Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Wie......gaan we teriug zien in VIII

Recommended Posts

Er zijn een hoop mensen voorbij gekomen in TFA.
Belangrijke karakters die we uiteraard terug zien: Rey, Finn, Chewbacka, Poe, Leia en sssstt Luke. Anderzijds Kylo, Snoke, Hux en wellicht Phasma.

Iemand een vermoeden wie er verder nog langs zal komen?
Vergeet daarbij niet dat er ook weer nieuwe karakters geïntroduceerd zullen worden (Benicio Del Toro)

Luke, Rey, Finn, Poe, Phasma, Kylo zijn bevestigd.

De rest die je opnoemt zal er idd ook bij zitten......iig komt er naast Del Toro ook nog een vrouwelijke (hoofdrol?)speelster bij.

Vraagtekens zet ik bij Leia, 3PO, R2, Nien, Ackbar...al hoop ik van wel.

Maar serieus, de enige die in VIII MOET zitten is Billy Dee Williams.

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Wat ik me het meest afvraag is Maz. In de EU gaan we die zeker nog zien, in VIII en/of IX... I dunno.

Ik hoop van wel. Ik vond haar gewoon tof en geheimzinnig.

2 uur geleden zei Dennis:

Maar serieus, de enige die in VIII MOET zitten is Billy Dee Williams.

Oohh Yeahh. Zeker weten. Nu alleen hopen dat ze dat volledig geheim kunnen houden. Er is toch al een gerucht geweest over Billy Dee?

Van Del Toro verwacht ik op dit moment niets. Voor TFA gonsde het ook van namen die uiteindelijk weinig tot geen screentime hebben. De beste man is zn A status al een poosje kwijt.

1 uur geleden zei Marko:

Ik hoop van wel. Ik vond haar gewoon tof en geheimzinnig.

Oohh Yeahh. Zeker weten. Nu alleen hopen dat ze dat volledig geheim kunnen houden. Er is toch al een gerucht geweest over Billy Dee?

Van Del Toro verwacht ik op dit moment niets. Voor TFA gonsde het ook van namen die uiteindelijk weinig tot geen screentime hebben. De beste man is zn A status al een poosje kwijt.

Das imo juist alleen maar mooi.

Ridley, Boyega en Isaac kende ik toen ze gecast werden niet en TFA was zelfs de eerste film die ik van ze zag! En geweldig zijn ze, alle 3! Ik had er niet aan moeten denken A-acteurs als Pitt, Clooney, Damon, Jolie, Will Smith etc etc in SW te moeten zien.....in elk deel zijn de bekendere acteurs steeds oudere met een soort van cult-status geweest: Guinness, Cushing, SL Jackson, Lee....en nu weer Von Sydow. Hoewel Del Toro niet de staat van dienst heeft als deze 4 is hij voor mij wel een soort van cultfiguur (zijn imo 2 beste films (en de enige 2 van hem die ik in de kast heb staan) zijn Traffic en Fear & Loathing in Las Vegas (best wel cult die laatste)).

Maar om terug te komen: hij zal echt wel meer screentime hebben dan een Maisie Richardson-Sellers of Christina Chong die  werden aangekondigd alsof ze een echte rol hadden (maar in de film amper een paar seconden te zien waren)

Overigens vind ik Rogue One ook zo goed gecast: wat relatief onbekenden of rising stars (zoals McGregor en Portman destijds) en verder oude ervaren lui (geen A-list, maar wel échte acteurs) in de vorm van Mikkelsen en met name Forrest Whittaker.

Inzake BDW: een half jaar geleden ging dit gerucht:

Citaat

an idea has been doing the rounds, suggesting that Billy Dee Williams will appear in Star Wars: Episode VIII to "avenge a friend and lead a fleet"

Let op het dikgedrukte. Klinkt -na het zien van TFA- opeens erg aannemelijk......

1 uur geleden zei Dennis:

Let op het dikgedrukte. Klinkt -na het zien van TFA- opeens erg aannemelijk......

Kippenvel.... Aangezien dat ver voor de premiere is gezegd, zit er vast een grote kern van waarheid in! Ik zie het al helemaal voor me.

mbt Del Toro ben ik het helemaal met je eens hoor, met zo'n kop ben je eigenlijk sowieso al een cultfiguur. Ik bedoelde meer dat ik mezelf in bescherming neem qua verwachting, voor ik ga zitten fantaseren over een ultieme bad-guy.

