Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars Celebration 2016 (15-17 juli)

Recommended Posts

Heren hou me niet langer in spanning. Wanneer komt die aankondiging van de SWA live stream vanuit London. @Ramonhahaha

Zoals ik het lees wordt alles op de Celebration stage gestreamd op SW.Com youtube.....en zonder polsbandje

Dat gezegd hebbende. Waar gaan de thuis blijvers voor klaar zitten cq thuis blijven het komende weekend?

1 uur geleden zei Marko:

Heren hou me niet langer in spanning. Wanneer komt die aankondiging van de SWA live stream vanuit London. @Ramonhahaha

Zoals ik het lees wordt alles op de Celebration stage gestreamd op SW.Com youtube.....en zonder polsbandje

Dat gezegd hebbende. Waar gaan de thuis blijvers voor klaar zitten cq thuis blijven het komende weekend?

Live stream, ha! Wellicht in Orlando, met hulp van sponsoren :P *Ahem*.

Het meeste wordt idd gestreamed, sowieso zul je wat betreft informatie thuis het beste af zijn aangezien je in een oogopslag meerdere pagina's tegelijk in de gaten kunt houden en ik met 2 ogen en 2 oren zoveel mogelijk moet verwerken. :P 

Ik houd er rekening mee dat ik zelfs daar zal moeten streamen met mijn Ipad;( e.g. Rogue One panel & one hour met Mark Hamill) hebben ruimte voor bv. 4200 fans terwijl ReedPop & SWC ruim 40.000 kaarten hebben verkocht. The place is gonna be packed. We vertrekken in de nacht van donderdag op vrijdag en nemen de tunnel in Calais.. Dat gedoe met de polsbandjes ophalen om 6 AM voor max 2 panels per dag lijkt wel door de NS te zijn bedacht. Of zoals Supreme Leader Snoke zei: "We shall see"

Het allerleukste zal toch al de fans vanuit "all over the galaxy" zijn waar we mee gaan afspreken en bijpraten. Wij, 4 Rogue One Rebels NL zullen de fandom uit Nederland goed gaan verwoorden!

"If there's a bright centre to the universe it's going to be London for the next couple of days" 

Edited by the Prosheshy

Apart dat ze dat panel met Kennedy, Johnson en die 2 LEGO movie regisseurs niet streamen. Dat lijkt me (na RO) juist het belangrijkste panel van het weekend?

Anyways, vanwege het feit dat er dit weekend een plaatselijke Celebration (wordt niet gestreamd maar op verzoek kan ik –op risico van de kijker- even live via facebook gaan) door mn wederhelft en ikzelf gepland is zal ik veel met enige vertraging gaan bekijken (Rogue One (en wellicht nog wat losse flarden) uitgezonderd.

Mijn grote aandacht gaat uit naar Rogue One en een panel dat (wederom) niet gestreamed wordt: dat van FFG (Fantasy Flight Games). Vermoed wordt dat men hier bekend gaat maken wat de nieuwe (big box) expansion van Imperial Assault wordt. (ik hoop een Jabba’s Palace set…maar ik vermoed een Rebels set)

Verder is er een LEGO panel (waar ik om diverse redenen (het is bv niet vanuit TLG zelf meen ik) geen hoge pet van op heb. Het zou meer dan mooi zijn als de UCS Death Star daar onthuld wordt, maar aangezien een paar dagen geleden die andere grote set (het Disney castle) al geshowd is vrees ik dat men dit bewaard tot een later tijdstip (SDCC?). Als er al iets nieuws zal zijn zullen dit de RO sets zijn (waar wij enige tijd geleden al gelekte fotos van lieten zien) vermoed ik. (ook omdat deze nog voor de nieuwe DS in de winkel verschijnen)

Tja Hamil, R1, Rebels en de Comics hebben mijn aandacht. Sowieso gewoon lekker de livestream aan.

Ik heb nog helemaal geen verslag gezien van de afgezanten....Mannen hoe kan dat nou?

4 uur geleden zei Marko:

Ik heb nog helemaal geen verslag gezien van de afgezanten....Mannen hoe kan dat nou?

