Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Ramon

Star Wars: The Force Awakens Marathon Challenge

Recommended Posts

Bij deze meld ik me aan voor de Force Awakens marathon!!! Aangezien dit alleen haalbaar is voor echte fans, kan de rest alvast zijn biezen pakken... I'm winning this thing *Like Anakin during that way too long podrace*

Echt iets voor mij 

Als Filmaker kan ik flink wat marathon film uurtjes kijken aan.

Zie dit als de ultieme uitdaging als film liefhebber en groot Star Wars Fan 

The Challenge its one 

Edited by Briko

6 uur geleden zei Marco Verbeek:

Stel nou dat alle drie de fans de gehele 27 uur volhouden? Wat gebeurd er dan?

Verlenging.

En daarna penalties.

• Upvote 1

5 uur geleden zei degekstekris:

Aanmelden kan tot maandag 20:00. Worden de 3 gelukkige deelnemers die avond ook meteen bekend gemaakt? Reuze zenuwachtig voor de bekendmaking!

Ik ben inderdaad van plan om de deelnemers maandagavond bekend te maken. :)

3 uur geleden zei Thorgar:

Ik meld me hierbij aan.

Net met mijn manager 3 dagen verlof ervoor geregeld :)

@Thorgar Ik hoop dat je dit niet serieus meent? Je kunt je alleen aanmelden voor een kans op deelname. Er kunnen slechts 3 fans deelnemen aan de challenge. ;)

9 uur geleden zei Marco Verbeek:

Stel nou dat alle drie de fans de gehele 27 uur volhouden? Wat gebeurd er dan?

Ter verduidelijking: Degenen die het 27 uur volhouden winnen een prijs. Wat die prijs is, is mij zelf ook nog niet duidelijk. Degene die het echter het lángste van de drie volhoudt, wint als enige de hoofdprijs: een jaarabonnement op Pathé Unlimited.

• Upvote 1

Ik meld me bij deze af, jongens...

Ik ga liever de eerste keer met de groep waarmee ik het al had afgesproken, dan is de beleving het mooist!

Succes aan degene die wel mee gaan doen!

Uit de koker kwamen de volgende getallen:

3 (@degekstekris

14 (@Cosmic Shinobi)

En het laatste getal werd zowaar een 1! @Martijn

The Force was strong with you! Ik zal een mailtje sturen met jullie contactgegevens naar mijn contactpersoon bij Pathé, als het goed is zal zij of iemand anders in de loop van morgen contact met jullie opnemen. Ik stel het zeer op prijs als jullie even kunnen laten weten of jullie ook echt beschikbaar zijn om vanaf woensdagochtend 10:00 vele malen achter elkaar de nieuwe film te gaan kijken. Zoals ik al zei, degenen die het 27 uur volhouden winnen 'een' prijs. Is mij helaas nog steeds niet duidelijk wat precies. De winnaar wint als enige de hoofdprijs: een jaarabonnement op Pathé Unlimited.

Van harte gefeliciteerd winnaars en May the Force be with you this week!

Laten jullie nog weten hoe het geweest is? Ik ben zelf woensdag bij twee voorstellingen in de Pathé ArenA aanwezig, dus heel misschien dat we elkaar nog tegenkomen..

1.jpg

3.jpg

14.jpg

Super, gefeliciteerd en heel veel succes alle drie! Ik hoop heel erg dat jullie ons updaten over jullie ervaring, en dat jullie op het forum blijven rondhangen :)

Het wachten is beloond, wat ben ik super blij. Ik ben morgen de hele dag bereikbaar, jullie heb mijn e-mail al door dit account maar hebben jullie een telefoonnummer nodig? Ik zal deze even naar je sturen in een pm.

En ik zal zeker wat laten horen tijdens de marathon op het forum! Iedereen veel plezier alvast met de film!

34 minuten geleden zei Martijn:

wauwwauwwauww TE GEKKKKKK :D 

super bedankt alvast Ramon ben er even stil van 

Geen dank, ben blij dat je zo enthousiast bent! Veel succes tijdens de marathon, je zult het nodig hebben. :) Laat je van de week ook nog weten hoe het is/was? Ik zou het ook leuk vinden om een foto van jullie 3 te hebben voor op de website! (of iig het forum, als jullie dat goed vinden)

9 minuten geleden zei degekstekris:

Het wachten is beloond, wat ben ik super blij. Ik ben morgen de hele dag bereikbaar, jullie heb mijn e-mail al door dit account maar hebben jullie een telefoonnummer nodig? Ik zal deze even naar je sturen in een pm.

En ik zal zeker wat laten horen tijdens de marathon op het forum! Iedereen veel plezier alvast met de film!

Het is je gegund Kris. ;) Ik heb reeds jullie namen en e-mail adressen doorgegeven aan mijn contactpersoon bij Pathé Nederland. Daarbij ook de vraag gesteld wat nu de volgende stap is. Ik neem aan dat ze zelf morgen contact met jullie op zal nemen per e-mail, maar mocht de procedure anders zijn horen jullie het natuurlijk meteen! Ook jij veel succes alvast, moge de beste winnen. :)

Dank je Ramon zal wel lukken ;) Hopelijk komen we elkaar ook nog tegen, lijkt me leuk met zn alle op de foto.

Voel me nu al een winnaar :D 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now