Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Dennis

Top 2000

Recommended Posts

Is toch altijd? Bohemian Rhapsody is bijvoorbeeld niet eens mijn favoriete Queen-nummer, maar gewoon op gestemd omdat ik voor de jaarwisseling tien keer liever daarnaar luister dan naar 3x Coldplay op rij. Tactisch stemmen enzo.

55 minuten geleden zei BoxerlessBossk:

Is toch altijd? Bohemian Rhapsody is bijvoorbeeld niet eens mijn favoriete Queen-nummer, maar gewoon op gestemd omdat ik voor de jaarwisseling tien keer liever daarnaar luister dan naar 3x Coldplay op rij. Tactisch stemmen enzo.

Word!

2 uur geleden zei Marko:

http://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.html?h=a136c3641803716a7272b749ebfeb711

Dit is de mijne maar het is absoluut een moment opname beinvloed door beschikbaarheid......

Je hebt bij je vrije keuze 2x hetzelfde ingevuld (Steely Dan)

1 uur geleden zei BoxerlessBossk:

Of erger: Adele! (the root of all that is evil). (maar Coldplay scoort ook enorm op de irritatieschaal)

2 uur geleden zei Dennis:

Je hebt bij je vrije keuze 2x hetzelfde ingevuld (Steely Dan)

Ik heb het gezien,  maar ik heb geen idee hoe en of je dit kunt aanpassen. Het moest een keer Kid Charlemagne zijn maar wel van Steely Dan

Wat betreft Coldplay betreft ben ik er ernstig in gestonken moet ik eerlijk zeggen.  De eerste twee albums vond ik heel erg goed.  Daarna ging het mis. ...dus eens!

Ben benieuwd of de Pokémon theme song het gehaald heeft na de Facebook actie, of dat ze hem uiteindelijk gedisqualificeerd hebben...

Op 28-11-2015 23:01:08 zei BoxerlessBossk:

Joh, 1 nummer in de top tien zou van mij nog mogen, smaken verschillen. Maar 3? Blehhh.

Maar Coldplay staat helemaal geen 3 keer in de top 10. Bij lange na zelfs niet.  Alleen pink Floyd heeft die eer.

Je kunt over een hoop dingen twisten. Maar niet over pink Floyd

Hou het allemaal niet exact bij, maar het is een keer gebeurd iig. Scientist, Viva La Vida, én Clocks.

Floyd luister ik zelf ook niet zoveel naar, maar die ga ik zeker niet afkraken nee.

Een jaar verder.....kom maar op met die Top zoveels!

Mijn alltime top 5 (in willekeurige orde)

-David Bowie - Ashes to Ashes

-Leonard Cohen - First we take Manhattan, then we take Berlin

-Rage Against the Machine - Renegades

-George Clinton - Do Fries go with that shake?

-Grandmaster Flash & The Furious Five - The Message

Ik noem er maar een;

Under the Pressure van The War on Drugs. Waanzinning. Dit jaar op 816. En volgend jaar zeker weer hoger.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this