Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Hoe vaak heb je de film gezien?

Recommended Posts

Ben wel benieuwd hoeveel viewings iedereen in de afgelopen twee weken gepropt heeft gekregen. 

Zelf sta ik op vier. Daarmee sowieso al de film die ik het vaakst in de bios gezien heb, maar mijn honger is nog steeds niet helemaal gestild...

Drie, komt sowieso nog 1 bij. En dan pas weer in mei 2017ūüėČ

Edited by Marko

Voor mij ook 7, morgen voor de 8e keer. Wel steeds met verschillende mensen, dat houdt de nieuwigheid er een beetje in. De eerste twee keren zag ik hem in IMAX, maar sinds ik hem in Dolby Cinema heb gezien hoef ik hem nooit meer in IMAX te zien. Wat een fantastische filmbeleving is dat. :)

15 uur geleden zei Ramon:

Voor mij ook 7, morgen voor de 8e keer. Wel steeds met verschillende mensen, dat houdt de nieuwigheid er een beetje in. De eerste twee keren zag ik hem in IMAX, maar sinds ik hem in Dolby Cinema heb gezien hoef ik hem nooit meer in IMAX te zien. Wat een fantastische filmbeleving is dat. :)

Verklaar u nader edelachtbare? Bn heel nieuwsgierig wat het verschil is.

17 uur geleden zei Ramon:
1 uur geleden zei Marko:

Moet je ervaren. Heb de film in Dolby Cinema en Dolby Atmos gezien en ik beken eerlijk dat ik helemaal geen technofiel ben (en het daarom ook alleen maar op deze wazige manier kan uitleggen) en het me normaal weinig uitmaakt.

Echter: de Dolby Cinema (de eerste keer dat ik een film in zo'n zaal zag) was fenomenaal. De 3D kwam beter tot zijn recht....je werd er helemaal in gezogen (no pun intended).

7 uur geleden zei Dennis:

....je werd er helemaal in gezogen 

Edited by Marko
Aanvulling

13 uur geleden zei Marko:

Om te begrijpen wat het verschil is tussen Dolby Cinema en normale/andere voorstellingen, raad ik ten zeerste aan om dit filmpje te kijken. Legt het duidelijk uit, waardoor ook een leek een en ander goed kan volgen. Op dit moment is het simpelweg de beste bioscoopervaring die er te vinden is en we mogen trots zijn dat Nederland twee bioscopen heeft (de eerste twee bioscopen ter wereld!) die Dolby Cinema mogelijk maken. Ik geloof dat er maar iets van 5 of 7 bioscopen op de wereld zijn waar dit kan. :)

13 uur geleden zei Marko:

? Je post is leeg? (al zal het vast iets met mijn post te maken hebben......die je enorm fout kunt opvatten :P )

9 uur geleden zei Ramon:

we mogen trots zijn dat Nederland twee bioscopen heeft (de eerste twee bioscopen ter wereld!) die Dolby Cinema mogelijk maken. Ik geloof dat er maar iets van 5 of 7 bioscopen op de wereld zijn waar dit kan. :)

Die in EINDHOVEN was zelfs de eerste ter wereld! Technologiestad he! ;):P

(Die bios is ook in het filmpje te zien....en daar heb ik logischerwijs TFA ook gezien)

3 uur geleden zei Dennis:

? Je post is leeg? (al zal het vast iets met mijn post te maken hebben......die je enorm fout kunt opvatten :P )

Whahaha dat klopt ik was een scherpe opmerking aan het maken, iets over de 'mond er van vol hebben' of zoiets. Maar ik kreeg geen letter op het scherm. Ook niet bij het bewerken. Empire style censor, denk ik. 

In ieder geval heb ik met een paar onbedoezelden de afspraak gemaakt om komend weekend een road trip naar H'sum te maken. Erg goede tip daar ik al eerder hoorde over die dolby bios maar ik dacht dat dat alleen het geluid aanging.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this