Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Elodya

Verder niemand?!

Recommended Posts

Dat is onverwacht haha! Ik kan het iedereen aanraden.... het is free to play. ;) Welliswaar met behoorlijk wat restricties, maar je kan de hele story spelen en dat is best wel vrijgevig van bioware (de subscription is het overigens helemaal waard!) Ik ben groot fan, persoonlijk kan ik het alleen vergelijken met guild wars 2 maar deze is toch wel veel uitdagender en omvangrijker. De verhaallijnen alleen al zullen veel mensen denk ik erg aanspreken, en de graphics vind ik ook erg mooi. Het spel geeft je in ieder geval echt het gevoel dat je deel bent van het Star Wars universum! 
Zo, hier laat ik mijn promotiepraatje even bij haha :) 

51 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Ik hou van het Old Republic tijdperk, dus als mijn pc-tje het kon, had ik geen verkooppraatje nodig. Helaas though..

Mijn vriendin speelde het van de zomer af en toe met mij op een ultrabook, totaal niet geschikt voor gaming (geïntegreerde videochip en ook nog niet het nieuwste van het nieuwste zeg maar), maar ze kon de game gewoon op low settings spelen. Hebben we nog best wat plezier mee gehad uiteindelijk, alleen vanwege drukte met haar school en mijn werk is het er niet echt meer van gekomen helaas.

Ik heb enorm uitgekeken naar deze game vanwege mijn liefde voor Knights of the Old Republic (2003). Toen het spel bijna 4 jaar geleden uitkwam, was het echter een heel ander spel dan dat het vandaag de dag is. De hoeveelheid content kwam ernstig tekort (elke dag dezelfde raid/instances gaat vervelen), wel heb ik veel plezier beleefd aan Huttball PvP met onze guild destijds. Ik draag het spel een zeer warm hart toe en ben van plan om het in de toekomst zeker weer op te pikken. Het is alleen wachten op een moment dat ik er wat meer tijd voor heb..

Grappig om te zien dat jij na twee maanden de eerste bent die het initiatief neemt om in dit subforum te posten. :)

Ik had eerst ook alleen een laptop, dus verder dan /follow mijn vriend kwam ik niet. Was echt niet te doen! Wel goed om te horen dat het op een ultrabook enigszins te doen is. Daarna heb ik mijn eigen computer gebouwd dus nu loopt het gesmeerd! Behalve dat ik op een Amerikaanse server speel, dus er komt wel de nodige lag bij kijken. Dat neem ik maar voor lief, want je kunt niet tussen EU/NA transferren en helemaal opnieuw beginnen zie ik toch wel een beetje tegen op. Ik heb gelukkig een Australisch raid team gevonden, dus die spelen in de ochtend onze tijd. Ik heb wel twee characters op de Red Eclipse waar ik mee begonnen was. Met de juiste aanmoediging en goed gezelschap kan ik het vast wel opbrengen om daar weer verder mee te gaan!

Over KotFE: Echt voor terugkomen!!! Is zeker de moeite waard. Ik vind het verhaal persoonlijk erg boeiend, en de animaties zijn nog veel mooier dan ze al waren. Een vriend van mij speelde inderdaad ook sinds launch en de game is niet meer te herkennen. Het is veel beter geworden. Met KotFE hebben ze ook alle raids weer relevant gemaakt, door alles top-tier te maken. Hiervoor werden de oude raids namelijk nooit gedaan. Omdat ik er dus niet sinds het begin bij was zijn er voor mij nog zo veel nieuwe dingen te ontdekken, tijd heb je inderdaad wel nodig! Huttball bestaat nog seeds, er is zelfs een nieuwe versie! Ben heel benieuwd wat je van de KotFE story vindt, dus laat maar weten als je tijd hebt gehad om het te spelen. Het verhaal zelf duurt niet eens zo heel erg lang. Maar als je al een tijd geleden bent gestopt ben je misschien ook nog niet level 60? Van 60 naar 65 ben je door de nieuwe story alleen al, dus dat is het probleem niet. Weet alleen niet op welk level je eraan mag beginnen.

Klinkt allemaal erg leuk Elodya! Dus je doet ook actief aan raiden en dergelijke? Zit daar geen beperking op als F2P speler?

