Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Interviews op StarWarsAwakens.nl

Recommended Posts

Goed nieuws!

Jason Fry heeft vandaag laten weten een interview voor StarWarsAwakens.nl te willen doen!

Voor dgenen die Jason Fry niet kennen: hij is een auteur van veel, heel veel Star Wars boeken en naslagwerken, waaronder het onlangs verschenen (en enorm geprezen) Luke Skywalker boek 'Weapon of a Jedi'.

http://starwars.wikia.com/wiki/Jason_Fry

Voor dit interview heb ik jullie hulp nodig! In deze thread kun je namelijk vragen voor Jason posten. De beste/leukste zullen ook daadwerkelijk aan hem gesteld worden!

De uiterste inzenddatum is zondag 6 december 9:00.

Aarzel dus niet en post je vra(a)g(en)!

Edited by Dennis

Hoi Jason hoe ben jij begonnen met het schrijven van deze mooie boeken???........

wie is jou favoriete droid....

R2-D2 of BB8?????

en wie vind het meest aangstjagend ???

Kylo ren of Darth vader...

Edited by Pim petersen

Oeh ik zie dat hij een speciale interesse in astrography heeft, dat vind ik echt cool! 

Wat is je favoriete planeet, en waarom? Heb je zelf voor een boek wel eens invulling gegeven aan een planeet die niet echt in de films beschreven wordt?

Succes met het interview, wat gaaf dat je dit doet!

Op 3-12-2015 21:07:45 zei BoxerlessBossk:

Dennis wat ben jij een baas.

Ik denk er ff over na!

Haha! Thnx!

Op 4-12-2015 07:16:24 zei Pim petersen:

Hoi Jason hoe ben jij begonnen met het schrijven van deze mooie boeken???........

Top. Ik neem hem -in iets andere vorm- mee!

9 minuten geleden zei Elodya:

Oeh ik zie dat hij een speciale interesse in astrography heeft, dat vind ik echt cool! 

Wat is je favoriete planeet, en waarom? Heb je zelf voor een boek wel eens invulling gegeven aan een planeet die niet echt in de films beschreven wordt?

Succes met het interview, wat gaaf dat je dit doet!

Je vraag wordt meegenomen!

Check de link in mn signature voor 118+ andere interviews ;)

Wist je tijdens het schrijven de grote lijnen van The Force Awakens?

Heb je een favoriet Star Wars boek van een andere auteur?

Als je vrije keus had, welk Star Wars personage zou je dan verdiepen in een boek?

16 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Wist je tijdens het schrijven de grote lijnen van The Force Awakens?

Heb je een favoriet Star Wars boek van een andere auteur?

Als je vrije keus had, welk Star Wars personage zou je dan verdiepen in een boek?

Alle 3 erg goed.....2 en 3 neem ik mee (1 had ik zelf in een iets andere vorm al).

• Upvote 1

Sow!

Interview 1 voor StarWarsAwakens.nl (en mn 120e met iemand van SW) is zojuist een feit geworden!

Jason heeft alle vragen beantwoord.....en (serieus) zelfs een kleine scoop inzake iemand uit TFA gegeven! Jazeker: we hebben een TFA wereldprimeur (die zeer klein is en zeer vaag (maar nog nergens anders te lezen was).....maar who cares? :P )

Zodra ik eea netjes heb verwerkt slinger ik hem het wereldwijde web op! (deze site en mn blog dus)

• Upvote 3

Newflash! Naast het interview dat ik eerder aankondigde (hint: Rebels) , binnenkort nóg 3 nieuwe! Stay tuned.......

Ok.

The Force bestaat echt.

Binnenkort kunnen we nog een EXCLUSIEF interview presenteren. Weliswaar een korte.....maar wél een met een van de hoofdrolspelers van de Star Wars saga! B|xD

Hoppa: een exclusief interview op de zondagochtend!

Niemand minder dan KEITH SZARABAJKA was bereid om een inteview te geven voor deze site.

