Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

Wat lees je zoal?

Recommended Posts

Een beetje ontstaan in een ander topic en zodoende maar even een eigen plekje gegeven. 

Lees je en zo ja wat en wat moeten de andere forum leden volgens jou absoluut lezen. ....

14 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Nederlands? Brr!

M'n Frans is zo slecht. En de Engelse versie is ook maar een vertaling, dus die is net zo goed/slecht.

Straks maar eens aan dit dunnetje (meer dan 1200 blz) beginnen.....(vandaag binnengekomen, geen eigen foto btw)

minicomic-collection_full.jpg

En ze durven daar het woord "mini" op te zetten...

Ben nu halverwege Dark Disciple omdat Star Wars mij niet los laat en ik deze om een of andere reden nog niet gehad had. I like it!

58 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

En ze durven daar het woord "mini" op te zetten...

Dat is omdat het een bundel met alle mini-comics betreft ;) . Deze zaten 30-35 jaar geleden (de eerste is van 1981) bij de He-Man pupkes. Destijds had ik die een hoop, dus dit is pure nostalgie. Een jaar geleden had ik hem al in de pre-order maar vervolgens geannuleerd omdat hij tijdens de hele TFA gekte verscheen. De reviews waren echt sensationeel dus toch maar weer besteld.

Om in MOTU sferen te blijven....nav de minicomics de film weer gaan kijken...en van het een komt het ander en wordt deze bezorgd:

aey91v.jpg

4 uur geleden zei Marko:

Tjeeessus jij hebt ook echt unlimited cashflow. Maar in ieder geval dit ziet er wel erg mooi uit!

LOL. Valt wel mee. Boek was € 25 en verzenden gratis.

Op dit moment bezig met Dark Disciple, bijna uit. Tot nu toe spannend en geen hoofdstuk wat verveeld. 

Ik rond momenteel de fantastische fantasy serie The First Law Trilogy af van Joe Abercrombie. Echt heel erg goed. Duisterder ga je je hoofdrolspelers niet krijgen. Een mismaakte inquisiteur, een barbaar en een verwaande kwast. En toch raak je bij ze betrokken. Een aanrader voor de liefhebbers van oa GoT

Na het in sneltreinvaart lezen van Star Wars Bloodline (lees het!) ben ik weer rustig verder gegaan in mijn re-read van de Mass Effect boeken. Geen literaire hoogstandjes, maar dat universum is zo tof... Ik mag hopen dat daar in mijn leven nog veel meer media over uit gaat komen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now