Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Ramon

Nieuwe domeinnaam en placeholder website

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Inmiddels is het forum ook bereikbaar op http://www.starwarsforums.nl/. Daarnaast is er een placeholder geplaatst op de website: http://www.starwarsawakens.nl.

Achter de schermen wordt er nagedacht over de invulling van de website. Voor nu is het echter van belang een userbase te creëren en is de focus op het forum gericht.

Veel plezier op de Nederlandstalige Star Wars community! :)

He @Ramon

Wellicht ben ik te vroeg maar ik zag zonet dat de website nu ook online staat. Ik ben nieuwsgierig naar wat je gaat doen met de verschillende tabs. Komen er bijvoorbeeld boek/comic recensies of wordt het met name newsfeed.

Heb je dan ook nog input nodig?

1 uur geleden zei Marko:

He @Ramon

Wellicht ben ik te vroeg maar ik zag zonet dat de website nu ook online staat. Ik ben nieuwsgierig naar wat je gaat doen met de verschillende tabs. Komen er bijvoorbeeld boek/comic recensies of wordt het met name newsfeed.

Heb je dan ook nog input nodig?

Hey Marko,

Je bent inderdaad vroeg, maar dat is alleen maar prima. Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met het 'geraamte' van de website. De kans is vrij groot dat hij er ongeveer zo uit komt te zien, maar de tabs die je nu in het topmenu ziet staan zijn verre van definitief. Ik ben een beetje aan het brainstormen aan over hoe de website invulling kan worden gegeven. Wat betreft je vraag over recensies: dat is inderdaad wel wat ik in gedachten had, ook al heb ik zelf niet de tijd/mogelijkheid om alle artikelen in mijn eentje te schrijven. Het ontwerp van de website biedt ondersteuning aan review layouts (dus bijvoorbeeld bij boeken een vijfsterrensysteem en voor games een cijfersysteem met verschillende criteria) en daar was ik zeker van plan gebruik van te maken.

Ik heb inderdaad behoefte aan input op die gebieden en ik wilde dan ook later vandaag of dit weekend een oproep plaatsen op het forum voor een eventuele samenwerking met anderen. Mijn persoonlijke situatie is enigszins veranderd in die zin dat ik vorige week 'werkloos' raakte na het einde van mijn contract en hoopte hiermee tijd te hebben voor de website, naast het zoeken van een nieuwe baan. Echter werd ik een paar dagen later gebeld of ik deze maand nog (tijdelijk) fulltime aan de slag kan gaan. Dat aanbod kan ik niet weigeren, maar het zorgt er dus wel voor dat ik amper tijd heb voor de website doordeweeks aangezien ik heen en weer van Purmerend naar Utrecht moet reizen elke dag. Met RogueLeader had ik vanaf het begin van het forum al contact over een eventuele samenwerking en hij zal dus ook een en ander schrijven voor de website. Zo zal hij ergens in de komende week (?) een review schrijven over de game Star Wars: Battlefront, vanuit het perspectief van een Star Wars fan. 

Ik hoop een crew te kunnen creëren van mensen die het leuk vinden om af en toe iets te schrijven voor de website. Mijn plan is om rond de periode dat de film uit komt goed uit te pakken wat betreft promotie en zodoende een grotere userbase te creëren. Feedback en tips zijn altijd welkom!

Ja Ik ben ook meer dan bereid, het ontbreekt me helaas vaak aan tijd (geen crisis, maar gewoon 3 koters tussen de 3 en 6 jaar) om op korte termijn een boek uit te lezen en gamen doe ik niet....dus ik vrees dat ik de toiletten mag dweilen :(

Maar serieus het lijkt me serieus hartstikke leuk om wat voor de site te betekenen. Denk dat je ook niet moet schromen om zaken te vragen en zelfs verdelen, zou jammer zijn als je straks een van 5 mensen een review hebt van hetzelfde boek. Iedereen is star wars gek dus niemand zal veel bezwaar hebben tegen het lezen van een boek/comic, het zien van films of afleveringen serie van  of het ronselen van nieuwtjes.

Oh ja het is maar een idee maar wellicht een tabje toys/collectibles. Als je de tendens op het forum ziet is daar wel ruimte voor.

Keep us posted........

Edited by Marko

2 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Klinkt allemaal goed.

