Jump to content

Het forum staat i.v.m. technische redenen nu standaard ingesteld op 'Engels'. Mocht je het forum liever weer in het Nederlands willen gebruiken, scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kunt. Daar vind je aan de linkerkant de knop 'Language', waar je de Nederlandse taal weer kunt instellen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Sign in to follow this  
Marko

Any news....

Recommended Posts

Ik zag die poster toevallig vandaag nu viel het me op dat er een aantal acteurs met een Aziatisch uiterlijk in zitten.  Zouden dat (ex-) clone troopers zijn? 

Zo maar een gedachte. Maar die deed me beseffen, dat er nog bitter weinig bekend is over deze film. En dan te bedenken dat we over een half jaar de eerste teaser kunnen verwachten hahaha. 

Weet er iemand al wat interessants? 

Edited by Marko

Ik denk dat het best weleens sneller dan een half jaar kan zijn voordat we de eerste teaser te zien krijgen hoor. ;) Die van TFA zagen we ook een jaar geleden (op Black Friday). Verder is het momenteel wat stil rondom de film, waarschijnlijk omdat Disney voor nu niet de aandacht weg wil kapen van TFA. Maar in het nieuwe jaar zal een en ander wel in een stroomversnelling raken verwacht ik. 2016 wordt een bijzonder jaar, ik denk dat we gedurende de loop van het komende jaar teasers en trailers van Rogue One kunnen verwachten, maar wellicht op Star Wars Celebration in Londen ook een eerste teaser voor Episode VIII. Er zit immers maar vijf maanden tussen de release van Rogue One (december 2016) en Episode VIII (mei 2017).

Welke poster?

Deze?

NEPKN0daKrdBSX_1_b.jpg

Overigens kwam de eerste TFA teaser dik een jaar voor de release.......zou me niks verbazen als bij vertoningen van TFA voor of na de film een Rogue One teaser te zien zal zijn.

Als TFA klaar is in de bioscoop krijgen we als het goed is een trailer te zien van de film........

en aan het eind van TFA wacht er een cliffhanger op ons zegt de grew van TFA.........( maar miss is dit niet waar ik heb het gehoord...

Edited by Pim petersen

3 uur geleden zei Pim petersen:

Als TFA klaar is in de bioscoop krijgen we als het goed is een trailer te zien van de film........

en aan het eind van TFA wacht er een cliffhanger op ons zegt de grew van TFA.........( maar miss is dit niet waar ik heb het gehoord...

Dat (trailer Rogue One) is nog een gerucht.

Overigens zou een trailer voorafgaand aan de TFA (ipv achteraf) m.i. beter zijn. (na de film wil ik het eerst lang op me in laten werken)

Als er een Rogue One trailer aan TFA zit verschijnt ie hoogstwaarschijnlijk toch wel online voor we hem in de bios zien.

Maar goed, ze kunnen net zo goed eerst de dvd/bluray van TFA promoten en de trailer pas in mei aan Civil War plakken ofzo.

Op 30 november 2015 20:23:57 zei Dennis:

Dat (trailer Rogue One) is nog een gerucht.

Overigens zou een trailer voorafgaand aan de TFA (ipv achteraf) m.i. beter zijn. (na de film wil ik het eerst lang op me in laten werken)

Dat zou inderdaad prettiger zijn 

De eerste foto van Bail Organa (Jimmy Smits); de adoptievader van princes Leia Organa in Rogue One is  gespot. Uiteraard speelde Smits zijn rol reeds in Ep. 2; Attach of the Clones en Ep. 3; Revenge of the Sith

Let op zijn outfit; deze is duidelijk minder statig dan in de voorafgaande episodes. 

2jcv7o.jpg

Edited by the Prosheshy

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this