Dagobah, of maak 'm iig niet zo lelijk :P

Edited by BoxerlessBossk

Ook ik heb niets tegen een gezonde portie fanpleasing, daarom mijn grote waardering voor TFA. Maar een door midden gehakte en in afgrond gelazerde Sith terug laten komen omdat het een populair karakter is, vind ik cheap.

Overigens ben ik afgezonderd van dat, erg positief geraakt over Rebels. Een aantal afleveringen in combinatie met deze waanzinnig veelbelovende trailer hebben daar wel voor gezorgd.

Voor het terugbrengen van Maul.

En zucht. Ik zou willen dat ze heel snel en heel on-ceremonieus een passage in een boek droppen die duidelijk Snoke's origins verklapt zodat al deze geruchten ophouden. Snoke is Plagueis, Snoke is Ezra, Snoke is Kanan, Snoke is Kylo Ren die terug in de tijd is gereisd... Ik wil dat het gewoon een dude is, punt >_<

Beste fans

op welke zender is dit te zien, want ik heb zowel disneyXD als disney channel maar op geen van beide was het woensdag te zien, want de programmering is hier volgens mij heel anders dan in amerika, en natuurlijk is alles in het nederlands wat het een stuk minder leuk maakt.

alvast bedankt

DisneyXD zend het normaliter uit; ik heb geen idee wanneer ze met de nieuwe afleveringen van start gaan.

Zelf kijk ik alles in de originele taal; via de 'bekende wegen'. ;)

Ik geloof dat ze bij DisneyXD maar een paar dagen achter lopen, maar dat is idd Nederlands.

Tv-series zijn iets waar ik totaal geen slecht geweten bij heb om illegaal te kijken. Het is 2016, zet die zooi gewoon online voor de internationale markt, desnoods met een uur reclame ertussen. Maar ik ga niet wachten met kijken tot ik de dvd kan importeren.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this