Het is inderdaad sowieso al een star wars ding om de beste acteurs net buiten die a status te strikken te strikken, zo'n Nathalie Portman bijvoorbeeld, veel beter wordt het niet! Christensen is enigzins een uitzondering, maar in mijn optiek wel in de lijn vwn de serie omdat Hamil (hopelijk wordt ik niet vermoord) nou ook niet de allerbeste acteur is.

En inderdaad dat casting talen wordt bevestigd met de cast van Rogue1. Ben Mendelson is wat mij betreft mischien wel de beste karakter acteur van het moment, alwordt hij bij het grotepubliek nog noet helemaal herkend. Forest Whitaker doet het met de juiste regiseur àltijd goed en Mads Mikkelsen is een held en móèt verplicht een bad guy spelen.

Ik hoop alleen maar dat Captain Phasma een kans krijgt om te schitteren. Wat een totale verspilling van een actrice en een personage was dat in deze film, we zagen niet eens haar lot. Aangezien ze in Episode VIII gecast is lijkt het me vrij logisch dat ze de 'trash compactor' overleeft, maar ik vond dit echt mijn enige echte tegenvaller in de film. Ik wil haar zien kont schoppen!

Phasma was niet zo erg geweest als de marketing niet zoveel op haar gefocust was.

T.a.v. BD Williams, ik zou dat citaat niet als bewijs zien of zo, want als één spoiler niet zo moeilijk te raden was, was het wel Han. That said, ik zou het graag zien en lord knows dat Williams de kans meteen met beide handen zou grijpen.

Edited by BoxerlessBossk

Ik heb nog een toevoeging van wat ik nog zou willen zien.  Coole 'nieuwe' spaceships in de lijn van de OT. Zo denk ik aan een gemodificeerde TIE voor Kylo. En andere rebelships. Hoe favoriet de Xwing ook is, er moet meer bij.

http://www.standard.co.uk/showbiz/celebrity-news/star-wars-producer-kathleen-kennedy-confirms-that-entire-cast-will-return-for-eighth-film-a3139911.html

Volgens dit artikel keert de hele cast terug in episode 8, ook Han kennelijk? Misschien in de vorm van flashbacks of zo. Ik hoop in ieder geval niet dat Luke in de eerste scene van die rots af springt :D. Zo kom je wel van je oude cast af zeg.

Op 18-12-2015 at 21:56 zei Marko:

Kippenvel.... Aangezien dat ver voor de premiere is gezegd, zit er vast een grote kern van waarheid in! Ik zie het al helemaal voor me.

Op 19-12-2015 at 08:17 zei BoxerlessBossk:

T.a.v. BD Williams, ik zou dat citaat niet als bewijs zien of zo, want als één spoiler niet zo moeilijk te raden was, was het wel Han. That said, ik zou het graag zien en lord knows dat Williams de kans meteen met beide handen zou grijpen.

Tja.

Weet je wat?

Ik ga het gewoon aan meneer Billy Dee Williams vragen.....ja, gewoon vragen hoe het nu zit met Episode VIII. O.o

O....wacht......dat heb ik al gedaan en gisteren te horen gekregen! En ja: op korte termijn zal dit (en de antwoorden op andere vragen) op deze site gaan verschijnen. :D

LandoNienEmoji.jpg

Edited by Dennis
  • Upvote 2

Ik ben benieuwd of Luke nu ook een Obi-Wan einde gaat krijgen in VIII om zo ruimte te maken voor de nieuwe jonge Jedi, zodat Rey in IX de boel kan redden. Of Luke moet zodanig aangeslagen zijn dat ie niet meer in staat is om te helpen. Ik zie hem in ieder geval niet meer optreden als de Jedi die de boel gaat redden. Misschien maar beter ook voor de galaxy. De force is strong in de Skywalkers, maar ze ontsporen ook net zo makkelijk.

De speculatieve theorie voor VIII waar ik, tot nieuwe beelden of berichten ons bereiken, van uit ga. Ontstaan uit diverse bestaande speculaties aangevuld met eigen observaties en gedachten.

