Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars Celebration 2016 (15-17 juli)

Recommended Posts

Inmiddels is het evenement bijna uitverkocht. Zijn er nog meer mensen die van plan zijn om hier naartoe te gaan? Het wordt mijn eerste Celebration, ben benieuwd wat ik kan verwachten. Waarschijnlijk een hoop Rogue One nieuws, al hoop ik op een vroege teaser/trailer van Episode VIII. :D

Aangezien de 3-dagen tickets en de zaterdag snel waren uitverkocht, en ik m'n nieuwe creditcard niet op tijd had, ga ik niet. Want ik ga alleen als ik alle 3 dagen kan gaan. Net als de vorige twee keer in Europa daar was ik wel bij. Heel jammer! Maar hopelijk zenden ze alle beelden weer online via Verizon uit, net als bij Celebration Anaheim, zodat je alle beelden en hoofdpanels kan volgen. Niet helemaal hetzelfde, maar beter als niks!

Ik sluit mij aan bij SWbluedog. Zeker aangezien het in Londen is, is 1 dag nauwelijks de moeite waard. Gezien er alleen nog maar kaarten zijn voor vrijdag en zondag is het ook qua vervoer nog eens moeilijker. Hopelijk is het de volgende keer in een land op autorijden afstand. Dan is 1 dag makkelijker. 

Hopen op de volgende keer dus.

Ik sluit mij aan bij SWbluedog. Zeker aangezien het in Londen is, is 1 dag nauwelijks de moeite waard. Gezien er alleen nog maar kaarten zijn voor vrijdag en zondag is het ook qua vervoer nog eens moeilijker. Hopelijk is het de volgende keer in een land op autorijden afstand. Dan is 1 dag makkelijker. 

Hopen op de volgende keer dus.

Snap ik, je zou er natuurlijk ook twee dagen van kunnen maken en de tweede dag naar Madam Tussaud ;) Londen is best leuk. :)

Snap ik, je zou er natuurlijk ook twee dagen van kunnen maken en de tweede dag naar Madam Tussaud ;) Londen is best leuk. :)

Klopt ;) maar ik ben al vaker in Londen geweest. Ik ben destijds ook 1 dag naar Doctor Who event geweest en heb gemerkt dat ik dat gewoon te kort vond. Bovendien ben ik net naar Keulen geweest naar de Star Wars tentoonstelling daar. :) De tentoonstelling in Keulen is overigens ook echt de moeite waard.

Ik overweeg wel te gaan en er dan een dagje Londen aan vast te plakken. De zaterdag is wel uitverkocht, maar een dagje de stad in tussendoor klinkt niet verkeerd :).

Ik overweeg wel te gaan en er dan een dagje Londen aan vast te plakken. De zaterdag is wel uitverkocht, maar een dagje de stad in tussendoor klinkt niet verkeerd :).

Let's meet up! ;)

Ik zou graag willen, maar vind een weekendje London etc te kostbaar, ik hoop dat de volgende op een wat meer "auto-bare" afstand is. 

Het is om en om de VS en ergens anders. Dus pas over 2 jaar, of vier of zes als het eerst naar Azië of Australië gaat, hebben we weer de kans. Voorlopig is Londen dus de beste mogelijkheid :/

Maar je bent toch al minimaal 300 kwijt aan vervoer entree en overnachting en dan wil je ter plaatse ook nog wat te spenderen hebben......

Edited by Marko

Tickets in huis en hotel geboekt. Super cool. Hoe meer Nederlandse zielen hoe meer vreugde.

Waar verblijf je? Ik heb wel al entreetickets, maar nog geen verblijfplaats geregeld.. :$

Waar verblijf je? Ik heb wel al entreetickets, maar nog geen verblijfplaats geregeld.. :$

via airbnb.nl een studio op 5 minuten loop afstand van excel. Voor een zeer knappe prijs. Wij gaan met zijn tweeën. 

Bedankt voor de tip, ik ga eens even goed rondkijken. Word nu toch wel eens tijd om een verblijfplaats te boeken..

Verborgen bijdragen

300? Das optimistisch.

3 dagen ticket: 70 GBP in de VVK; oftewel € 105

Retourticket London: € 150 (gemiddeld genomen)

Het is vr-za-zo en je wil niks missen, dus kom je donderdags aan en vertrek je op maandag. Maw: 4 overnachtingen. € 50 voor een fatsoenlijke hotelkamer (is al laag vind ik) x 4 dus: € 200

Vervoer van het vliegveld naar je hotel. € 15 per keer? € 30 totaal

Eten en drinken. Doe je toch zeker 3x per dag. We doen goedkoop en halen wat bij de supermarkt en dagelijks McDonalds. € 20 per dag (als je het daarmee al red) x 4 = € 80

Dan zitten we al op € 565 en hebben we nog geen merchandise ofzo.

Ik heb lang gedubt maar ga deze overslaan. Heb in het verleden vaak conventies in het buitenland bezocht en ben verwend geraakt door de laatste Celebration Europe (op 1u15m rijden; dus geen verblijfkosten - leasebak; dus geen vervoerskosten - perskaart; dus gratis entree).

Had gehoopt op wederom Essen of Parijs (Disneyland).

De weekendtickets waren snel weg....dus was de keuze simpel: het bespaarde geld wordt in merchandise gestoken.

Ik was juist weer aan het twijfelen geslagen, het zal minimaal 6 jaar duren voor de volgende mogelijkheid. Ik denk aan de vrijdag, het is dan zomervakantie. Met zn tweeen easyjet 150, donderdag weg zaterdagnamiddag terug. Twee nachten 200. Toegang 1 volw en 1 kind 62. En dan nog wat bussen etc.

150+200+62 Eten doen we thuis ook😉😾Resterend probleem....... Zakgeld😰 

Ik ben nog nooit op zo'n Star Wars event geweest. Dit jaar wel zitten denken aan om naar Star Wars Celebration te gaan, maar ik heb zolang zitten twijfelen dat de (weekend) kaarten waren uitverkocht. Toen hoefde ik dus niet meer te twijfelen :P. Voor een enkele dag zou ik ook niet naar Londen gaan. Volgend jaar eerst maar eens Dutch Comic Con proberen, kijken hoe dat bevalt. Alhoewel het denk ik wel wat minder groot dan Celebration zal zijn.

Ik ben er niet.

Was graag met mijn vrienden gegaan. Maar 'real life' maakte het wel heel moeilijk.

ps. Zijn er mensen hier die specifiek voor handtekeningen gaan ?

Ben zelf naar Celebration Essen en Anaheim geweest. Het zijn echt super leuke events! De tijd vliegt voorbij!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now