Marko, groot gelijk heb je ook! Ik ben er nog maar weinig aan toegekomen (of het was te warm, of andere zaken vroegen mijn aandacht), al ben ik er het laatste anderhalf uur wel mee bezig geweest. Als goedmakertje wordt het verslag uitgebreider en langer dan ik vooraf had gepland. Daarvoor nog wel even geduld dus, maar het belangrijkste is dat het eraan komt. ;) Ik ben het niet vergeten hoor! :D 

• Upvote 1

Hi Marko et al,

Hierbij i.e.g. ons verslag van dag 1 tijdens SWCE. Dag 2 volgt a.s.a.p. 

Verslag bezoek Star Wars Celebration Europe 2016 Londen (Rogue One Rebels the Netherlands)

Dag 1: 15 juli

Als devoted Star Wars fans keken wij al sinds december 2015 uit naar SWCE te gaan sindsons bezoek aan Londen alwaar we The Force Awakens in het Odeon theater hebben gezien tijdens een lang weekend. Ook het bezoek aan de Star Wars gallery van Madame Tussauds bleef toen niet uit. Naar aanleiding van dit geweldige weekend wederom de keuze om naar Londen te gaan maar nu voor Star Wars Celebration Europe met 2 single day tickets (15 & 16 juli) waar zich 40.000 fans zouden verzamelen.

Op donderdagavond 14 juli verzamelden de 4 rebellen uit NL zich in Noord Limburg om de oversteek te maken naar het Verenigd Koninkrijk waar in Londen 15 t/m 17 juli Star Wars Celebration zou plaatsvinden. Onze whatapp groep van ons vieren is anderhalf jaar oud en telt inmiddels >1800 foto’s en je bent een halve dag bezig met scrollen om bij de eerste post uit te komen…………

In de nacht van 14 op 15 juli ging om 5.00 de wekker; its happening!

Na de Millenium Qashqai is gereedheid te hebben gebracht gingen we om half zes richting Calais alwaar de trein voor de auto klaarstond. Met de CD Star Wars headspace en alle favourite soundtracks titels van John Williams in de vroege uren afgespeeld (Cantina  Band 1 & 2, Imperial March, Victory Celebration etc) gingen deze rebellen om 9.00 de trein in. De douane vroeg nog wat onze bestemming was in de UK. “The Star Wars Convention in London”. Na ons doorgelaten te hebben zei hij al lachtend: “Your Jedi mind trick worked on me”.

Na 35 minuten in de trein (en 1 uur tijdsverschil wat winst is) sta je dan in Folkstone en kan de reis voortgezet worden richting Londen dat nog een anderhalf uur rijden is. De spanning was om te snijden maar nu gaat het dan toch echt gebeuren. Nog snel even pinnen in de buurt van het Excel convention Center en de parking in.

Overal zagen we al fans verkleed met outfits, lightsabres in de hand of speciale Star Wars T-shirts.

Wij zelf hebben J&J  Original Star Wars polo’s met Darth Vader mini logo laten bedrukken met een Rogue One logo op de achterkant met de basic taal uit SW: “Go Rogue” en Rogue One Rebe;s the Netherlands (Ja, je wilt je kleine landje toch graag vertegenwoordigen op zo’n gigantische conventie).

We waren pas een week van tevoren op de hoogte gebracht via SWC en ReedPOP dat de panel discussies werken via zgn. polsbandjes dus daar waren we redelijk nuchter in dat dit niet eenvoudig zou worden (de wereldwijde SW fandom is bizar in sommige opzichten aangezien fans de hele nacht in de wachtrij gaan staan op bij zo’n panel discussie aanwezig te zijn).

Dus geen hour met Mark Hamill en ook de Rogue One Panel ging niet lukken (als we dit eerder hadden geweten hadden we het waarschijnlijk anders gedaan). Maar om voor het eest op SWC te zijn overbluft je wel behoorlijk; wat een mensenmassa en wat hebben mensen moeite en kosten gemaakt om hierbij aanwezig te kunnen zijn; allerlei soorten Troopers, bounty hunters, aliens, helden, you name it.

Wij zijn begonnen bij de Rogue One tentoonstelling (props and costumes Rogue One) wat heel erg bijzonder was. Shoretroopers, Stormtroopers, Death troopers, Director Krennic, Baze, Jyn Erso, miniaturens van dir Krennic’s shuttle, de AT-ACT, het stond er allemaal en de smartphones maakten overuren (gelukkig hadden we meerdere powerbanks bij ons). Bij iedere voorstelling sta je al wel gauw drie kwartier te wachten.

