Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

SWC

SWC signing in

Recommended Posts

Ik denk dat de oudgedienden me wel kennen, maar voor wie nog niet zo oud is... ;) 
Ik heet Leo, ben sinds 1977 SW fan en dit is m'n hobby

bVHTPAu.jpg

1pPZNrx.jpg

wTgdk5s.jpg

xXLlmkr.jpg

gq6BiW8.jpg

gxCCqrd.jpg

PmxNxiQ.jpg

C1PubrO.jpg

zMrmwPW.jpg

Edited by SWC

Welkom! Mooie verzameling!

ik ben wel zo oud, maar ken je niet :P. Volgens mij zit je ook op Rebelscum of niet? Zie daar ook wel eens een SW collector uit Nederland :D.

Geweldige verzameling Leo, wat moet dat wel niet bij elkaar gekost hebben! :o Van harte welkom, je bent hier helemaal op je plek ;)

15 uur geleden zei TK1972:

Welkom! Mooie verzameling!

ik ben wel zo oud, maar ken je niet :P. Volgens mij zit je ook op Rebelscum of niet? Zie daar ook wel eens een SW collector uit Nederland :D.

Nog niet oud genoeg dus... :P Ja, ik post daar wel 'es een enkele keer, maar zit toch meer op m'n eigen forum en Facebook

14 uur geleden zei RogueLeader:

Wauw, hele gave verzameling! Veel plezier op het forum :) 

Thanks! :)

10 uur geleden zei Ramon:

Geweldige verzameling Leo, wat moet dat wel niet bij elkaar gekost hebben! :o Van harte welkom, je bent hier helemaal op je plek ;)

Heel veel tijd, geduld, bloed, zweet en tranen Ramon... ;)

Dank voor het warme welkom! :)

Op 16 december 2015 at 09:40 zei SWC:

Nog niet oud genoeg dus... :P Ja, ik post daar wel 'es een enkele keer, maar zit toch meer op m'n eigen forum en Facebook

Google gaf al gelijk resultaat, The Prop Den is van jou dus? Ben er wel eens geweest volgens mij. In mijn verzamel periode voornamelijk actief geweest op Rebelscum en veel gelezen op The RPF. Dit was al weer een aantal jaren geleden. Nu met de nieuwe film weer meer aan het lezen daar. Heb ook de RS biker scout helm een aantal weken geleden besteld.

Edited by TK1972

Yep, TPD is ook van mij. Samen met Carsten (No Humor Man) en Paul (Darthvaderv) run ik dat forum volgend jaar alweer 10 jaar. Time flies...:o

Rebelscum is voor wat ik verzamel niet echt een bruikbaar forum en het RPF is m.i. verknald door Art Andrews (teveel 'politics', roddel, achterklap, haat en nijd)

De RS Scout heb ik eind december 2014 besteld als cadeautje voor m'n 50ste verjaardag. Over dik 5 maand word ik 51 en ik ben bang dat ook dat 'em niet gaat worden... xD

Ook? Nog meer forums dan? 

Op replica gebied kunnen de gemoederen nog al eens hoog oplopen ja. Vooral ego's willen nog wel eens wat verpesten. Ik merk het ook al met de nieuwe Anovos kostuums. Daar is ook al de nodige comotie omheen zoals op whitearmor.net.

Zo, dus je wacht nog steeds op je verjaardagskado. Het is wel vrij ernstig tegenwoordig met veel replica aanbieders, meer dan een jaar uitlopen is geen uitzondering meer. Ik lees over RS props wel vaak reacties dat ze bij het bestellen vlot reageren op berichten, maar daarna eigenlijk niet meer. Misschien nemen ze wat teveel hooi op hun vork.

Ja, een aantal privé-fora (alleen op uitnodiging)

Ja, en vandaag weer een teleurstelling erbij: RS mailt me net doodleuk dat de TFP helm die ze me beloofd hadden te leveren voor Kerst, pas volgend jaar gemaakt gaat worden. Ik had ze - voordat ik bestelde - uitdrukkelijk gevraagd of het voor Kerst zou kunnen, want het was bedoeld als kerstkado. Geen probleem werd me verteld. Ik kon de helm met een gerust hart bestellen, want Rob zou er persoonlijk voor gaan zorgen dat ik mijn order op tijd voor Kerst binnen zou hebben. NOT!

En ook niet even eerder gemaild en gewaarschuwd dat het niet ging lukken he... Nee, wachten tot het aller aller laatste moment, even het slechte nieuws mailen en dan de tent sluiten en op vakantie gaan.

Heel erg slecht dit.

U bent allen gewaarschuwd!

Edited by SWC

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now