Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

CptHansOlo

Dutch Comic Con 2016 (26-27 maart)

Recommended Posts

Op 28-3-2016 at 10:58 zei JediMasterAvery:

Ramon Ik geloof dat ik je heb zien lopen zaterdag je had namelijk even je masker afgedaan ging kijken of jij het was maar toen was je al weg gelopen en heb je ook niet maar gezien. volgende keer moeten we misschien als forum een plek afspreken ofzo.

Dat zou heel goed kunnen Avery, ik heb op de beurs zelf immers voornamelijk met de helm in mijn zij rondgelopen. Jammer dat je me niet meer kon vinden! Ben het met je eens dat we de volgende keer een meet-up moeten organiseren voor geïnteresseerden; Amsterdam Comic Con eind augustus lijkt me persoonlijk een mooi moment daarvoor! :)

• Upvote 1

2 uur geleden zei Marko:

Passing the torch!

Wat schetst mijn verbazing bij het openen van de dutch xmass con site...... jawel een foto van junior! In Darth Vader outfit en met Gamepad in de hand. Dusssss SWA als jullie nog een mascotte zoeken....dit is je man! check de link

http://www.easyfairs.com/nl/xmas-con-2016/xmas-con-2016/

Vet joh, we hebben een beroemdheid in ons midden!

17 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Vet joh, we hebben een beroemdheid in ons midden!

Nou ! Volgens mij hebben de beroemdheden in ons midden vanochtend met alle medeberoemdheden in een zaal naar en geinig sf filmpje zitten kijken....

6 uur geleden zei Marko:

Passing the torch!

Wat schetst mijn verbazing bij het openen van de dutch xmass con site...... jawel een foto van junior! In Darth Vader outfit en met Gamepad in de hand. Dusssss SWA als jullie nog een mascotte zoeken....dit is je man! check de link

http://www.easyfairs.com/nl/xmas-con-2016/xmas-con-2016/

En nog even een anekdote die te mooi is onmniet te vertellen. 

Nav die foto op de website van de dutch xmass con, via de Facebook messenger en bericht gestuurd waarin ik ze bedankte voor het gebruik van de leuke foto, maarrrr dat voor niets de zon op gaat .....

Ze pakten het zeer sportief op en ik kreeg 4 vrijkaarten voor as zaterdag! nou is dat nou niet mooooi!

34 minuten geleden zei Marko:

En nog even een anekdote die te mooi is onmniet te vertellen. 

Nav die foto op de website van de dutch xmass con, via de Facebook messenger en bericht gestuurd waarin ik ze bedankte voor het gebruik van de leuke foto, maarrrr dat voor niets de zon op gaat .....

Ze pakten het zeer sportief op en ik kreeg 4 vrijkaarten voor as zaterdag! nou is dat nou niet mooooi!

Geweldig!

Maarre: zaterdag? :( Wij zijn er juist zondag!

Ja daar zeg je wat, ik kreeg deze aangeboden, wellicht dat de zondag al wat voller zit? Jammer wel! 

Anderzijds komt het familiair wel goed uit, we gaan met de hele club, spannend hoor. 

1 uur geleden zei Marko:

Ja daar zeg je wat, ik kreeg deze aangeboden, wellicht dat de zondag al wat voller zit? Jammer wel! 

Anderzijds komt het familiair wel goed uit, we gaan met de hele club, spannend hoor. 

Zondagtickets zijn inderdaad wat gewilder sinds het nieuws is uitgelekt dat de SWA crew er die dag is. Tegenwoordig zijn we immers celebs die je op premieres of op TV tegenkomt.

• Upvote 2

9 uur geleden zei Dennis:

Zondagtickets zijn inderdaad wat gewilder sinds het nieuws is uitgelekt dat de SWA crew er die dag is. Tegenwoordig zijn we immers celebs die je op premieres of op TV tegenkomt.

Muhahahaha zeker zeker. ... mooi item hoor. Stond je in het star wars museum?

6 uur geleden zei Marko:

Muhahahaha zeker zeker. ... mooi item hoor. Stond je in het star wars museum?

