Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars Celebration 2016 (15-17 juli)

Recommended Posts

Op 16-1-2016 at 09:37 zei BasvanDun:

Ik ben er op zaterdag. 

Tof, ik zal er alle drie de dagen zijn. :)

Op 16-1-2016 at 13:19 zei CptHansOlo:

Ik ben er niet.

Was graag met mijn vrienden gegaan. Maar 'real life' maakte het wel heel moeilijk.

ps. Zijn er mensen hier die specifiek voor handtekeningen gaan ?

Zelf ga ik niet specifiek voor handtekeningen, vind het wel leuk om eens naar te kijken zo'n krabbeltje en iets persoonlijks met je naam erbij, maar hecht verder niet echt waarde aan handtekeningen. Op de foto gaan met mensen lijkt me dan wel weer leuk. Maar ik kijk nog wel of het ervan komt, ik ga er ook niet uren voor in de rij staan denk ik. :)

2 uur geleden zei Tom:

Ben zelf naar Celebration Essen en Anaheim geweest. Het zijn echt super leuke events! De tijd vliegt voorbij!

Kan niet wachten om het zelf te ondervinden Tom! Overigens welkom! :)

Op 19-1-2016 at 20:17 zei Tom:

Ben zelf naar Celebration Essen en Anaheim geweest. Het zijn echt super leuke events! De tijd vliegt voorbij!

Hoi Tom,

Ik lees dat je in Anaheim bent geweest! In hoeverre verschilt dat van b.v. Essen en London? Lijkt me geweldig om eens een Amerikaanse celebration mee te maken. 

Hey Frans,

In Amerika is alles groter zo ook de Celebration. Echt een gekkenhuis haha. Je hebt daar een hele grote zaal waar je voor een panel in de rij moet gaan staan om dan vervolgens de echte zaal binnen te mogen. Staan dan echt duizenden mensen te wachten. Op Essen was dat iets minder massaal.

Groeten Tom

Ik ben zelf naar de Celebrations in Indianapolis en Los Angeles geweest.

Als je de kans hebt om naar een Celebration in de VS te gaan, dan zou ik het zeker aanraden.  Zoals al gezegd zijn deze celebrations in alles groter en beter. En als je houdt van exclusives, dan zit je daar ook goed. De Exclusives in Europa zijn meestal matig, maar in de VS gaan meestal alle remmen los.

Natuurlijk heb je nu een onbekende factor met "The Force Awakens". Het is nog niet echt bekend hoe dit uitpakt voor de celebrations. Maar als de snelle kaartverkoop voor Celebration London een indicatie is. Dan kunnen de komende celebrations wel eens een gekkenhuis worden.

Wij, Rogue One Rebels, gaan met 4 man naar Celebration op de zaterdag. Hotel in wijk Kensington V, John Williams muziek aan boord V, toegangstickets voor de zaterdag V, parkeren bij kennis nabij Wembley V, Rogue One Rebel  custom made polo's V, Eurotunnel tickets V. Vorig jaar dec naar de premiere van The Force Awakens geweest in Londen en naar Madame Tussaud's Star Wars tentoonstelling! Een top weekend!

EJ-R2D2-C3PO-Tussaud-small.jpg

Edited by the Prosheshy
  • Upvote 1

Uit nieuwsgierigheid in het kader van #dtv. Eerder in dit topic hebben mensen al eens een kostenplaatje geprobeerd te maken voor een bezoek aan de SWC.  Dat kwam niet onder de 400 euro zonder verdere inkopen. 

Nu vraag ik me af:

Is dat voor veel mensen nu een bedrag wat ze makkelijk wegtikken?

Of onderschat ik de leukheid van de Celebration?

Of zijn er nu gewoon slimmere manieren om naar London te reizen cq overnachten?

1 uur geleden zei Marko:

Uit nieuwsgierigheid in het kader van #dtv. Eerder in dit topic hebben mensen al eens een kostenplaatje geprobeerd te maken voor een bezoek aan de SWC.  Dat kwam niet onder de 400 euro zonder verdere inkopen. 

Nu vraag ik me af:

Is dat voor veel mensen nu een bedrag wat ze makkelijk wegtikken?

Of onderschat ik de leukheid van de Celebration?

Of zijn er nu gewoon slimmere manieren om naar London te reizen cq overnachten?

Goede vraag hoor Marko, 400 euro is voor mij zeker niet iets wat ik makkelijk wegtik als parttime psycholoog! Wat het toch 'behapbaar' maakt is dat je het in principe niet in 1x uitgeeft. Bv. de entreekaarten voor 3 dagen Celebration (70 GBP) kocht ik al in vorig jaar april. Mijn verblijfsplaats via airbnb (ik blijf slapen bij iemand thuis, op loopafstand van het vliegveld en de ExCeL Convention Center) had ik rond afgelopen Kerst geboekt. En de vlucht moet ik nog steeds boeken.. Op die manier 'voel' je het niet echt. Natuurlijk blijft het wel veel geld! :)

Daar heb je wel een punt. Zo doe/deed ik uitjes ook vaak.  Nu is het wel zo dat de vliegtickets in vroeg stadium juist niet zo heel duur waren.  Dat gezegd hebbende is die air bnb voor mij een goede tip, omdat 2 overnachtingen in London mijn grootste struikelblok waren. 

Succes met je ticket ;) en ik ben echt heel benieuwd naar je verslag tzt!!

Edited by Marko

Terechte vraag Marko,

Wij gaan derhalve ook maar 1 dag naar SWC. Het was lastig om voor onze  groep van 4 het licht op groen te krijgen omdat niet iedereen hetzelfde inkomen heeft.

