Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars: The Force Awakens Marathon Challenge

Recommended Posts

Gefeliciteerd en succes aan de winnaars :D

Ieder uur een foto van jullie voor een time lapse lijkt me ook wel grappig :D, kunnen we zien hoe het jullie vergaat. Gelukkig is het geen episode 1 challenge met Jar Jar audio commentary track xD.

Even een korte reactie (zit namelijk op werk):

Het ziet er naar uit dat we een nieuwe deelnemer naar voren mogen schuiven straks, maar ik houd nog een slag om de arm. Een van onze winnaars, @Cosmic Shinobi heeft tot op heden niet gereageerd op e-mails en is sinds vrijdagmiddag niet meer op het forum geweest. Hij heeft tot 18:00 de tijd om iets van zich te laten horen. Anders gaan de Pathé en ik op zoek naar een nieuwe derde deelnemer en valt hij dus af.

Ik vermoed dat hij niet op tijd zal reageren, er is dus nog hoop voor enkelen van jullie (er zal iemand worden uitgekozen tot we iemand vinden die inderdaad in staat is om deze week vanaf morgenochtend 10:00 mee te doen). Een reactie in dit topic waarin je je deelname herbevestigt zou fijn zijn. Zegt het voort! :)

Inmiddels is het officieel: Cosmic Shinobi is vervangen door @Thorgar als deelnemer aan de Star Wars: The Force Awakens Marathon Challenge in de Pathé ArenA. :) Gefeliciteerd met je deelname en wellicht tot morgen!

Zag rond het middaguur een tweetje van Pathé over jullie, al baas dat jullie het iig zo lang vol hadden gehouden.

Wij willen updates, want op dit moment zijn jullie de grootste TFA-experts hier natuurlijk ;)

Leuk om te zien wellicht: een blog met filmpje van Pathé waarin onze deelnemers ook te zien zijn.

Ik heb de drie deelnemers gisteren in de ochtend en in de avond (als Kylo Ren) ontmoet. Ik ben net als Bossk en Elodya hierboven erg benieuwd hoe het inmiddels met ze gaat! :) Vond het overigens grappig dat de manager (?) voorafgaand aan de voorstelling van 20:00 nog even noemde dat er drie deelnemers van 'een community' bereid zijn gevonden om deel te nemen aan de marathon challenge. Was wel leuk geweest als ze ook even de website naam hadden genoemd, maar á la. Volgens mij hadden sommigen van mijn vrienden niet eens door dat het om mijn website ging, niemand gaf een kik. :P

• Upvote 1

Hey Luke's and Leia's,

Het was een geweldige ervaring om gedaan te hebben. Helaas zelf na 10x gestopt. Begon weg te zakken en heb (nu had) een kat alleen thuis zitten sinds woensdagochtend 8 uur. Kon het hem niet aandoen om nog langer alleen te blijven. Een 11e of 12e keer was me met veel moeite mss nog gelukt maar een 13e keer zeker niet meer. Maar na een 12e keer zou ik ook niet meer thuis kunnen komen. En dan kies je toch voor de verstandige optie, en 10x achter elkaar dezelfde film kijken is sowieso al een prestatie op zich. Ook een mooi rond getal :)

De film zelf was geweldig, ik zal maar geen spoilers verklappen zoals bijvoorbeeld te zeggen dat Darth Vader de vader van Luke én Leia blijkt te zijn. (Oops, heb ik nu toch al wat verklapt)

Ramon en Pathé bedankt voor deze geweldige ervaring.

• Upvote 1

Heyy hoi allemaal  ik mag vol trots zeggen dat ik een Star Wars freak ben :D

Heb met 14x & 47 uur achter de rug de challenge gewonnen :) YEAHHYEAHHHH helemaaal te gek 

was met 13 x al de winnaar maar kon t niet laten nog een 14e keer te gaan ;)  klinkt gewoon wat mooier haha 

was ook in zaal 14 dus das wel zo mooi :D

Ben wel hastikkie gaaarrr maar zeker de moeite waard 

Will Ramon bedanken  voor deze ultieme uitdaging & natuurlijk ook Pathe voor al de goede zorgen 

We werden als ware VIPS in de watten gelegd , eten & drinken snoep chips nootjes wat dan ook

konden pakken wat we wilden uit de Pathe winkel 

Ik ga nu lekker ff een weekie pitten :P hahaa & dan weer naar de film met een jaar gratis Pathe pas :D

WHOEEHOEEEEEEE 

Nogmaals bedankt Ramon

Groeten allemaal Martijn

Sow, 14 keer in  47 uur. Niet normaal. Gefeliciteerd met je prestatie! Hopelijk was de film nog steeds goed de 14e keer.

En nu, welterusten! ^_^

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now