Fans kennen hem beter als CIKATRO VIZAGO uit Star Wars Rebels, maar indien je films als Argo en The Dark Knight hebt gezien ken je hem ook zeker van deze titels!

Het interview is hier te lezen: http://www.starwarsawakens.nl/interviews/interview-met-keith-szarabajka-cikatro-vizago-in-star-wars-rebels/

cikatro_vizago_sw_6338.jpg

Vers van de pers: vlak nadat TFA wereldwijd in premiere ging was BILLY DEE WILLIAMS bereid om enkele vragen te beantwoorden!

Exclusief voor StarWarsAwakens! Uiteraard werd ook de vraag gesteld waarom hij niet in TFA zat....en of we hem in VIII gaan terugzien!

http://www.starwarsawakens.nl/interviews/exclusief-interview-met-billy-dee-williams-lando-calrissian/

Impressive. ...most impressive.  Aka Dennis je bent een baas!

Als hij nog niet benaderd is voor VIII........ vrees ik dat dat ook niet zal gebeuren.  Alhoewel je nooit weet wat waarheid is. 

Edited by Marko

19 minuten geleden zei Marko:

Impressive. ...most impressive.  Aka Dennis je bent een baas!

Als hij nog niet benaderd is voor VIII........ vrees ik dat dat ook niet zal gebeuren.  Alhoewel je nooit weet wat waarheid is. 

Klopt. In 2007 sprak ik Karen Allen en vroeg haar of ze in Indy 4 te zien was. Ze zei dat ze wel wilde maar van niets wist. Een week later werd op een conventie (ik dacht San Diego ComicCon) de cast van Indy 4 bekendgemaakt......waar zij dus ook deel van uitmaakte. Mike Quinn (Nien Nunb) heeft tot een paar weken geleden ook niets gezegd en alles weggewuifd.......pas toen in oktober de trailer uit kwam heeft hij 'bekend'.

Neemt niet weg dat ik de vraag wel moest stellen; voor hetzelfde geld hadden we een wereldprimeur gehad. xD

Overigens staan er de komende weken nog 3 interviews op stapel........wat cryptische hints (gewoon, omdat dat leuk is ^_^)

-Aangeklede Oscar

-Springen in de woestijn

-Groene oink!

26 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Ja, net die ene hint die ik wel door had :P

Kan niet zoveel over z'n muziek vinden, is ondanks de naam van het label niet SW-gerelateerd toch?

Nope. Niet SW gerelateerd.

Die andere twee komen begin 2016!

Op 22-12-2015 at 17:02 zei Dennis:

-Aangeklede Oscar

-Springen in de woestijn

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Ja, net die ene hint die ik wel door had :P

Speciaal voor jou een nieuwe hint:

Bij 'Aangeklede Oscar' hoort deze: "Wie is de Mol.."

je kan stephen op FB vinden hij update zijn page regelmatig

en of Billy in ep VIII Zal zitten ... Tja 

je kan het hem vragen als je naar Dutch Comic Con in 2016 komt maar of hij je vraag zal beantwoorden thats the question B|

Vandaag maar liefst 2 (korte) interviews!

"Springen in de woestijn" was de hint die uiteraard sloeg op JULIUS LEFLORE; de stuntman die als Weequay als eerste 'head first' in de Sarlacc Pit dook!

http://www.starwarsawakens.nl/interviews/interview-met-julius-leflore-weequay-en-stuntman-in-return-of-the-jedi/

"Aangeklede Oscar" en "Wie is de Mol.." waren de hints die betrekking hadden op JOHN MOLLO; de kostuum designer van A New Hope (waarvoor hij een OSCAR won) en The Empire Strikes Back!

http://www.starwarsawakens.nl/interviews/interview-met-john-mollo-costume-designer-van-a-new-hope-en-the-empire-strikes-back/

.....amper een dag later weer nieuws: binnenkort presenteren we het eerste 'The Force Awakens' interview. Yup: iemand uit deze film gaat een paar vragen beantwoorden.......stay tuned!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now