Rey zal in training gaan bij Luke. Het eiland waar ze hem vindt zou kunnen fungeren als een soort Dagobah. (ik las dat daar weer gefilmd gaat worden).
Rey is niet de dochter van Luke. Ze is de zus van Kylo die haar als laatste goede daad het leven red tijdens of na de slachting van de jedi academy (te zien in haar visioen). Iemand, wellicht Leia en Luke, zorgt er vervolgens voor dat zij op Jakku verstopt wordt. De grootste pile of junk in de galaxy dus weinig kans dat iemand daar naar de missende sKYwalker/soLO gaát zoeken. Of het feit dat de Falcon daar ook ligt hier iets mee te maken heeft weet ik niet, maar heel toevallig is het wel.

Kylo heeft zijn zusje niet meer gezien vanaf haar 5/6e jaar dus dat verklaart wellicht dat hij haar niet herkent, hij wist niet dat ze op Jakku was en bovendien komt hij niet diep genoeg in haar hoofd.

Nu dacht ik steeds dat een niet kloppende factor hierin Han Solo was. Die leek er echt niets van te weten. Alhoewel zijn gevoel wel bijzonder was. Dat acteerde Ford dan ook erg sterk, een soort van instant vadergevoel. Deze theorie zou dat verklaren. Dit kan uiteraard nog steeds. Leia zou zwanger zijn geworden van Han zonder dat zij hem dat heeft verteld, bijvoorbeeld omdat de relatie al niet best was en aangezien het project Ben bij Luke niet heel succesvol is geworden heeft zij voor een rigoreuze maatregel gekozen. Waarom Rey haar ouders niet herkend weet ik niet. Ook dat Kylo niets meer weet is bijzonder, alhoewel hij in het boek op een zeker moment zegt "it is you". Wellicht een soort van mindtrick (van Luke).

Voor mij is de bevestiging van deze theorie de vaker besproken scene bij terugkomst op de resistance basis waar Rey en Leia elkaar innig omhelzen terwijl de levenslange boezemvriend van Han aan de zijlijn staat. Deze omhelzing is niet slechts vanwege de dood van Han. Dit was de intense omhelzing bij het wederzien van een moeder met haar dochter. De verklaring is dat Rey, bij het sterven van Han via de Force heeft gevoeld dat Han haar vader was en Leia dus haar moeder. In die laatste scenes wordt "toevallig" nagenoeg niet meer gesproken, maar Leia neemt afscheid van haar met "May the Force be with you".

Luke zal naar mijn idee het einde niet halen van de trilogie, ik gok ook op een Obi Wan achtige rol wat dat betreft. Alhoewel ik het scenario technisch wel sneu zou vinden als er nu in iedere film een lid van de oude cast get loodje legt. Verder zou raden naar wat er verder te gebeuren staat te voorbarig zijn , al kun je op je vingers natellen dat Finn al dan niet in gezelschap van Poe op avontuur gaat

Uiteraard rammelt er vast wel wat aan mijn verhaal, maar ik kan me gewoon haast niet voorstellen dat een celibataire jedi, Luke, een dochter verwekt ca 10 jaar na de battle of endor. En dat Rey helemaal geen link met de familie heeft kan ik me al helemaal niet indenken gezien de doorlopende Skywalker lijn in alle 6 de bestaande films.

• Upvote 2

Interessante gedachten. Dat Rey daar in training gaat lijkt inderdaad voor de hand te liggen. Misschien wordt hij daarom ook meer een Yoda en blijft hij daar als kluizenaar wonen, om niet nog een keer hetzelfde drama te moeten meemaken. Of veroorzaken? Op die manier kunnen ze hem laten leven in het verhaal en toch verder gaan met Rey. Hij blijft dan wel beschikbaar voor nieuwe lijnen.

De omhelzing van Leia en Rey had ik nog niet zo bekeken. Niet aan gedacht dat het ook de eerste scene in de film is dat Leia en Rey elkaar zien. Daar zou inderdaad meer achter kunnen zitten.

