Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
BoxerlessBossk

Supreme leader Snoke

Recommended Posts

13 uur geleden zei Veradun:

Moest er even over nadenken om het te plaatsen, want het is idd misschien wel een beetje te ver gezocht. In het begin dacht ik ook dat Snoke een totaal nieuw personage moest zijn, want niemand paste eigenlijk in het plaatje. Totdat ik Malgus onder de loep nam en mij deze dingen opvielen,

Kylo's outfit en the Knights of Ren hebben veel weg van de Sith Warrior (old Republic) stijl

Helm van Kylo lijkt een mix van Vaders helm, Vindican's masker en Malgus zijn mondstuk

Dood van Han lijkt erg op die van Eleena Daru 

Litteken wang van Snoke komt overeen met verwonding wang Malgus

Malgus na zijn defeat in carbonite en niets meer van vernomen 

Vader en Sidious waren groot fan van zijn werk

Misschien Malgus in carbonite gevonden door Sidious en in bacta gezet 😲

Malgus was roekeloos en droeg geen helm, dus meer kans op hoofdverwonding. Kylo werd hier aan herinnerd tijdens zijn duel met Rey. (In het volgende deel hoop ik Kylo dan ook terug te zien in fully armored sith warrior outfit 

Oja, en Malgus is gewoon supercool!

Je hebt me in ieder geval getriggerd om mijn Book of the Sith snel open te trekken om me eens in Malgus te verdiepen. Behalve dat hij er inderdaad super cool uit ziet (eeh ughge Darth Vader 2.0) weet ik eigenlijk niets van hem. (shame shame). Aangezien je vraag was of iemand je kon overtuigen, denk ik dat het een veel realistischere benadering vraagt om dat te kunnen doen.
Namelijk dat er gewoon nagenoeg niets uit de Expanded Universe wordt meegenomen naar de (nieuwe) films, hoe hard de fanboys daar ook op hopen (zie clonewars en rebels) Als dit überhaupt wel het geval zou zijn, zou een 3500 jaar oud karakter net even iets ver gezocht zijn, naar mijn persoonlijke idee. Ik begin ook steeds meer te vermoeden dat Snoke gewoon een nieuw karakter is. 

Ben dan overigens wel benieuwd of hij, net als Palpatine een (force mask) alter ego op na houd, dus een menselijke(re) gedaante om in de New Republic aan touwtje te trekken

8 uur geleden zei Marko:

Ben dan overigens wel benieuwd of hij, net als Palpatine een (force mask) alter ego op na houd, dus een menselijke(re) gedaante om in de New Republic aan touwtje te trekken

Even een reminder van Hux: Today is the end of the Republic...

Ik denk dat het Snoke alleen gaat om Skywalker( en Rey nu erbij), als Hux voorstelt om de republiek aan te vallen reageert Snoke op een minachtend en on geïnteresseerde manier. Snoke is oud, zo oud dat hij niet door een normale acteur kan worden gespeeld. Ik denk dat zijn littekens wel een verhaal hebben.

Edited by Veradun
Niet af

3 uur geleden zei Veradun:

Snoke is oud, zo oud dat hij niet door een normale acteur kan worden gespeeld

72172454.jpg

14 uur geleden zei Veradun:

Even een reminder van Hux: Today is the end of the Republic...

Ik denk dat het Snoke alleen gaat om Skywalker( en Rey nu erbij), als Hux voorstelt om de republiek aan te vallen reageert Snoke op een minachtend en on geïnteresseerde manier. Snoke is oud, zo oud dat hij niet door een normale acteur kan worden gespeeld. Ik denk dat zijn littekens wel een verhaal hebben.

Aangaande die neergang van de Republic zou je Bloodline moeten lezen, echt een aanrader, alhoewel geen Snoke :) 
Ik bedoelde eigenlijk of SNoke nog een (ala Palpatine/Sidious) alter ego zou hebben, waar hij er normaal mee uitziet dmv een force mask? Of is hij echt op de achtergrond de Jedi's aan het najagen. In ieder geval is het simpelweg de meest intrigerende figuur in deze nieuwe sequels en we kunnen echt alleen maar gissen.

Het is nu overigens wel duidelijk wat Snoke is...alleen ik wil het niet meteen aan de grote klok hangen.

Spoiler

-142164-1.png

Edited by Marko

1 uur geleden zei Veradun:

Lol, very funny😂

Zal der idd over ophouden, we zullen wel zien...

Nou dat hoeft nu ook weer niet hahaha wat is anders het doel van dit forum...

LOL.

