Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Tijd voor... jaarlijstjes!

Recommended Posts

Aan het eind van het jaar is het natuurlijk traditie om terug te kijken.
Dus wat waren je beste films dit jaar? Of beter, wat eindigt er net onder Star Wars? :P

Honourable mention: Kingsman: Secret Service - gebaseerd op een strip van Mark Millar (Kickass, Wanted), en dat zegt genoeg toch? Plus Sam Jackson als lispende superschurk!

5. The Martian - deze film "sciences the shit out of"alle anderen dit jaar en houdt de spanning erin; ik wilde zelfs Matt Damon niks aandoen dit keer

4. Mad Max: Fury Road - dé kampioen van snelle actie, plot zonder teveel rustmomenten, en praktische effecten (tot 15 december dan..)

3. Jurassic World - niet de best gerecenseerde film van het jaar misschien, maar de dinosaurussen laten me door de plotgaten heen kijken en dan blijft er een zeer toffe actiefilm over!

2. Ex Machina - een film over AI die prachtig met je verwachtingen speelt, en prachtig geacteerd door Domhnall Gleeson en Oscar Isaac

1. Star Wars: The Force Awakens - behoeft geen uitleg natuurlijk he

Op 1 uiteraard TFA, gevolgd door.......lichtjaren niets.

Begin van het jaar heb ik best veel gezien maar dit waren titels van (eind) 2014 en dingen dus niet mee.

Qua 2015 titels: Mad Max vond ik ok om een keer te zien; geen film die ik vaker wil zien. Jurassic World was aardig entertainment en de andere dino film (The Good Dinosaur van Pixar) viel enorm tegen. De Peanuts movie vond ik dan een stuk leuker (Snoopy vs the Red Baron!!!!)

Ik moet zeggen, ik was eerst ook van plan een top tien te doen, maar het werd moeilijk zoveel films te vinden die ik écht goed vond. Marvel viel bijvoorbeeld een beetje erg tegen in vergelijking met vorig jaar, dat scheelt zo al twee plekken op het lijstje ;)

Ik kom er op terug, te veel grote titels, en kleine ook, nog te zien....

Hoogtepunten 2015☺:
Force Awakens
Fury Road
Straight outta Compton
Ex Machina
Dope
A Most Violent Year
Jurassic World
Inherent Vice
(Kung Fury!)

Must See 2015😣:
Spectre
Sicario
Antman
Revenant
Youth
Gluckauf
It Follows
Uncle
The Martian
The End of the Tour
Mission Impossible
Little Boy
Schneider VS Bax
Bloed/Zweet/Tranen
Prins

Edited by Marko
Aanvulling

Gisteren Spectre gezien.

Ziet er allemaal mooi uit....en dat is het. Allemaal standaard weer. Lag (onbedoeld) in een deuk toen ze bij

Spoiler

de basis van Oberhauser/Blofeld kwamen....dat leek wel een 'Hollowed out Volcano'

LOL.
356-dr-evil.jpg

Edited by Dennis

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Wacht, Christoph Waltz' character is Blofeld? Dikke onverwachte spoilers!

2 minuten geleden zei Marko:

En bedankt......

Ehm. Omdat ik een plaatje van Dr Evil post? Dat heeft te maken met een grap die hij in Austin Powers maakt.....en onbedoeld in deze Bond zit.

Nee joh.  Die andere tekst,  over Blofeld. ..

Nog niets over deze Bond gehoord, nul,nul spoilers dus dat had ik graag als verrassing gehouden

No harm done, het is alleen jammer omdat ik in een vroeg stadium  (uiteraard) die speculaties heb gezien, maar Spectre verder van mijn radar was verdwenen. 

Ben overigens wel een Bond fan, dus kijk sowieso nog heel erg naar de film uit. Begreep dat deze iets meer terug grijpt op het "oude". Prima want ondanks de uitstekende eerste helft,  vond ik Skyfall niet zo goed als de meeste mensen. 

Zooöoo 't mocht even duren.  Without further ado, I bring to you.... In totaal willekeurige volgorde. 

Fury Road
Straight outta Compton
Ex Machina
Dope
A Most Violent Year
Jurassic World
Inherent Vice
Sicario
The Martian
The Revenant

Films:

1) The Force Awakens

2)  Jurassic World

3) The Martian

4) Inside Out

5) Kingsman: The Secret Service

Games:

1) The Witcher 3: Wild Hunt

2) Fallout 4

3) Life is Strange

4) Dying Light

5) Batman: Arkham Knight

Hoe heb ik dit topic gemist? 

Films:

5. Jurassic World
4. Ant-Man
3. Mad Max: Fury Road
2. Inside Out
1. Star Wars: The Force Awakens

Games:

5. Fallout 4
4. Super Mario Maker
3. Splatoon
2. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
1. The Witcher III: Wild Hunt

21 uur geleden zei Marko:

Zooöoo 't mocht even duren.  Without further ado, I bring to you.... In totaal willekeurige volgorde. 

Fury Road
Straight outta Compton
Ex Machina
Dope
A Most Violent Year
Jurassic World
Inherent Vice
Sicario
The Martian
The Revenant

Geen TFA? :S

29 minuten geleden zei Marko:

Dat is alsof je vraagt waarom Barcelona nie't mee speelt in de eredivisie......😅

Omdat ze niet uit Nederland komen.

Zo te zien moet ik inside out nog eens gaan bekijken. Ik wil nog even een speciale toevoeging voor Kung Fury zeker voor de liefhebbers van de goede foute film ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this