Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Marko

Speculaasjes

Recommended Posts

Oke, ik weet dat Roel het niet met me eens is, maar wat vinden jullie van deze foto van rebellen in Rogue One: Is dat Porkins die ik zie? Gezet postuur, baardje, gele starbird op de helm, zelfde rode patroon.... 

Cu3-OlnWcAEoJz3.jpg:large

Die linker....onmiskenbaar LOL

Maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben....

Of het is een Alien specie van de planeet Fatso

Hee Daar zijn we weer met een ander dingetje vanuit de de Bastonje Bunker!

....iemand die Supercut trailer gezien? Er zit een scene in waar je een Death Trooper ziet  met op de achtergrond een brandend ding. Zit tegen het einde van de trailer. Dat lijkt net op die dingen die we aan het begin van die nieuwe trailer zien, bij de Erso homestay. Echter deze staat in brand (ala Lars homestay) met een DT er voor.Volgens mij zit dat dus chronologisch dus niet correct in de trailer. Maar het lijkt er op dat dit wel eens nasty zou kunnen worden voor de Ersotjes, in het begin van de film.

Hier nog even de back cover text:>

..........Galen’s energy-focused research has captured the attention of both Krennic and his foes, making the scientist a crucial pawn in the galactic conflict. But after Krennic rescues Galen, his wife, Lyra, and their young daughter, Jyn, from Separatist kidnappers, the Erso family is deeply in Krennic’s debt. Krennic then offers Galen an extraordinary opportunity: to continue his scientific studies with every resource put utterly at his disposal. While Galen and Lyra believe that his energy research will be used purely in altruistic ways, Krennic has other plans that will finally make the Death Star a reality. Trapped in their benefactor’s tightening grasp, the Ersos must untangle Krennic’s web of deception to save themselves and the galaxy itself.

Mijn idee is dat het het hele Catalyst boek zich voor de film afspeelt, maar  dat de Erso's uiteindelijk ontsnappen van Krennic. Dat de scene die je in de film ziet het moment is dat hij ze terug vind.....dat zou de spanning meteen helemaal verklaren!

Dan aanvullend hierop:
Mon Mothma:  "you were on your own since the age of fifteen"
Het Jyn meisje uit de laatste trailer is ongeveer 5 jaar. Dus dat zou impliceren dat Jyn nog een poosje (ca 10 jaar) bij moeder(?) vertoeft. Gaat rechtstreeks tegen mijn bovenstaande speculaas in.

Het eerste deel van je speculatie vind ik niet meer dan logisch.

"On your own" had ik nog niet over nagedacht. Maar een voogd hoeft natuurlijk niet Galen of Lyra te zijn. Misschien zelfs.. Saw?

Even dit:

Denken jullie dat er verwijzingen (bv in de vorm van personages) naar Rebels in de film zitten?

Spoiler

Ja Wes/Bossk: ik weet dat jij onze soort van weddenschap gewonnen hebt en dat Zeb (ondanks mijn overtuiging een jaar geleden) niet in de film zit.......(of toch wel?) :P

Edited by Dennis

Tja, de oude KotOR "Hammerheads" hangen rond in de achtergrond van de laatste trailer. Lijken toch de schepen uit de Leia-aflevering te zijn...

Mja, de Rebels crew bij naam? Ik zie het niet gebeuren... Sato misschien, of Phoenix Squadron.. Maar niks dat Rebels verklapt..

ik meen dat het in dit topic was waar verhitte discussies, over het al dan niet verschijnen van Rebels karakters, tussen crewleden de grondvesten van het SWA hoofdkantoor deden schudden maar kijk nu eens aan wat er gespot is....img_5298

GHOOSSST!

2 uur geleden zei Marko:

ik meen dat het in dit topic was waar verhitte discussies, over het al dan niet verschijnen van Rebels karakters, tussen crewleden de grondvesten van het SWA hoofdkantoor deden schudden maar kijk nu eens aan wat er gespot is....img_5298

GHOOSSST!

U bent 100% correct. Wie zei er een jaar geleden ookalweer dat Zeb weleens in RO kon zitten?

En was het niet ene boxerloze Bossk die mij voor gek verklaarde?

I rest my case.....of zoals @the Prosheshy zou zeggen: "to see things before they happen'! :D

NB: ook grappig dat in die draad een forumlid van 'achter de duinen' hoopt dat ze Rebels er buiten laten! :P

Edited by Dennis

8 minuten geleden zei Dennis:

NB: ook grappig dat in die draad een forumlid van 'achter de duinen' hoopt dat ze Rebels er buiten laten! :P

Oei! Maar daarentegen, dat was alles. Ik hoopte het....

Ik las van de week wel dat er legio easter eggs in de film zitten, dit zal er wel een zijn. Als je een keer hoest heb je m gemist.

16 uur geleden zei Dennis:

U bent 100% correct. Wie zei er een jaar geleden ookalweer dat Zeb weleens in RO kon zitten?

En was het niet ene boxerloze Bossk die mij voor gek verklaarde?

Mate, als we Zeb zien of horen neem ik jou nog een keer mee naar de film. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het niet zo zal zijn. Als het uberhaupt de Ghost is gaan ze alsnog niet van alle crewmembers verklappen of ze de serie overleven.

Check out the rogue one a star wars story  "creature featurette" op youtube, zet 'm op de 20ste sec op pauze en observeer dat eens goed...

30 minuten geleden zei Veradun:

Check out the rogue one a star wars story  "creature featurette" op youtube, zet 'm op de 20ste sec op pauze en observeer dat eens goed...

Ok...vertel?

Ik zie Neal Scanlan.....?

23wk0x.jpg

Okay wat denk je te zien. ..

Je doelt waarschijnlijk op die anakin torso. Dat is waarschijnlijk wat er er in die bactatank zat. Waarom is nog even gissen 

Edited by Marko

7 minuten geleden zei Marko:

Je doelt waarschijnlijk op die anakin torso. Dat is waarschijnlijk wat er er in die bactatank zat. Waarom is nog even gissen 

Dacht eerder Slimer te zien die m lachend aan zit te kijken😅

13 uur geleden zei Marko:

Of het is iets wat helemaal niet meer in de film zit en daarom is het niet erg dat we het vrij opvallend zien in een featurette ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now