Het zou wat zijn.......maar:

Malgus is een mens.....en men zei dat Snoke 'humanoid, but not human' is.

De term humanoïde verwijst naar elk wezen waarvan de lichaamsstructuur lijkt op die van een mens

During this time Malgus looked more like a man than the monster he would slowly become.......

Een door sith krachten geconsumeerde mens, is geen mens meer, maar nog wel mensachtig.

Ik zeg niet dat ik perfect ben, maar wat een spel-/grammatica-fouten in dat artikel zeg :P

Wat die quote betreft gaat het mij meet om het "not human". Tuurlijk, het is niet waterdicht en je kan er omheen lullen... Maar ik heb toch de neiging om dat letterlijk te nemen.

Dan vraag ik me toch af wat Darth Vader dan is? Human or humanoid?

And how about Sidious...? Begon ook als mens, maar werd op een gegeven moment ook mensachtig.

Edited by Veradun
Niet af

34 minuten geleden zei Veradun:

Dan vraag ik me toch af wat Darth Vader dan is? Human or humanoid?

And how about Sidious...? Begon ook als mens, maar werd op een gegeven moment ook mensachtig.

Vader = Anakin = mens (human)

Sidious = Sheev = mens (human)

1 uur geleden zei Dennis:

Vader = Anakin = mens (human)

Sidious = Sheev = mens (human)

Ach natuurlijk, stom van me, nee helemaal duidelijk!

Toch was Vader more machine now then (hu)man volgens Obi wan

Edited by Veradun
Niet af

De kernvraag in deze discussie is; is iemand die ver is van zijn oorspronkelijke vorm te betitelen als humanoide?

Voorbeeld.  En zombie heet een zombie en geen mens, terwijl hij/zijn dat wel was. 

Dus als je naar Snoke kijkt of de backstory van Malgus leest zou je kunnen stellen dat zij (een deel van) hun menselijkheid kwijt zijn, qua daden en uiterlijk. 

Die beredenatie wordt echter omver geworpen door wat Dennis al min of meer zegt, maar heel concreet Sidious en Vader staan in iedere encyclopedie als .....mens vermeld.  Dus ik zeg ook dat Snoke Malgus niet is.

Ergens zou ik het wel wat vinden hebben als Snoke Malgus is.

Waarom? Omdat er dan zo een link met de jarenlang opgebouwde SW historie wordt gelegd. Men moet dit niet te vaak doen, maar bij Snoke zou ik het niet erg vinden.

Inzake de Humanoid, not human quote: wat Bossk zegt, het is niet waterdicht. Daarbij staat SW bekend om de 'from a certain point of view' manier waarop ze dingen weten te draaien.

• Upvote 2

1 uur geleden zei Dennis:

Ergens zou ik het wel wat vinden hebben als Snoke Malgus is.

Waarom? Omdat er dan zo een link met de jarenlang opgebouwde SW historie wordt gelegd. Men moet dit niet te vaak doen, maar bij Snoke zou ik het niet erg vinden.

Inzake de Humanoid, not human quote: wat Bossk zegt, het is niet waterdicht. Daarbij staat SW bekend om de 'from a certain point of view' manier waarop ze dingen weten te draaien.

Mooi gezegd Dennis, zou het niet beter kunnen verwoorden!👍

• Upvote 1

Ik heb net 5 minuten naar het hoofd van Snoke zitten kijken. Fuck it dit is gewoon een  mens.  Hij heeft een gewone mond, neus en oren met in zijn gezicht wat forse wonden. Zijn voorhoofd is wat raar met die gleuf in het midden maar dat had sidious ook 

• Upvote 1

22 minuten geleden zei Marko:

Ik heb net 5 minuten naar het hoofd van Snoke zitten kijken. Fuck it dit is gewoon een  mens.  Hij heeft een gewone mond, neus en oren met in zijn gezicht wat forse wonden. Zijn voorhoofd is wat raar met die gleuf in het midden maar dat had sidious ook 

HIj kan ook een Dressellian zijn:

2qbi2wp.jpg

Nee de ogen zijn hier echt anders evenals de jukbeenderen ...en deze gasten hebben toch een enorm achterhoofd>? De gast lijkt overigens wel op Sidious na een zonnebankje...:) Nee ik blijf toch een tamelijk fucked up mens persoon zien, denk aan een zombie of slachtoffer van die Volendam brand
...leg je hand eens een over de rechterzijde van z'n gezicht en je zal verbaasd zijn hoe gewoon menselijk hij er uit ziet

|Afbeeldingsresultaat voor snoke

Edited by Marko
  • Upvote 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this