Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Elodya

Leven van een Star Wars fan

Recommended Posts

http://thoughtcatalog.com/johanna-mort/2015/05/15-things-you-should-know-about-dating-a-star-wars-fan/

Ik kwam laatst dit artikel tegen, in principe over wat je moet weten als je een Star Wars fan zou daten, maar ik denk dat het ook wel op het leven algemeen van toepassing is! Natuurlijk lekker extreem, maar in een aantal punten herken ik mezelf toch wel. Dus kom maar op! Aan welke van deze punten zijn jullie 'schuldig'? Wel eens een automatische deur met de force open gemaakt? Zeg je wel eens may the force be with you, of alleen hier? Praten zoals Yoda? De 'I love you' 'I know' was zeker wel iets dat mijn ex zei haha :) Eigenlijk is de vraag dus meer: hoe komt je Star Wars-fan zijn in je dagelijks leven offline tot uiting? 

Facebook heeft een optie om je profielfoto te veranderen met lightsaber! Voor de mensen die ervoor uit durven komen dat ze fan zijn haha, dus nu weet iedereen het, als ze het nog niet al van me wisten.... Zelf vind ik ze erg leuk, en jullie? Leuke actie, of doe je er niet aan mee? :) 

http://www.cnet.com/news/slap-a-lightsaber-on-your-facebook-profile-to-celebrate-star-wars/ 

My 2 cents: een echte fan heeft bijna altijd een SW profiel- of omslagfoto. Nu krijg je stiekem toch een hoop van die meelopers. Van mij had t niet gehoeven.

Edited by Dennis

26 minutes ago, Dennis said:

My 2 cents: een echte fan heeft bijna altijd een SW profiel- of omslagfoto. Nu krijg je stiekem toch een hoop van die meelopers. Van mij had t niet gehoeven.

Daar heb je ook wel weer gelijk in. Mijn omslagfoto is wel Star Wars maar niet enorm uitgesproken, dus een niet-fan herkent het niet als zodanig. In mijn vriendenlijst zijn er maar twee of drie lightsabers... 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this