Vervolgens naar de andere hal (je had een North en een south hal waar alles plaatsvond). We brachten een bezoek aan de youtube uitzendingen van de Star Wars Show die door Andi Gutierrez en Peter Townley plaatsvonden met een hele filmcrew in een deel van de Millenium Falcon.

Vele gasten zijn op de drie dagen voorbij gekomen; wij hebben o.a. gekeken en geluisterd naar Warwick Davis (Ewok Wicket W Warrick, Wollivan en speelt ook in Rogue One)  en Garrick Hagon (Biggs Darklighter). Naast de filmset van de Star Wars show stond Rey’s speeder in 1 op 1 formaat waar we bij kon poseren en waar geweldige foto’s van zijn gemaakt. Zelfs kwamen we nog bekenden tegen uit NL. En ja, we zijn op YouTube geweest (foto = bewijs).

Een ander deel van SWC kent de zgn artwork van SW wat op ons grote indruk heeft gemaakt.Prachtige tekeningen van onze helden uit de verschillende films voor tevens aanzienlijke prijzen. Zelf had ik al in NL een tekening van Jeff Carlisle besteld genaamd: Star Wars Celebration “Londinium Calling” die hij persoonlijk voor mij heeft ondertekend met een leuke tekst:

“never let them tell you the odds”

Eigenlijk kijk je je ogen uit op Star Wars Celebration want er gebeurd zo enorm veel. Van onze groep wilden een aantal ook speelgoed kopen zoals de o.a. Sideshow ze fabirceert. Maar livesize stormtrooper pakken van de New Order kun je gewoon kopen. Mocht je ooit besluiten om te gaan neem meer dan voldoende geld mee want wat er te koop is is fantastisch.

Wat mij op de vrijdag ook erg goed bevallen is waren de stand van de diverse fan devoted groups zoals the 101st Legion, The French Garrison (hier kon je plaatsnemen in anakin’s speeder uit Revenge of the Sith), ergens anders kon je poseren bij IG88 en BB-8.

Waar we ook nog een bezoek aan wilden brengen was de R2 Builders Club waar enorm veel astromech droids stonden tentoongesteld (men maakt nu ook voor Lucasfilm de units; “these ARE the droids we’re looking for Lol). Ook hier een wachtrij maar met fans uit Europa en de VS praten en je waardering over de films uitspreken is erg leuk.

Toen de main event later in de middag; het Rogue One panel.Gwendoline Christie presenteerde dit.

Omdat we geen polsbandjes hadden hebben we de uitzending gekeken bij de Star Wars show die een feed had met de zaal. Alhoewel het geluid niet altijd goed te verstaan was was de ervaring er niet minder om. Alle belangrijke members van de cast en crew kwamen om de beurt het podium op.

Ook hebben we de reel drie keer gezien maar begrepen we pas laten dat IN de zaal ook op het einde de echte tweede trailer van Rogue One was getoond. Jammer; en toen de gelukkigen naar buiten kwamen hadden ze allemaal de filmposter van Rogue One in hun bezit (+4000).

Maar onze wraak zal zoet zijn want Rogue One gaat mooi twee dagen eerder in premiere in NL dan het overgrote deel van de wereld (VS & UK pas 16 december). They will learn patience!

Na nog rondgekeken te hebben en wat gegeten te hebben (wij hadden geen behoefte om A New Hope voor de 41ste keer op het grote scherm te gaan bekijken; kost ook nog eens een polsbandje) zijn we voor de vrijdag richting het centrum gegaan om in te checken voor ons hotel. In de metro (Custom House halte) roepen de bestuurders al bij aankomst: Star Wars Celebration stop; May the Force Be with You!

Het leek ons overigens leuker om midden in het centrum van Londen het ons bekende hotel uit dec ‘15 wederom te hebben want daar zitten ook alle pubs en zijn niet alle mega grote hotel ketens gevestigd. Alhoewel 3 kwartier met the Tube (Metro middels zgn Oyster cards) vanaf Excel een prima keuze en de auto kon gewoon onder het conventie centrum blijven staan (waarom zou je met de auto het centrum van Londen in willen als je de metro hebt).