Zo hebben 2 van onze groep een hoger inkomen dan de rest. Een aantal punten waar we dan vervolgens op kunnen besparen zijn; geen 3 maar 1 dag (vrijdagmiddag aankomen; zondagavond terug); en ruim van tevoren 2  hotelkamers boeken met vroegboekkorting via Tui. Vervoerskosten hebben we weten te reduceren  (lease & eurotunnel) & parkeren bij een kennis in Londen.

En zaterdag 16 juli staat de grootste Jawa gathering (www.londonjawa.uk) al op het programma. Utinni!

Wij kijken erg uit naar alle Jedi, Sith Lords, New Order en Empire troopers,  Rebellion pilots, aliens, padawans, Imperial personnel en Resistance fighters. 

Edited by the Prosheshy
foto moet onderaan staan na de tekst
  • Upvote 1

Goeie tips Pros. Ik denk dat ik er bij de volgende enigzins in de buurt zijnde Celebration energie in ga steken om van uit SWA iets te organiseren. Want het sleutelwoord is kosten delen. 

En de UK R2 builders club heeft zojuist ook aangekondigd aanwezig te zijn bij Star Wars Celebration. 

R2- Builders-club-SWC.jpg

Edited by the Prosheshy

Op 8-5-2016 at 21:55 zei Marko:

Goeie tips Pros. Ik denk dat ik er bij de volgende enigzins in de buurt zijnde Celebration energie in ga steken om van uit SWA iets te organiseren. Want het sleutelwoord is kosten delen. 

Super idee Marko! Dit lijkt me ook wel wat, dan is het zowel voordeliger als een leukere beleving. Duurt alleen nog wel een paar jaar voordat het weer naar Europa komt denk ik? :(

Ze doen om en om Amerika en rest vd wereld. Ik zou geld zetten op 2020 pas weer Europa als we pech hebben.

En tegen die tijd is Star Wars Awakens-Con al wel van de grond, toch? :P

• Upvote 1

49 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Ze doen om en om Amerika en rest vd wereld. Ik zou geld zetten op 2020 pas weer Europa als we pech hebben.

En tegen die tijd is Star Wars Awakens-Con al wel van de grond, toch? :P

De laatste paar jaar is het om en om; daarvoor niet. Verder kan Japan ook zomaar weer aan de beurt komen.

Name Date Venue City
Celebration I April 30-May 2, 1999 Wings Over the Rockies Air and Space Museum Denver, Colorado
Celebration II May 3–5, 2002 Indiana Convention Center Indianapolis, Indiana
Celebration III April 21–24, 2005 Indiana Convention Center Indianapolis, Indiana
Celebration IV May 24–28, 2007 Los Angeles Convention Center Los Angeles, California
Celebration Europe July 13–15, 2007 ExCeL Exhibition Centre London, United Kingdom
Celebration Japan July 19–21, 2008 Makuhari Messe Chiba, Japan
Celebration V August 12–15, 2010 Orange County Convention Center Orlando, Florida
Celebration VI August 16–19, 2012 Orange County Convention Center Orlando, Florida
Celebration Europe II July 26–28, 2013 Messe Essen Essen, Germany
Celebration Anaheim April 16–19, 2015 Anaheim Convention Center Anaheim, California
Celebration Europe III July 15–17, 2016 ExCeL London London, United Kingdom
Celebration Orlando April 13-16, 2017 Orange County Convention Center Orlando, Florida

Mbt de Star Wars Awakens Con: wil je met mij op de foto dan? :)

Edited by Dennis

Ik lette niet op afgelopen cons, maar meer op wat ik vorig jaar iemand officieels klinkend heb horen zeggen.

Lekker vage bron zo :P

En ligt eraan, je bent toch niet zo'n celeb die 30 piek voor een handtekening vraagt he?

1 minuut geleden zei BoxerlessBossk:

En ligt eraan, je bent toch niet zo'n celeb die 30 piek voor een handtekening vraagt he?

Op dit forum geregistreerde leden mogen gratis. Dus je hebt geluk.

• Upvote 1

Zie net dat Rogue One regisseur Gareth Edwards en Lucasfilm president Kathleen Kennedy op de vrijdag een interview geven. En wij hebben kaarten voor de zaterdag; arrgghhh

Edited by the Prosheshy

Ik denk dat een BTS reel het maximale is. Het lijkt me nl sterk dat er 3 trailers gaan komen; trailer 1 is +- 1 maand oud en trailer 2 zie ik mede daarom pas in het najaar verschijnen (te vergelijken met TFA)

4 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

TFA had er drie... Al waren ze wel eerder begonnen natuurlijk.

Precies. 3 trailers waarvan de eerste eind 2014 (dik een jaar vantevoren) verscheen, trailer 2 in april (net als de eerste van Rogue One) en trailer 3 in oktober.

Ik kan me niet indenken dat ze nu met meer dan 1 nieuwe trailer gaan komen voor de release.

Edited by Dennis

En Carrie Fisher komt ook! Wat is een Celebration zonder een princess/ Resistance general; Keep em coming those guests!!!!!

Edited by the Prosheshy

Voor wie kaarten heeft maar nog geen vervoer/overnachting; mooie last minutes via Travel bird in het weekend van SWC in Docklands ?utm_campaign=nl-wk21-2016-to-fly-double( Docklands Hilton naast Excel) met vlucht vanaf E'hoven/A'dam, Groningen of Weeze)

Edited by the Prosheshy

Dave Filoni zal er ook zijn, en hij neemt twee afleveringen van Rebels mee! Mooi, want de dubbele afleveringen aan het begin en eind van het seizoen zijn altijd het beste. Betekent dat de rest van de wereld ze niet heel lang na Celebration zal zien :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now