Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
CptHansOlo

Wat verzamel je.

Recommended Posts

Begrijpelijk. Trades lezen fijner, ben ik met je eens. Ik heb alleen geen geduld ;)

Laat horen wat je denkt als ze binnen zijn ^^  

Bij deze: Darth Vader TPB is dinsdag binnengekomen. Nog niet helemaal gelezen maar ook deze vind ik top. Totnutoe vind ik dat de kwaliteit van SW comics is toegenomen sinds Marvel het heeft overgenomen.

Over nog geen 2 weken komt de Leia TPB alweer uit.

Kan ik niet anders dan het mee eens zijn!

Leia is wel de minste tot nu toe, maar dat ligt meer aan de kwaliteit van de rest.

De tekenstijl van Leia bevalt me wel. Bij Darth Vader is die ook goed; bij SW: Skywalker Strikes vond ik die in het begin een stuk minder.

Ik heb iig alle TPB's in de pre-order bij Amazon: na Leia komen Shattered Empire, Lando, Chewbacca, Star Wars 2, Vader 2.

Enige dat ik nog niet besteld heb is Kanan. Twijfel nog (omdat het prequel-era is....).

Kanan is een aanrader hoor! Natuurlijk helpt het als je Rebels tof vindt en volgt. Maar Kanan laat goed het begin van de Empire zien en geeft klonen de nodige diepgang.

I guess, als je echt niet aan de prequels herinnerd wil worden en je haat Rebels, niet doen. Maar anders zeker de moeite waard.

Kanan is een aanrader hoor! Natuurlijk helpt het als je Rebels tof vindt en volgt. Maar Kanan laat goed het begin van de Empire zien en geeft klonen de nodige diepgang.

I guess, als je echt niet aan de prequels herinnerd wil worden en je haat Rebels, niet doen. Maar anders zeker de moeite waard.

Rebels ken ik door en door (vind ik zelf wel OK; ik kijk het met de kids, dus elke aflevering meer dan 1x gezien). Clone Wars vond ik helemaal niks.

Is het alleen Kanan als kind? En komen Hera e.d. er ook in voor?

Het speelt zich technisch gezien af tijdens Rebels, maar het is vooral flashbacks naar hem als jongere ja. De eerste arc was tijdens en net na Order 66, de volgende wordt zn eerste missie als Padawan. Potentieel zien we in volgende arcs hoe hij de rest van de crew ontmoet.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this