Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
CptHansOlo

Elfia 19-20 September 2015, Arcen

Recommended Posts

Nog nooit van gehoord. Is het vergelijkbaar met de Elf Fantasy Fair? :) En je gaat erheen om foto's te maken? Tof, als professioneel fotograaf of hobbyist? :D

Elfia is wat voorheen Elf Fantasy Fair werd genoemd.

En het fotograferen is puur hobby. Maar begint wel aardig uit de klauwen te lopen :)

Aah, ik vond het al erg erop lijken. Ik dacht dat alleen dat dat altijd in Haarzuilens was. Maar als ik het goed begrijp zijn er dus twee locaties die afwisselend worden gebruikt.

Ik ben er zelf niet, maar weet dat er niet veel star wars zal zijn. de Dutch Garrison bijvoorbeeld is niet uitgenodigd door de organisatie voor deze editie. De organisatie van Elfia schijnt te vinden dat Star Wars niet op dit event hoort...

Ik ben er zelf niet, maar weet dat er niet veel star wars zal zijn. de Dutch Garrison bijvoorbeeld is niet uitgenodigd door de organisatie voor deze editie. De organisatie van Elfia schijnt te vinden dat Star Wars niet op dit event hoort...

Hebben ze gelijk in. :P Star Wars is zo groot: dat verdient zijn eigen event ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this