Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Wat hoop je dat er níet gebeurt?

Recommended Posts

Simpele vraag, wat zou een minpunt zijn als je het voorbij ziet komen in de bios over 20 (!) dagen?

Voor mij is het denk ik doorbreken van de 4th wall. Star Wars heeft er historisch gezien wel een handje van (hoeveel variaties van "I have a bad feeling about this" zijn er ondertussen al niet bijvoorbeeld). Maar ik hoop echt niet dat Han met een knipoog naar de camera iets zegt in de lijn van "I always shoot first, kid!"

(Topic idee door een awkward panel in Chewbacca comic #4 waarin een slechterik letterlijk de woorden "I've heard about Wookiees... That everyone always lets them win. I won't!" uit z'n mond geworsteld krijgt =/ )

Een grote cliffhanger.. Wil wel graag het gevoel hebben een hele film te hebben gezien en niet slechts een lekkermakertje voor Episode VIII.

een te formulematig afgewerkt verhaal.

Iemand wordt gevangen en moet bevrijd. Persoon van het 'platteland' gaat mee op avontuur over de oren in groot verzet. Robot met geheime plannen. Superwapen moet vernietigd etc etc

oei klinkt bekend

Serieus: enige dat qua afbeeldingen van Snoke gelekt is is dit......en dit schijnt vroge concept art te zijn waar de uiteindelijke Snoke totaal niet op lijkt.

snoke1.jpg

Volgens mij moeten we verhuizen naar de spoilerssectie, maar ik zat gisteren wat fora af te struinen en er is echt geen heersende speculatie.  Als je naar polls kijkt is het evenredig.  Wat....dat hoort dan niet hier thuis.

Op 30-1-2016 at 23:45 zei BoxerlessBossk:

Oef, alle vier de eerste posts kwamen uit. Een wonder dat we de film zo goed vinden :P

Vooral die cliffhanger... op een daadwerkelijke klif. :ph34r:

Edited by RogueLeader

Op 30-1-2016 at 23:45 zei BoxerlessBossk:

Oef, alle vier de eerste posts kwamen uit. Een wonder dat we de film zo goed vinden :P

25 minuten geleden zei RogueLeader:

Vooral die cliffhanger... op een daadwerkelijk klif. :ph34r:

Haha ja, inderdaad toch wel een cliffhanger. Maar waar ik het meest voor vreesde in mijn eerdere post was dat ik puur naar een lekkermakertje voor VIII zou gaan kijken. Dat viel uiteindelijk m.i. wel mee, het was een bevredigende film waar ik tot nu toe met liefde en plezier negen keer naar toe ben geweest. Natuurlijk smaakt het naar meer en wil ik VIII liever gisteren dan vandaag hebben gezien, maar het is niet zo dat ik het gevoel heb dat ik slechts een halve film heb gezien. Gelukkig maar! :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this