Na ingecheckt te hebben, opfrissen en verkleden richting de pub! En ja, daar kun je nog uren met je mede Rogue One Rebels doorpraten over Star Wars Celebration en wat er die dag allemaal heeft plaatsgevonden en wat de plannen zijn voor de volgende dag!

Wordt vervolgd!

Welcome to SWCE-small.jpg

Edited by the Prosheshy
  • Upvote 2

Hartstikke leuk om te lezen! Het enthousiasme spat er van af. Ben nu al benieuwd naar het vervolg!

3 uur geleden zei Ramon:

Marko, groot gelijk heb je ook! Ik ben er nog maar weinig aan toegekomen (of het was te warm, of andere zaken vroegen mijn aandacht), al ben ik er het laatste anderhalf uur wel mee bezig geweest. Als goedmakertje wordt het verslag uitgebreider en langer dan ik vooraf had gepland. Daarvoor nog wel even geduld dus, maar het belangrijkste is dat het eraan komt. ;) Ik ben het niet vergeten hoor! :D 

Nog meer om naar uit te kijken!  

En hierbij het vervolg van mijn verslag van Star Wars Celebration Europe:

Vervolg verslag bezoek Star Wars Celebration Europe 2016 Londen (Rogue One Rebels the Netherlands)

Dag 2: 16 juli

Na de eerste dag Star Wars Celebration was het na een prima ontbijt in het hotel weer zover om, voor onze begrippen, tijd om naar het Excel te gaan; 9.00. Ook nu was reeds bekend dat diverse fans alweer om 6/7 uur in de ochtend in de rijen stonden voor de panels. Naarmate we met de metro in de buurt kwamen van Custom House at Excel stapten er steeds meer bezoekers in met de meest interessante outfits. Om 10.00 ging iedere dag de conventie open dus dat gingen we wel halen maar of een polsband tot de prijzen behoorde was maar de vraag.Uiteindelijk is het ons gelukt om voor Anthony Daniels; Without protocol 3 polsbandjes te krijgen maar we waren met z’n vieren. Ach we zouden wel zien.

Op de zaterdag was SWCE uitverkocht en kon je maar al te goed merken. Waar we in de rij stonden om iets voor tienen voor ILMxLAB (dit is de virtual reality game van ILM; Trials on Tatooine) bleek dit na 10 minuten vergeven te zijn. Slecht geregeld om voor een VR demogame ongeveer 500 kaartjes beschikbaar te stellen op zo’n 40.000 bezoekers waar de kaarten in no time weg waren.

Dan maar naar de Celebration Merchandise Store maar daar was het al niet beter; wachtrij 2 uur (voor een gift shop?????). Terwijl we in de rij stonden voor de Celebration Store kwam 1 van de coordinatoren met een interessante opmerking naar ons toe: “There are also Lightspeed tickets available in antoher row”. Exsquize me? Het komt er op neer dat je in een veel kortere rij gratis kaartjes kan halen (wachtduur 5/10 minuten) waarmee je op een specifiek moment van de dag meteen naar binnen kunt en dus niet de 2 uur hoeft te wachten; dus binnen een bepaalde timeframe. Handig en goed om te weten (wat een hele groep fans voor ons uiteraard niet wist).Dus binnen 5 minuten 4 lightspeed tickets rijker. 

Voor mijzelf stond er op 11.00 een overleg met de customer insights afdeling van Lucasfilm op het programma. Leuk en zinvol? Of verdoe je je tijd? Allereerst was het maar de vraag of ik kon vinden waar ik moest zijn want er werd me al snel duidelijk dat ik in de rij stond voor de pinautomaat i.p.v. waar ik naar op zoek was. Uiteindelijk kwam ik een Duitse en Britse aangeschreven fan tegen en daarna ook al snel de desbetreffende medewerker van Lucasfilm (hij bleek achteraf zelf een aardige functie te hebben binnen Lucasfilm in San Fransisco CA). Meelopend door allerlei gangetjes kwamen we in een kantoor waar een grote tafel stond en een camera. Gedurende een uur werd aan ons allerlei vragen gesteld hoe we ooit in aanraking zijn gekomen met de Star Wars Saga (1980), wat we zoals binnen de hele fandom waarderen en wat we van SWCE vinden. Een leuke discussie maar ook een moment om enig ongenoegen te uiten over bijvoorbeeld de lange rijen en het snel op zijn van bepaalde kaarten (e.g. Panel discussies, VR game ILMxLAB). Uiteraard heb ik wel de vraag gesteld of daar nu dan nog iets aan te doen was?

