Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Mika

Over de 3d brillen

Recommended Posts

Hoi

Ik ga volgende week naar star wars force awakens maar ik ben benieuwd bij jt hebben ze exclusief een star wars 3d bril is dit ook bij pathe?

Gr

Mika

Gisteren hadden ze bij Pathé de Trooper 3D bril. Maar houdt er rekening mee dat deze bril alleen werkt met de 'normale' 3D versie van TFA, en niet met de 3D IMAX versie.

• Upvote 1

27 minuten geleden zei Mika:

Hoi

Ik ga volgende week naar star wars force awakens maar ik ben benieuwd bij jt hebben ze exclusief een star wars 3d bril is dit ook bij pathe?

Gr

Mika

Beide biosketens hebben de bril. Maar let op:

Bij Pathe kun je de bril alleen maar kopen als je een bioskoopkaartje hebt voor een van hun voorstellingen van The Force Awakens....terwijl je bij JT de bril ook zonder biosticket kan kopen.

Bij beide ketens is de bril € 7,50.

• Upvote 1

Je kunt als je een Pathé kaartje hebt wel al eerder de bril gaan kopen, zodat je zeker weet dat ze nog niet op zijn. 

Persoonlijk vond ik hem niet lekker zitten trouwens, haha! Wat vonden jullie? Maar hij staat nu wel mooi op mijn bureau :)

32 minuten geleden zei Elodya:

Je kunt als je een Pathé kaartje hebt wel al eerder de bril gaan kopen, zodat je zeker weet dat ze nog niet op zijn. 

Persoonlijk vond ik hem niet lekker zitten trouwens, haha! Wat vonden jullie? Maar hij staat nu wel mooi op mijn bureau :)

Het is een drama dat ding.

Hij is groot en strak en past daardoor niet goed over mijn eigen bril. Heb de film dus met een normale 3D bril gekeken.

9 minutes ago, Dennis said:

Het is een drama dat ding.

Hij is groot en strak en past daardoor niet goed over mijn eigen bril. Heb de film dus met een normale 3D bril gekeken.

Ik heb de film zonder mijn eigen bril gekeken haha! Normaal doe ik hem er ook altijd overheen... Maar was vergeten een normale mee te nemen omdat ik er geen rekening mee had gehouden. Gelukkig zie ik ook zonder nog genoeg dat het niet storend was, maar ik baalde wel.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this