Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Star Wars quotes in het dagelijks leven

Recommended Posts

Topic-titel zegt het al, welke quotes uit de films gebruik je wel eens, tot vermaak (of ongenoegen) van de mensen om je heen?

Mijn favoriet om in ieder gesprek te proppen is "I thought they smelled bad... on the outside!" of variaties ervan.

The darth Vaders zijn favoriet ....I find your lack of faith disturbing en  Impressive..... Most Impressive. En dan De Solotjes zoals, Never tell me the odds en laugh it off Fuzzball. Oh ja, het woord Power hoeft maar ter sprake te komen en ik schreeuw POOWWAAAH UNLIMITED POOOOWAAAHH. Met uiteraard de meest verbazingwekkende reacties. Yoda versprekingen doe ik niet aan. Ander niveau;)

En gefrustreerd in de auto gooi ik er nog wel eens een Fucking Nerfherder uit, soort van eigen interpretatie. 

Ik moest direct denken aan jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden toen we in het uitgaansleven bepaalde termen uit de OT gebruikten.....sommigen ga ik hier echt niet posten (vraag me er maar naar als er ooit een meeting komt; ze zijn m.i. hilarisch maar ook echt enorm fout :D ), maar stel je staat ergens of komt ergens binnen waar iemand is die je niet wil zien.....dan is "move the fleet away from the Death Star" toepasselijk. 

Als je zag dat iemand iets onmogelijks van plan was: "(naam), the possibility of successfully (vul de actie in) is approximately 3,720 to 1"

Of als je een enorm foute tent binnenkomt: "(naam van de café), you will never find a more wretched hive....etc"

Mooie tijden. :)

Edited by Dennis

6 minutes ago, Dennis said:

(vraag me er maar naar als er ooit een meeting komt; ze zijn m.i. hilarisch maar ook echt enorm fout :D )

Nu je dat gezegd hebt gaan we je er natuurlijk allemaal aan houden! Ben heel benieuwd haha! 

Ik noemde mijn broertje wel eens scruffy-looking nerfherder, maar verder alleen de klassiekers zoals it's a trap en never tell me the odds. Ik heb niet veel mensen in mijn directe omgeving die meer dan dat zouden begrijpen, en je wordt toch wel heel raar aangekeken als mensen zo'n quote niet snappen... Dus ik doe het zeer zelden! 

Heb nog wel een leuke anekdote. Ik was in Amerika in een Hallmark winkel waar ze Star Wars beeldjes en kerstversiering verkochten. De verkoper, een man van middelbare leeftijd, was duidelijk groot fan. Hij kwam naar ons toe en vroeg uit het niets 'Do you know the temperature of a tauntaun?', waarop ik en mijn vriend hem een beetje raar aankeken. Antwoord was 'Lukewarm', dus toen moesten we toch wel lachen. Ik vraag me echt af hoe vaak die man dat al niet aan klanten verteld had, of misschien wachtte hij al heel lang op de juiste gelegenheid... Maar ik vind het nog steeds een leuke herinnering!