Duh, tuurlijk herkent Leia Rey, zo had ik het nog niet bekeken.
Ik denk niet dat Rey haar herkent though, en ik ben er een beetje 50/50 over of ze een Skywalker is. Ik denk wel dat haar ouders betrokken waren bij Luke's Jedi Academy. Haar moeder zal wel dood zijn, haar vader... Óf Luke, of misschien is het Benicio del Toro's karakter en heeft ie zich aangesloten bij de Knights of Ren. 

In ieder geval denk ik niet dat we het begin van Rey's training gaan zien, maar dat de film zich twee jaar later afspeelt en Rey en Ben een stuk verder zijn in hun training. Het meest logische voor mij zou dan zijn dat er iets in de film gebeurt wat voor allebei als de laatste beproeving gezien wordt voor ze volleerd zijn, en dat hun verhaallijnen in een grote lijn parallel lopen.

Het zou me verbazen als een OT character in VIII het loodje legt, eerlijk gezegd. In IX geef ik het een grotere kans, als laatste opoffering. Tenslotte was Han de Obi-Wan en wordt Luke de Yoda die pas in de derde film het hoekje om gaat ;)

Wat ik me vooral afvraag is de stand van zaken in het heelal in het algemeen. De First Order zal wel sterker en groter terugkomen, maar hoeveel is er nog precies over van de Republic en Resistance? En neemt de Republic de Order nu eindelijk serieus genoeg om er zelf wat aan te gaan doen?

Ik kan er verder weinig zinnigs over zeggen en dat vind ik geweldig!

Edit: Een andere theorie is dat Rey wel eens een Kenobi zou kunnen zijn. Vind ik plausibel, al is het alleen maar omdat het betekenisvol zou zijn, maar niet iets wat je van mijlenver aan ziet komen zoals Luke's dochter. Deze video knalt er een aantal aanwijzingen doorheen waarom dit het geval zou kunnen zijn.

Edited by BoxerlessBossk

8 uur geleden zei Marko:

Rey zal in training gaan bij Luke. Het eiland waar ze hem vindt zou kunnen fungeren als een soort Dagobah. (ik las dat daar weer gefilmd gaat worden).

Dit is vanwege de lokatie heel onwaarschijnlijk. 

Afgelopen September is er waarschijnlijk al voor Ep. VIII gefilmd op het eiland (Skellig Michael). Het grootste probleem is, dat het een beschermd vogel broedgebied is. En het eiland staat ook op de UNESCO wereld erfgoed lijst, vanwege de het klooster (6e - 8e eeuw) dat er gevestigd was.  Het eiland is te bezoeken, maar toegang is beperkt.  Eind januari zal de productie beginnen voor Ep. VIII in England.

• Upvote 1

Op 24-12-2015 at 16:47 zei CptHansOlo:

Dit is vanwege de lokatie heel onwaarschijnlijk. 

Afgelopen September is er waarschijnlijk al voor Ep. VIII gefilmd op het eiland (Skellig Michael). Het grootste probleem is, dat het een beschermd vogel broedgebied is. En het eiland staat ook op de UNESCO wereld erfgoed lijst, vanwege de het klooster (6e - 8e eeuw) dat er gevestigd was.  Het eiland is te bezoeken, maar toegang is beperkt.  Eind januari zal de productie beginnen voor Ep. VIII in England.

Ik lees net dat de SkelligMichael set is gebouwd in de Pinewood studio's. ..

Mijn vermoeden wordt hiermee versterkt. 

Na bezoek nummer 4 vroeg ik me weer af wat er nu over blijft van The First Order. 

Zou het kunnen ze nu underground gaan en dmv politieke spelletjes die republiek kapen? 

Before the Awakening laat een senator zien die diep in de zak van de First Order zit, dus ze proberen wel een vinger in de pap te krijgen.
Maar ik denk dat politiek zoveel mogelijk uit de films gehouden wordt, om vergelijkingen met de prequels te mijden.

Ik vermoed dat we in VIII zien hoe de Order en de Republiek allebei weer sterker worden, om uiteindelijk tot botsing te komen in IX.

Net Sicario gezien.  Laat Del Toro alsjeblieft een bad ass spelen in VIII. Wat een baas is dat nog steeds zeg. Had al even niets meer van hem gezien. 

ik vind Benicio Del Toro wel een Ransolm Casterfo type eigenlijk....... Zeker aangezien ergens al te lezen is geweest dat Del Toro een senator speelt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this