Het was bij mij thuis opgenomen in de SW kamer :D

(vond het top dat de reporter in het artikel heeft gezet dat alles in 1 kamer staat ipv ook in de woonkamer)

Ben benieuwd hoe de zondag was voor de SWA crew? Zaterdag was het echt heel rustig. Niet heel erg, want met 2 4-jarigen  maar qua sfeer toch anders. Verder best vermaakt. 

44 minuten geleden zei Marko:

Ben benieuwd hoe de zondag was voor de SWA crew? Zaterdag was het echt heel rustig. Niet heel erg, want met 2 4-jarigen  maar qua sfeer toch anders. Verder best vermaakt. 

Zondag waren alleen Ramon en ik er.

Verslag voor de site volgt nog, maar alvast in t kort:

De dag begon met een ENORME domper: het interview met Jason Isaacs werd eenzijdig gecancelled. De reden die we te horen kregen: Netflix en zijn management wilden bij nader inzien niet dat hij interviews deed. Niemand heeft hem kunnen interviewen. Daar sta je dan. Veel gemaild, eindelijk voor elkaargekregen, alles voorbereid...

Verder een uitstekende dag met Ramon gehad! Veel personen gesproken en afgesloten met een bezoek aan Rogue One in de nieuwe Kinepolis. Mooie eind van een super SWA jaar!

13 uur geleden zei Dennis:

Zondag waren alleen Ramon en ik er.

Verslag voor de site volgt nog, maar alvast in t kort:

De dag begon met een ENORME domper: het interview met Jason Isaacs werd eenzijdig gecancelled. De reden die we te horen kregen: Netflix en zijn management wilden bij nader inzien niet dat hij interviews deed. Niemand heeft hem kunnen interviewen. Daar sta je dan. Veel gemaild, eindelijk voor elkaargekregen, alles voorbereid...

Verder een uitstekende dag met Ramon gehad! Veel personen gesproken en afgesloten met een bezoek aan Rogue One in de nieuwe Kinepolis. Mooie eind van een super SWA jaar!

Das zeker klote zeg, maar was hij er uberhaupt wel dan? Zaterdag was hij er, al was het veel te laat en moest er overgewerkt worden voor alle betaalde handtekeningen en fotos. Je had je dan op zondag beter, tot Paul van Loon kunnen richten ( held!) voor als je kids wat groter zijn. 

Ben benieuwd of SWA nog wat samenwerkingsverbanden aan gaat Star Wars is groot en SWA heeft dit jaar inderdaad echt een hele mooie ontwikkeling  doorgemaakt. Complimenten !

Verder, sta ik er op dat er 2017 een echte Star Wars Awakens People Meeting komt (swap-meet LOL) tijdens een con of what ever dan ook, lijkt me gezellig en de forummers nemen langzamerhand ook toe.

Edited by Marko

22 minuten geleden zei Marko:

Das zeker klote zeg, maar was hij er uberhaupt wel dan? Zaterdag was hij er, al was het veel te laat en moest er overgewerkt worden voor alle betaalde handtekeningen en fotos. Je had je dan op zondag beter, tot Paul van Loon kunnen richten ( held!) voor als je kids wat groter zijn. 

Ben benieuwd of SWA nog wat samenwerkingsverbanden aan gaat Star Wars is groot en SWA heeft dit jaar inderdaad echt een hele mooie ontwikkeling  doorgemaakt. Complimenten !

Verder, sta ik er op dat er 2017 een echte Star Wars Awakens People Meeting komt (swap-meet LOL) tijdens een con of what ever dan ook, lijkt me gezellig en de forummers nemen langzamerhand ook toe.

Hij was er gewoon....en zijn manager dus helaas ook. Kleine pleister op de wond: een ander interview (waar ik al sinds april mee bezig ben) lijkt op korte termijn wél door te gaan.

Paul van Loon ken ik wel ja...met Halloween Dolfje Weerwolfje gekeken en deel zoveel gelezen.

Samenwerkingsverbanden: als in met conventies? Ramon en ik hebben daar iemand van het evenement gesproken en in aanloop naar DCC was er al contact. (thnx voor het compliment!) :)

Meeting: ik ben voor! DCC in Maart is een mooie gelegenheid. 7 Januari is er een crewmeet; dan gaan we eea bespreken :)

Binnenkort een kort verslag van DCC en een terugblik op SWA's eerste jaar!

Edited by Dennis

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now