Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
RogueLeader

Fallout 4

Recommended Posts

Ik weet niet hoe veel gamers er hier aanwezig zijn (naast de Star Wars games natuurlijk), maar ik ben de laatste week flink bezig geweest met  Fallout 4. Misschien ook een van de redenen dat ik niet zo actief ben geweest op het forum, haha. Erg verslavend, maar wel met meer dan genoeg irritante fouten waardoor ik het niet een absolute klassieker vindt. The Witcher 3 was als RPG veel beter. Jullie gedachtes?

rqnnwc2hmf9uzagjzdtu.png

4 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Sorry mate, in Fallout 3 nog steeds nooit meer dan een kilometer buiten de vault gestapt.

Als je mij nou ff een beetje van jouw vrije tijd geeft...

Vond Fallout 3 niks, Fallout 4 is een stuk beter. En ja, je hebt wel flink wat vrije tijd nodig voor een game als deze... :P 

Ik zou die game graag eens willen spelen, maar ben nog steeds niet klaar met The Witcher 3 en heb echt amper tijd om de games te spelen die ik graag zou willen spelen. Dat was een (paar) jaar geleden wel anders. Geniet nog maar even van die mooie tijd! :)

Op 2-12-2015 21:13:14 zei Ramon:

Ik zou die game graag eens willen spelen, maar ben nog steeds niet klaar met The Witcher 3 en heb echt amper tijd om de games te spelen die ik graag zou willen spelen. Dat was een (paar) jaar geleden wel anders. Geniet nog maar even van die mooie tijd! :)

Dan ben je denk ik pas over twee jaar klaar, wat een game is The Witcher 3 zeg!

Haha, heb zelf inmiddels ook exact 150 uur in The Witcher 3 zitten. Ben bezig met de DLC. Verhaal en de meeste sidequest heb ik uitgespeeld. Ben vreemd genoeg alleen totaal geen liefhebber van Gwent. Die sidequest heb ik dan ook nog als enige over. En de achievements (ik heb een Xbox One) zal ik ook niet gaan halen.

Ben sinds jaren weer eignaar van een console. Ps4. Nu zag ik deze titel , Fallout4, alsmede The Witcher hierboven genoemd. Op youtube kan ik zien dat het grafisch prachtige games zijn, beide in een sfeertje dat ik ook kan waarderen. 

Nu is er een ding. Het zijn RPGs en ik snap niet precies wat dat nu inhoud en dus....of deze games wel aan mij besteed zijn. Wat is nu het verschil tussen een RPG en een fps of tps of actie adventure. 

Nog even wart meer info. Op zich vind ik 'anders' wel prima, maar het moet me wel duidelijk zijn wat ik moet doen en daar progressie in de game mee boeken, verder houd ik van goede (lineaire)  verhalen in games. Ik nader nu met veel plezierhet einde van killzone SF en de half live serie is mijn all time favoriet.

Ik hoop dat de hardcore gamers alhier me kunnen verlichten tav genoemde RPGs en wellicht nog wat tips kunnen geven......

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this