Ik zal tzt ook wel een schrijfseltje aan elkaar plakken aangaande comics/ boeken, moet je maar kijken of het geplaatst wordt :P

Dat zou ik enorm waarderen, hartstikke leuk zelfs! Ik denk dat juist dat dit soort artikelen een meerwaarde zijn van een community website; niet zozeer het informeren van mensen over nieuwsberichten maar ook gewoon meningen en artikelen van fans voor de fans. En het hoeft helemaal geen tiptop geschreven artikel te zijn en mensen hoeven het er ook niet mee eens te zijn. Het is gewoon de mening van een individu. Juist leuk dat men vervolgens op het forum met iemand daarover in discussie kan gaan!

1 uur geleden zei Marko:

Ja Ik ben ook meer dan bereid, het ontbreekt me helaas vaak aan tijd (geen crisis, maar gewoon 3 koters tussen de 3 en 6 jaar) om op korte termijn een boek uit te lezen en gamen doe ik niet....dus ik vrees dat ik de toiletten mag dweilen :(

Maar serieus het lijkt me serieus hartstikke leuk om wat voor de site te betekenen. Denk dat je ook niet moet schromen om zaken te vragen en zelfs verdelen, zou jammer zijn als je straks een van 5 mensen een review hebt van hetzelfde boek. Iedereen is star wars gek dus niemand zal veel bezwaar hebben tegen het lezen van een boek/comic, het zien van films of afleveringen serie van  of het ronselen van nieuwtjes.

Oh ja het is maar een idee maar wellicht een tabje toys/collectibles. Als je de tendens op het forum ziet is daar wel ruimte voor.

Keep us posted........

Haha ik snap wat je bedoelt hoor! Vind het al tof dat je je wil inzetten voor de community. Ik zou het zeer op prijs stellen als mensen hun mening in een artikel over een boek/comic/game/film/serie-aflevering zouden willen delen voor de website, op dit moment kunnen we vrijwel alle content goed gebruiken. Je hebt ook wel gelijk dat ik een en ander kan vragen hier, maar passie komt het meest naar voren bij instrinsieke motivatie dus ik denk dat het beter werkt als mensen uit zichzelf aanbieden om een bepaald artikel voor de website te schrijven dan wanneer ik erom vraag. Echter zal ik dit uiteraard proberen te doen in sommige gevallen! :)

Ik neem je suggestie mee, dank daarvoor, en zal later weer verder gaan met de website. Wat bedoel je dan precies met dat tabje, ik neem aan nieuwsberichten op het gebied van toys/collectibles en reviews van mensen die zo'n product bezitten? Of bedoel je iets heel anders?

Ja ik bedoelde zo'n tabje. Net zoals er nu boeken, comics forum etc staat.

Ik ga mijn best doen odit weekend Bane 2  uit te lezen 😀

Wat ik bijna zou vergeten. .... Grote complimenten voor de lay out van de website.  Ziet er werkelijk schitterend uit! 

Edited by Marko

@Ramon; dat tabje waar Marko het over heeft moet je zeker aanmaken: via FB heb ik je nl net een PM gestuurd......als het qua tijd gaat lukken wil ik een artikel schrijven over de SW Lego sets die we in 2016 mogen verwachten.......inclusief de (min of meer) bevestigde geruchten (EchoBase) en onbevestigde geruchten (wat? een nieuwe Death Star set?).

Lemme know!

8 uur geleden zei Marko:

Ja ik bedoelde zo'n tabje. Net zoals er nu boeken, comics forum etc staat.

Ik ga mijn best doen odit weekend Bane 2  uit te lezen 😀

Wat ik bijna zou vergeten. .... Grote complimenten voor de lay out van de website.  Ziet er werkelijk schitterend uit! 

Ik zal het er nog bij zetten Marko, je hebt gelijk dat het een eigen categorie verdient. :) Bedankt voor je mooie compliment! Het belangrijkste voor mij was dat de website overzichtelijk is, responsief (dus goed leesbaar op telefoons en tablets) en Star Wars 'ademt'.

7 uur geleden zei Starkiller:

@Ramon; dat tabje waar Marko het over heeft moet je zeker aanmaken: via FB heb ik je nl net een PM gestuurd......als het qua tijd gaat lukken wil ik een artikel schrijven over de SW Lego sets die we in 2016 mogen verwachten.......inclusief de (min of meer) bevestigde geruchten (EchoBase) en onbevestigde geruchten (wat? een nieuwe Death Star set?).

Lemme know!

Zou heel erg tof zijn Starkiller, ik zie je artikel t.z.t. graag tegemoet! We hebben er nog wel contact over op Facebook. ;)

12 uur geleden zei Ramon:

Zou heel erg tof zijn Starkiller, ik zie je artikel t.z.t. graag tegemoet! We hebben er nog wel contact over op Facebook. ;)

It's in the mail.... :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this