Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
TK1972

TK1972's collectie

Recommended Posts

Hieronder een overzicht van mijn huidige collectie. Dit is wat er overgebleven is na diverse jaren verzamelen, waarna de collectie is teruggebracht tot de voor mij echt belangrijke stukken.

Ten eerste de lightsabers. De meeste zijn van Master Replicas, maar er zitten ook een aantal custom builds tussen.

Boven: Luke ANH, Luke ESB, Luke ROTJ, Luke ROTJ V2 (stunt), Obi-Wan ROTS, Obi-Wan ANH

Onder: Anakin ROTS, Vader ANH, Vader ESB, Vader ROTJ, Obi-Wan TPM, Obi-WAN AOTC

Darth Maul set

Een van mijn mooiste replica's is de Master Replicas AT-AT (signature edition). Bij mij ontbreekt het originele kastje waarbij de bodem sneeuw en een snowspeeder bevat. Hierdoor kon ik deze wel voordelig overnemen (van een Nederlander). Ding is echt loodzwaar.

Mijn laatst aanwinst was de EFX Darth Vader helm. Daarvoor had ik eerst een helm van een andere maker, maar deze was toch weer een niveau beter.

De oude en nieuwe trooper gezamenlijk op de kast:

En wat is een huis zonder een R2 :-)

Edited by TK1972
  • Upvote 1

Wat een gave verzameling heb je! Die AT-AT, Darth Vader helm en lightsaber collectie zijn echt super stoer! :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this