Ik heb ook hele goede verhalen gehoord over KotFE, ik heb nog 2 gamecards liggen die ik voor goedkoop op de kop heb kunnen tikken. Dus 4 maanden subscription waarvoor ik alleen maar de code hoef te activeren! :) Wat dat betreft heb je inderdaad misschien ook wel het geluk dat je er pas later mee in aanraking kwam, want dan heb je geen last van die licht bittere nasmaak die de game een paar maanden na de launch meegaf. Een nieuwe Huttball versie? Niet van gehoord, you got me intrigued. :)

Ik ben inderdaad nog niet level 60. Ben ook lang niet verder gegaan met mijn main character (Sith Inquisitor), die nog op 55 hangt. Van de zomer heb ik alleen op een JK gespeeld, maar niet verder gekomen dan level 29 geloof ik. Met het nieuwe levelsysteem waarbij je 1-50 wordt door alleen de class story te spelen en de planetary story quests is het ook een stuk aantrekkelijker geworden om opnieuw te beginnen trouwens. En ik weet niet of PvP nog steeds zoveel XP oplevert, maar in 'the old days' ben ik daar heel wat levels mee opgeschoten door alleen maar met guildies een premade te maken en avonden lang PvP te spelen. Mooie tijd was dat. :)

Als F2P kun je inderdaad niet raiden. Je kunt wel 'operations passes' kopen voor credits of cartel coins, waarmee je dan een week toegang krijgt. Natuurlijk zijn er meer redenen om te subscriben, maar als je alleen geïnteresseerd zou zijn in raids is dat een goedkopere optie, las ik laatst. 

Ze hebben deze week aangekondigd dat hoofdstuk 10 van KotFE begin februari uit komt, en vanaf dan elke maand een hoofdstuk tot en met augustus. Persoonlijk vind ik de focus op single player story een beetje jammer, want het blijft een MMO. Maar goed, er komen vast wel weer betere tijden voor echte content, want de story is in een uurtje of twee ook wel weer klaar (en dan moet je weer een maand wachten!) 

PvP is voor lage levels inderdaad nog steeds best een goede manier! Ook heroic missies (die je nu met een groep kan doen, maar ook alleen met je companion, een groep is dus niet eens meer nodig) geven bizar veel xp dus dan gaat het hard. Als je heroics doet kun je zelfs weer de planetary story overslaan en alleen de class missions doen. Vele wegen leiden naar Coruscant ;)

• Upvote 1

Zelf heb ik ook een Mac, en speel bovendien alleen nog games op console. Heb wel een gerucht gehoord dat er dit jaar mogelijk een remake van de game naar de XB1 en PS4 zou komen... Zelf neem ik dit nog met een korreltje zout, maar het zou wel fantastisch zijn. Ben groot liefhebber van Bioware's werk. En deze zou ik dan ook erg graag eens spelen.

36 minuten geleden zei KyloRen:

Zelf heb ik ook een Mac, en speel bovendien alleen nog games op console. Heb wel een gerucht gehoord dat er dit jaar mogelijk een remake van de game naar de XB1 en PS4 zou komen... Zelf neem ik dit nog met een korreltje zout, maar het zou wel fantastisch zijn. Ben groot liefhebber van Bioware's werk. En deze zou ik dan ook erg graag eens spelen.

Ik neem aan dat je het over Knights of the Old Republic hebt? Dat is een singleplayer RPG uit 2005, in tegenstelling tot de MMORPG Star Wars: The Old Republic uit 2011 (ook ontwikkeld door BioWare, toen echter al eigendom van EA). Van de MMORPG kan ik je nu al vertellen dat die nooit naar de consoles zal komen, de legendarisch RPG uit 2005 zie ik ook niet snel gebeuren maar ik zou er absoluut razend enthousiast van worden als het wel zo was! 

Overigens is er momenteel blijkbaar al een Star Wars open world RPG in de maak bij Visceral, waar de schrijvers van Assassin's Creed en Uncharted op zijn gezet. Ik verwacht meer info op de E3 dit jaar :)

My god, ik haalde gisterenavond wel een aantal dingen door elkaar blijkbaar (topic van Star Wars Uprising). Maar goed, hier is de naam vrijwel identiek, haha. Om eerlijk te zijn was ik The Old Republic ook al helemaal vergeten. Heb die helaas ook nooit gespeeld.

Over de remake van KOTOR: KLIK!

Edited by KyloRen

Op 16-1-2016 at 08:38 zei KyloRen:

My god, ik haalde gisterenavond wel een aantal dingen door elkaar blijkbaar (topic van Star Wars Uprising). Maar goed, hier is de naam vrijwel identiek, haha. Om eerlijk te zijn was ik The Old Republic ook al helemaal vergeten. Heb die helaas ook nooit gespeeld.

Over de remake van KOTOR: KLIK!

Maakt niks uit, kan gebeuren! ;) En wat betreft die remake.. ik help het je hopen, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik denk dat we beter kunnen uitkijken naar de game van Visceral. Binnen een paar maanden weten we heel wat meer! :)

• Upvote 1

Dus, zojuist is een nieuwe trailer vrijgegeven. Mijn mond viel toch echt even open. Die grafische pracht... het verhaal wat ze vertellen... wauw. Blijf het rot vinden dat 'ie niet officieel op de Mac te spelen is... 

Bas. Ik roep dit zo zonder verder na te denken hoor (ben net wakker). Maar kan je het niet in zo'n windows emu op mac spelen dan? 

Speel het zelf wel al jaren en zal eens in-game rondvragen ook of iemand misschien een tip heeft. Volgens mij heb ik wel eens eerder iemand erover gehoord.