Ik zat tenslotte dicht genoeg bij het vuur leek mij zo…….

Met een leuke Amazon compensatie, een staff pin zou men kijken of dat met die VR game nog eventueel gingen lukken en waarachtig; er werd gezegd: “Just follow my colleague to the demo booth of ILMxLAB”. En waar 2 uur daarvoor keihard nog “I am sorry’ werd gezegd ging er na enig wachten een poortje open. Het aloude gezegde van “het gaat er niet om wat je kent maar wie je kent was hier zo waarheid”.

En het moet gezegd worden; Trials on Tatooine was een beleving op zich. Je waant je compleet in deze virtuele wereld; de Falcon die over je heen scheert; R2 die ineens naast je komt staan, Je control die ineens in een lightsabre veranderd en stormtroopers die in de verte op je beginnen te schieten waarbij je de blasters dient af te kaatsen met je blauwe lightsabre; het gebeurd allemaal levensecht. De drang om te gaan rennen in het spel heb je niet want zet je te veel stappen naar voren of achter dan komen blauwe rasters tevoren. Maar mocht je ooit in de gelegenheid zijn om VR en SW te gaan beleven; altijd doen! Voor mij een van de hoogtepunten op SWCE!

Inmiddels was het lunchtijd en ook daar is een handige tip op zijn plaats; het is enorm druk bij de div. restaurantjes op het conventieterrein. Echter, ga je met je badge iets van het terrein (je was dan nog goed in de buurt; +/- 5 min lopen) af dan is er ineens plek om te zitten en te lunchen en snel te bestellen.

In de middag stond ons eerste echt panel op de agenda: Anthony Daniels; without protocol.Maar wat doen als je met zijn vieren wilt gaan maar er zijn maar 3 polsbandjes? Dan waag je alsnog een poging (realiseer je dat er 4000 mensen naar binnen willen in een erg korte tijd).En inderdaad; in de drukte van de alle mansen kon onze vierde reisgenoot gewoon mee naar binnen zonder problemen. Het bleek een erg leuk interview waarbij Warwick Davis host was en Anthony Daniels vol zit met humor en de zaal goed aan het lachten wist te brengen. Met diverse volwassenen en kinderen uit de zaal werd zelf een scene uit A New Hope geweldig leuk nagespeeld!

Met onze lightspeed tickets konden we als laatste naar de SWCE merchandise store waar we letterlijk met lightspeed naar binnen konden. Wat schepte onze verbazing; hoe gewild is deze merchandise (het SWCE T-shirt van Luke uit TFA was bijvoorbeeld al uitverkocht alsmede het boek van SWCE). Maar met een t-shirt van Rey was ik dik tevreden. Wachttijd  0 min; shopduur een half uur rondkijken.

Echter, zonder dat we het wisten moest het hoogtepunt van ons SW weekend nog gaan komen.

Wat was namelijk het geval? Zo’n anderhalve week voor SWCE kwam ik via een grote Britse Stormtrooperfan erachter dat warenhuis Harrods (dat toch wel te boek staat al een van de luxere warenhuizen in Europa) ook zijn steentje wilde bijdragen aan SWCE.......Ik las dat Propshop een Star Wars Gallery had ingericht op de Disney Store afdeling van Harrods. Hier had men allemaal props en sets uit Star Wars opgesteld maar dan gemaakt door Propshop zelf. 1 maar………..reservering was noodzakelijk en ging via online reservering.

Maar om 19.30 bij Harrods aanwezig zijn na SWCE in Excel was prima te doen met the Tube. Met een groep van maximaal 8 man hebben we het hoogtepunt van het weekend meegemaakt! De daadwerkelijke cockpit van de Millenium Falcon en het bankstel met de schaaktafel was toegankelijk en kon je gewoon in plaatsnemen. En zelfs een uitgebreide uitleg van een Harrods medewerker was zo indrukwekkend; van div onderdelen uit de Falcon uit 1977 zijn onderdelen van Volvo gebruikt die nu niet meer te krijgen zijn (e.g. de 240 serie met ventilatiegaten). Realiseer je dat er in ’77 veel minder budget was voor de film dan heden ten dagen. Want nu heb je 3D printers en die maken dit gewoon na maar 40 jaar geleden was dit ondenkbaar bij de totstandkoming van Star Wars.We mochten gewoon aan alle knoppen uit de Falcon zitten en zelfs het schaakbord bedienen.Ook Rey’s lightsabre   en Kylo Ren’s lightsabre was te bewonderen en Chewie’s bowcaster.

