Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Ramon

Star Wars Awakens website online

Recommended Posts

Zoals enkelen van jullie reeds hebben ondervonden is inmiddels de placeholder verdwenen en staat nu onze Star Wars Awakens website online. Op dit moment is het nog vooral een geraamte; de enige content die er op staat zijn enkele nieuwsberichten en deze zal ik pogen zoveel mogelijk bij te houden de komende tijd.

Even schaamteloos gejat uit een ander topic:

Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met het 'geraamte' van de website. De kans is vrij groot dat hij er ongeveer zo uit komt te zien, maar de tabs die je nu in het topmenu ziet staan zijn verre van definitief. Ik ben een beetje aan het brainstormen aan over hoe de website invulling kan worden gegeven.

Echter kan ik dit helaas niet in mijn eentje. Mijn persoonlijke situatie is enigszins veranderd in die zin dat ik vorige week 'werkloos' raakte na het einde van mijn contract en hoopte hiermee tijd te hebben voor de website, naast het zoeken van een nieuwe baan. Echter werd ik een paar dagen later gebeld of ik deze maand nog (tijdelijk) fulltime aan de slag kan gaan. Dat aanbod kan ik niet weigeren, maar het zorgt er dus wel voor dat ik amper tijd heb voor de website doordeweeks aangezien ik heen en weer van Utrecht naar Purmerend moet reizen elke dag. Met @RogueLeader had ik vanaf het begin van het forum al contact over een eventuele samenwerking en hij zal dus ook een en ander schrijven voor de website. Zo zal hij ergens in de komende week (?) een review schrijven over de game Star Wars: Battlefront, vanuit het perspectief van een Star Wars fan. 

Ik hoop een crew te kunnen vormen bestaande uit mensen die het leuk vinden om af en toe iets te schrijven voor de website. Mijn plan is om rond de periode dat de film uit komt goed uit te pakken wat betreft promotie en zodoende een grotere userbase te creëren. Feedback en tips zijn altijd welkom! :)

May the Force be with you!

Ramon

• Upvote 1

1 uur geleden zei Starkiller:

Yeah!

RogueLeader is incognito......en ik sta er geblokt op :Phttp://www.starwarsawakens.nl/over-ons/

Owja: mn eerste artikel heb ik zojuist online geslingerd! http://www.starwarsawakens.nl/uncategorized/star-wars-lego-2016-preview/

Super Dennis, tof dat het goed is gelukt. Ik heb even de categorie Toys/Collectibles aangemaakt, jouw artikel aan deze categorie gekoppeld en deze categorie toegevoegd aan het hoofdmenu. Daarnaast heb ik Boeken en Comics samengevoegd. 

Ben superblij en trots dat er nu al twee mensen zijn die zich hebben gevoegd bij de crew! Bedankt voor jullie bijdrage, we gaan er absoluut iets moois van maken. :) Zoals gezegd ben ik doordeweeks nogal druk en laat thuis, maar ik zorg dat ik elke dag even online ben op het forum en de website. Voel je vrij om nieuwsberichten te plaatsen mocht er iets noemenswaardigs te melden zijn. Voel je daartoe echter nooit verplicht natuurlijk! Ik kan dit zelf altijd doen, al heb ik daar doordeweeks pas later in de avond mogelijkheid toe.

May the Force be with us!

Is het een idee om op dit forum een aparte crewsectie te maken waar onderling gebrainstormd/overlegd/etc kan worden? Heb nl een (vind ik zelf) leuk idee voor de site vlak ná de premieredag.

Als ik het hier vertel is de verrassing weg :P

5 minuten geleden zei Starkiller:

Is het een idee om op dit forum een aparte crewsectie te maken waar onderling gebrainstormd/overlegd/etc kan worden? Heb nl een (vind ik zelf) leuk idee voor de site vlak ná de premieredag.

Als ik het hier vertel is de verrassing weg :P

Is een goed idee waar ik zelf ook al aan dacht inderdaad. Moet nog even nadenken over hoe ik dat op een nette manier ga doen. Ik zal er z.s.m. naar kijken. ;)

Ik was iets dergelijks sowieso van plan om te doen op het moment dat we (een) moderator(s) hebben, maar een sectie op het forum zodat de website crew daar kan overleggen is ook wel handig. Mocht je het idee toch op korte termijn kwijt willen, je kunt me altijd mailen of op Facebook poken. :) Daarnaast bestaat de crew momenteel nog maar uit 3 man, dat zou ook wel in een Facebook groepschat kunnen bv. Maar zoals gezegd zal ik er binnenkort naar kijken!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this