Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Ronster

Tattoo

Recommended Posts

Hallo iedereen, ik ben van plan om begin volgend jaar een tattoo te zetten van star wars. Ik wil wel een thema van 1 film. Welke film zouden jullie kiezen? 

Screenshot_2015-11-26-19-02-33.png

Met een Jar-Jar maak je wel indruk :P. Ik zou niet zo één film er kunnen uitkiezen, alhoewel mijn voorkeur wel naar de originele trilogie gaat. Ik zou denk ik gewoon de figuren of scenes die me het meest aanspreken kiezen en die combineren tot een geheel.

Ja eens!  Combinatie van OT afbeeldingen sowieso.

Zag laatst iemand die op de onderarm een rij logo's onder elkaar heeft. Empire, Rebels etc ook heel cool.

aeb9281f3623fdd99cca5854e349b356.jpg

Edited by Marko

Dat lijkt toch echt op een wond (horizontale streep) waar een pleister op zat en waar later iets bij is getekend.. Ik eis een duidelijkere foto of ik geloof je niet @BoxerlessBossk:P

Oh terwijl ik dit type schiet me te binnen: er zat gewoon een korstje op (dat zwarte) en die is eraf gepulkt zodat het nu op Kylo's lightsaber lijkt?

Wesley het spijt me zeer als dit een serieuze tattoo van je is (kan hem niet elders online vinden), maar ik ga voorlopig toch uit van een grap. :$

Ik moet eerlijk zeggen dat je wel fors geschapen bent, in jouw geval zou ik meteen voor een double blade gaan......of een hele star destroyer (pun intended lol)

2 uur geleden zei Marko:

Ik moet eerlijk zeggen dat je wel fors geschapen bent, in jouw geval zou ik meteen voor een double blade gaan......of een hele star destroyer (pun intended lol)

Fors geschapen? Dan moet ik toch aan iets anders denken... :P 

Ik vind je tattoo wel cool hoor @BoxerlessBossk. Ik zag meteen wat het was haha

5 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Gaat uw schamen, naar volk!

(Hou nog wel van jullie hoor ;o )

*schaamt zich diep*

Briljant. :) Sorry Bossk, ik weet niet waarom, maar ik had echt het idee dat je een geintje maakte. Ik ga diep door het stof en sta bij je in het krijt.

Kusje erop! :)

4 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Over geintjes gesproken, ik weet echt niet meer of Marko serieus denkt dat het iets anders dan een voet is? :P

(Maar ja, alles is groot geschapen ofc)

Whahahaha als dat inderdaad iets anders als een voet was, was er een carriere voor je weggelegd in een andere filmindustrie, mischien kan het iets worden als .........The Horse Awakens

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this