En het mooiste van alles; in alle rust en een persoonlijke tour die afgesloten werd in de VIP kamer van Propshop want alle limited editions van Propshop zijn in beperkte oplage te koop. Ja, zelfs de echte cockpit van de Millenium Falcon uit de Pinewood studios (mits je dit uiteraad kunt en wilt betalen). Na deze waanzinnige persoonlijke rondleiding bij Harrods the Star Wars Gallery zijn we overladen met indrukken en honderden foto’s weer teruggegaan naar ons hotel dat in de buurt lag.

Het was tijd om ons op te frissen en naar de locale pub te gaan want daar kun je toch het beste al die geweldige verhalen uitwisselen. Pas toen de pub dicht ging keerden we huiswaards naar ons hotel en was SWCE voor ons meer dan geslaagd!!!!!

De eerste plannen om in april 2017 naar Orlando Florida af te reizen voor Star Wars Celebration 2017 gecombineerd met een vakantie (ja, er zal zwaar gespaard moeten gaan worden) liggen inmiddels op de tekentafel! Go Rogue!

Multiframe-SWCE-Saturday-small.jpg

SWCE-Saturday-website-small.jpg

Propshop-_SW-_Gallery-_Harrods-2016.jpg

Edited by the Prosheshy
  • Upvote 1

Prachtige foto´s en bedankt voor je uitvoerig verslag. Wou dat ik er bij was, maar helaas de centjes zijn belangrijk. Ben wel in Essen geweest voor het eerst ooit. Hartstikke gezellig samen met mensen die dezelfde passie delen. 

En nog iets: ik vind het sjiek om te zien hoeveel plezier 4 volwassen mannen hieraan beleven. Ik bevind me in een omgeving waarin ik te weinig kan delen omtrent SW. Ik kwam laatst iemand tegen in de speeltuin, waar ik met mijn gezin was.Er liep iemand rond met een SW tshirt. Ik ben meteen naar hem toe gegaan en we hebben gesproken over TFA , novels, comics enz. Ook hij zei dat je zo'n topic niet gauw kunt delen met mensen om je heen. Des te mooier dat het hier wel gebeurt. 

44 minuten geleden zei Frans:

Ik bevind me in een omgeving waarin ik te weinig kan delen omtrent SW.

39 minuten geleden zei Marko:

Herkenbaar. Alleen digitale star wars matties...

Daarom dus gewoon op de zaterdag naar Amsterdam Comic Con komen. Gaan we de '40 up Star Wars club' (rijmt, dus een yell hebben we al) in het leven roepen.

Mooi, op de zondag (28 aug) ben ik ook de Comic Con te A'dam. Wij gaan voor handtekeningen van David Prowse en Peter Mayhew en o.a. deze moet ondertekend worden!.

(ps. overigens is de uitleg van "omgeving" en niet kunnen delen van je hobby/passie met je naasten ook voor mij erg herkenbaar). Maar je moest eens weten hoeveel volwassen van +40 er waren in Excel Londen...........

EJ met Chewie in Falcon.jpg

18 uur geleden zei Dennis:

Daarom dus gewoon op de zaterdag naar Amsterdam Comic Con komen. Gaan we de '40 up Star Wars club' (rijmt, dus een yell hebben we al) in het leven roepen.

6 uur geleden zei the Prosheshy:

Mooi, op de zondag (28 aug) ben ik ook de Comic Con te A'dam. Wij gaan voor handtekeningen van David Prowse en Peter Mayhew en o.a. deze moet ondertekend worden!.

Geweldig dit.......

Op 28-7-2016 at 20:29 zei Dennis:

Ben weer eens niet uitgenodigd, maar ik kom lekker toch hoor!

11 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ben weer eens niet uitgenodigd, maar ik kom lekker toch hoor!

Gewoon een fake ID meenemen waarop je wat jaartjes ouder bent.

Of we maken er gewoon een 'SWA club' van ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now