Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Dennis

Star Wars Rebels seizoen 3

Recommended Posts

Het zou mij niets verbazen als seizoen 3 het laatste seizoen is.....en de laatste aflevering overgaat in Rogue One.

Ik blijf erbij: Alan Tudyk speelt Zeb. :P

Ik gok niet dat seizoen 3 zo'n einde gaat krijgen. Het zou raar zijn. Zolang Rebels succesvol is en de marketing eromheen flink wat speelgoed kan verkopen, zal de serie niet zomaar stoppen om over te gaan in een film. 

Alleen jammer dat de seizoenen in Nederland niet worden verkocht. Ik heb seizoen 1 thuis liggen en stream seizoen 2 op het net.

Ruige finale van seizoen 2. Ik hoop dat voor Ashoka ook nog een flink aandeel wordt weg gelegd in de toekomst. Dit is nu echt zo'n karakter dienik een eigen film gun. 

Alles bij elkaar zijn de karakters uit rebels behoorlijk likeable. Mijn soft spot ligt daarbij, bij de force users......as always....

Mensen liegen natuurlijk, maar volgens Filoni is de rol van Ahsoka in Rebels wel voorbij nu. Ik geloof zeker dat we haar nog gaan tegen komen, maar in Rebels..?

Dat is wel erg spijtig zeg! Blijven we achter met een open einde. Ahsoka rocks. Zou mooi zijn om haar ontwikkeling verder te zien. 

Heb het ook even opgezocht. Alleen jammer dat het boek is gericht op een jonger publiek. Heb nog geen ervaring met die junior boeken. Misschien toch het proberen waard.

Zo. Aflevering 1 gezien......wat vonden we er van?

Ik ga het kort houden:

Prima aflevering en Tom Baker was fantastisch als Bendu (ik vind hem de beste stemacteur van heel deze serie)

Om even de vergelijking te trekken met de opener van vorig seizoen.. Siege of Lothal was een betere aflevering.

..maar Steps into Shadow is een betere seizoensopener. Veel nieuwe elementen die dit seizoen een grotere rol gaan spelen. Thrawn en Bendu natuurlijk, maar ook een meedogenloze Ezra, een kritische Kallus, de rebellencel van Dodonna, en Kanans spiritualiteit. Topaflevering!

Volgende week kan alleen maar betee worden. Maul en holocrons, zin an!

Even los hiervan.. de soundtracks van season 1 en 2 zijn deze week verschenen. En dat is best wel een aanrader. Wat zit daar fantastische muziek tussen!

Kiner mag overigens ook best een poging wagen om een keer een anthology van muziek te voorzien, Rebels klinkt altijd wel goed!

Anyway, dikke dikke spoilers in Holocrons of Fate zeg!

Spoiler

Maul heeft geleerd dat "he lives"! Op een planeet met twee zonnen! Vrij duidelijk dat we Obi-Wan gaan zien tegen het eind van het seizoen.

Had zelf liever gezien dat Maul achter Palpatine zou gaan, maar ach, mensen zeuren hier ook al jaren om. Ben mag het klusje afmaken waar hij dertig jaar eerder aan begonnen is ;)

Heb btw ook het idee dat ze dit niet zouden doen als de 2020 film een Kenobi film was, maar dat kan aan mij liggen...

Zo! Aangenaam verrast door de eerste 3 afleveringen. Waar het 2e seizoen geweldig begon verzande het daarna al snel weer in de wekelijkse Sabine en Ezra gaan boodschappen doen shit. Om vervolgens weer aangenaam af te sluiten. 

Dit seizoen begon gewoon goed, maar blijft vooralsnog ook nog stapjes bij zetten. Ik ben dus gewoon erg blij met dit seizoen. 

Count me in!

• Upvote 1

2 uur geleden zei Marko:

wekelijkse Sabine en Ezra gaan boodschappen doen shit.

Inlijsten deze! :D

Overigens is het einde van Seizoen 2 echt top en zeker niet zoals bovenstaande quote.

Op 1-10-2016 at 17:22 zei BoxerlessBossk:
  Inhoud verbergen

Maul heeft geleerd dat "he lives"! Op een planeet met twee zonnen! Vrij duidelijk dat we Obi-Wan gaan zien tegen het eind van het seizoen.

Ik dacht weer dat het op

Spoiler

Luke

sloeg.....omdat daarvoor iets gezegd werd over

Spoiler

de Sith vernietigen en Hope (wat m.i. op A New Hope slaat......Luke dus)

.

Edited by Dennis

Week oude aflevering, fok spoilers :P

Denk dat ze allebei zagen wat ze wilden zien. Maul wilde hoop op wraak (Obi-Wan) en Ezra hoop om de Sith te vernietigen (Luke). Kom je samen op het totaalplaatje van Tatooine.

14 uur geleden zei Dennis:

Inlijsten deze! :D

Overigens is het einde van Seizoen 2 echt top en zeker niet zoals bovenstaande quote.

Zei ik toch

"Om vervolgens weer aangenaam af te sluiten. "

10 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Denk dat ze allebei zagen wat ze wilden zien. Maul wilde hoop op wraak (Obi-Wan) en Ezra hoop om de Sith te vernietigen (Luke). Kom je samen op het totaalplaatje van Tatooine.

Wooohh Nelly.... spoiler alert is op z'n plaats, de Nederlandse uitzendingen moeten nog beginnen.

Spoiler

Ik dacht dat Maul het over zijn broer had, daarna over Obi. Wel heel benieuwd hoe die verhaallijn verder loopt. Vergeet niet dat Obi in dit tijdsframe Guinness is en geen McGregor. Met andere woorden, Maul gaat zou Obi''s kont schoppen, gezien de vorm waar hij in verkeerd. Het is naar mijn idee hoogst onwaarschijnlijk dat hij het over Luke had, hoe moet hij immers weten dat anakin kinderen heeft?

Op Monday, October 10, 2016 at 01:20 zei BoxerlessBossk:

Luke, sure

Obi-Wan, I don't think so

"He lives" means I'm alive! 😆

1 uur geleden zei Frans:

Een zingende droide?! WTF!! Moet niet gekker worden. 

dik 35 jaar geleden dansten ze gewoon:

giphy.gifcb58c1cd982f370e22e734320be87c1d.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now